[Παρτ 19❤]

5.4K 432 60
                                    

Βλέπω τον Πάρη στο διάδρομο να έρχεται προς εμένα.Ωραία δν μπορούε να αρχούσε η μέρα μου χειρότερα.

"Καλημέρα"είπε καθώς πήγε να με φιλήσει.

"Τι κάνεις;"είπα αηδιασμένη.

"Πάω να σε φιλήσω"είπε ήρεμα.

"Πάρη νομίζω έχουμε μιλήσει"είπα και εκείνος με κοίταξε πονηρά.

"Έχουμε;Γιατί στο μπαρ άλλα έδειχνες"είπε χαμογελώντας πονηρά.

"Πάρη ήμουν μεθυσμένη"είπα ξεφυσώντας.

"Οι αλήθειες στο ποτό λέγονται"είπε πονηρά.

"Εγώ δν σου είπα κάτι και δν ήθελα αυτά που έκανες."είπα σοβαρά.

"Κρίμα γιατί εγώ τα ήθελα"είπε κα πήγε να με πλησιάσει.Αμέσως τον έσπρωξα και έφυγα.

Βγήκα στο προαύλιο καθώ είδα την Μαρία να κάθεται στο παγκάι διαβάζωντας.

"Τι διαβάζεις;"είπα παίζωντας την άνετη.

"Ιστορία.Τι έγινε;"είπε και με κοιτούσε εξεταστικά.

"Ο Πάρης"είπα ξεφυσώντας καθώς κάθησα στο παγάκι.

"Τι έκανε πάλι;"είπε βαριεστημένα.

"Απλώς μου έριχνε σπόντες για το μπαρ και πήγα να με φιλήσει αλλά του ξέφυγα."είπα μελαγχωλικά.

"Έχει καντήσει αηδία"είπε η Μαρία και έγνεψα θετικά.

"Έχω κουραστεί να του δείξω πως δν θέλω να μιλάμε καν.Έχει τελειώσει το θέμα και δν λέει να το καταλάβει"είπα κοιτάζωντας το βιβλίο της Ιστορίας.

"Εγωιστής"είπε και εγώ έγνεψα θετικά.

[....]

1 εβδομάδα κύλησε ήρεμα.
Κάνουμε Λογοτεχνία καθώς η καθηγήτρια μας λέει ΠΑΛΙ για την εργασία που πρέπει να την κάνουμε και να την τελειώσουμε σε 1 εβδομάδα.Άρχιζε να μας αναλύει καλύτερα το θέμα της εργασίας.Διαβάζαμε ένα κείμενο το οποίο είχε γίνει Νόμπελ παλιά και μας είχε αναθέσει να βρούμε το λόγο που αυτή η ιστορία βραβεύτηκε για Νόμπελ,τι μας άρεσε από αυτό,τι εκπαιδευτικό αλλά και παιδαγωγικό μήνυμα μας προσφέρει.Ευκολάκιιι!!

"Λοιπόν,ήρθε η ώρα να ανακοινώσω τις ομάδες.Λέω να αλλάξω τα δεδομένα και να συνεργαστείται με άλλα άτομα για να δοκιμαστείται αλλά και να μάθετε καινούριες νοοτροπίες αλλά και πως είναι να συνεργάζεσαι και με καινούρια πρόσωπα."είπε και πήρε στο χέρι της ένα χαρτί.

Ωχ την έβαψα.

+

"Κατερίνα και Σταύρος θα είναι η επόμενη ομάδα"είπε και συνέχιζε να λέει ονόματα.Γυρίζω και κοιτάζω τον Σταύρο ο οποιός με κοιτάει ήδη με ένα πονηρό χαμόγελο.Πάει τελείωσε θα με βιάσει.

Το Κακό Αγόρι;!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora