[Παρτ 50❤]

4K 349 41
                                    

Είναι η τελευταία μέρα στην 7ημερη καθώς από το πρωί επισκεφτήκαμε το Αρχαιολογικό μουσείο.Είναι γύρω 3 το μεσημέρι καθώς είμαστε στο μπουφε και τρώμε.Αφού τελειώσαμε το φαγητό ανεβήκαμε πάνω.

"Έφαγα του σκασμού"σχολίασε η Δανάη καθώς εγώ γέλασα.

"Κι'γώ.Ευτυχώς που είναι το τελευταίο μουσείο που θα επισκεφτούμε"είπε η Μαρία καθώς έβαζε σε ένα ποτήρι νερό.

"Αρκετή μάθηση πήραμε και φέτος"είπα καθώς γελάσανε.Η Δανάη έφερε το λαπτοπ καθώς έκατσε στο κρεβάτι.

"Ελάτε να δούμε teen wolf"είπε και εμείς τρέξαμε σαν τρελές στο κρεβάτι.

"Σιγά..θα μου σπάσετε το λαπτοπ"είπε και εμείς γελάσαμε.Αφού σταθεροποίησε το λαπτοπ στα πόδια της,πάτησε το play και ξεκίνησε.Πέρασε αρκετή ώρα καθώς ήταν 7 το απόγευμα.Το κινητό της Μαρίας δονείτανε καθώς εκείνη το άρπαξε αμέσως.

"Ποιός είναι;"την ρώτησα πονηρά.

"Ο Γιάννης.Φεύγωω"φώναξε καθώς σηκώθηκε σαν ελατήριο από το κρεβάτι.Άρχιζε να ντύνεται καθώς εμείς γελάγαμε.

"Τι γελάτε ρε;Μήπως δν είμαι ωραία έτσι;"ρώτησε καθώς κοιτούσε την μπλούζα της.

"Μια χαρά είσαι απλώς κάνεις σαν τρελή"σχολίασα εγώ καθώς έφτιαχνε τα μαλλιά της.

"Είμαι τρελή.Τα λέμε αγάπες"είπε δινοντάς με ένα φιλί.

"Καλό βόλει"σχολίασα καθώς άκουσα το γέλιο της.Σηκώθηκα από το κρεβάτι καθώς κατευθονόμουν προς την βαλίτσα.

"Λέω να μαζέψουμε κάτι"είπα καθώς εκείνες έγνεψαν θετικά.Μετά από λίγα λεπτά χτύπησε η πορτά καθώς η Ελευθερία πρώτη να ανοίξει.

"Που είσαι βρε κορίτσι;"ακούστηκε η Έλλη και χαμογέλασα.Προχώρησαν λίγο ακόμα καθώς φτάσανε στο δωμάτιο.

"Εδώ είμαστε.Μαζεύουμε τα πράγματα μας"είπε δραματικά η Ελευθερία καθώς εμείς γελάσαμε.

"Αφήστε ρε τα πράγματα και ελάτε στο δωματιό μου"είπε και εγώ γέλασα.

"Δίκιο έχεις.Θα'ρθουμε"ανακοίνωσε η Δανάη χαρούμενη καθώς έβαζε τα παππουτσιά της.

"Εγώ θέλω να ετοιμάσω τα πραγματά μου.Ίσωε έρθω αργότερα"είπα χαμογελώντας.

"Καλά αλλά θα'ρθεις"είπε η Έλλη καθώς μου ακούμπησε την μύτη.

"Θα'ρθωω"είπα καθώς με αγκάλιασε.

"Η Μαρία που είναι;"ρώτησε η Έλλη.

"Στον ερωτά τηςς"είπε τραγουδιστά η Ελευθερία καθώς γελάσαμε.

"Κατάλαβα"είπε η Έλλη καθώς κατευθήνθηκαν προς την πόρτα.

"Τα λέμεε"είπε η Δανάη χαρούμενη.

"Τα λέμεε"είπα καθώς έκλεισα την πόρτα.Κατευθήνθηκα προς την βαλίτσα μου,καθώς μάζευα τα ρούχα μου ακούστηκαν χτυπήματα από την πόρτα και εγώ σηκώθηκα γρήγορα.Άνοιξα την πόρτα και κοντοστάθηκα όταν είδα τον Σταύρο.Έδειχνε νευριασμένος.Έκλεισε την πόρτα πίσω του καθώς με είχε κολλήσει στην πόρτα.

"Τι έγινε;"ρώτησα μπερδεμένη.

"Για αυτό δν ήθελες να σε φιλήσω χθες;Εσύ έκανες την πιπιλιά στον Πάρη έτσι;"ρώτησε νευριασμένος καθώς τον κοιτούσα απορημένη.

"Ξέρεις δν μείναμε μόνο εκεί.Προχωρήσαμε παρακάτω."αποκρίθηκα ειρωνικά.

"Άσε τις βλακίες και απαντησέ μου"είπε χτυπώντας την πόρτα.

"Εγώ να αφήσω τις βλακίες ή εσύ;Έπρεπε ήδη εσύ να ξέρεις την απαντησή μου"είπα νευριασμένη.

"Απάντα μου"απάντησε νευριασμένος.

"Πας καλά;Μετά από ΟΛΑ αυτά που έκανε περιμένεις να του κάνω πιπιλιά;Δν έχουμε μιλήσει από τότε και ούτε θέλω.Αηδιάζω και μόνο στην ιδέα"είπα σταυρώντας τα χέρια μου.

"Ουφ...συγνώνη.Απλώς δν αντέχω και μόνο στην ιδέα να αγγίζεις κάποιον άλλον."είπε καθώς με κοιτούσε στα μάτια.

"Γιατί;"τον ρώτησα αθώα.

"Γιατί είσαι δικιά μου.Μόνο δικιά μου.Με ακούς;"ρώτησε καθώς με φίλισε παθιασμένα στα χείλη.

"Μόνο δικιά σου"του απάντησα καθώς εκείνος μου χαμογέλασε.Προσγειώθηκε στην βάση του λαιμού μου καθώς άρχιζε να φιλάει και να δαγκώνει.

"Τι κάνεις;τον ρώτησα περίεργη.

"Σου αφήνω σημάδι"είπε καθώς ακούμπησα το σημείο.Έφυγα από τα χέρια του καθώς προχώρησα προς το δωμάτιο.

"Που πας;"με ρώτησε καθώς άκουγα τα βηματά του.

Δν απάντησα.

Προχώρησα προς το κομοδίνο μου καθώς άνοιξα την τσάντα μου.Άρπαξα το κλειδί και τον πλησίασα.

"Το κλειδί αν και δν νομίζω να σου χρειαστεί"είπα και εκείνος μου χαμογέλασε πονηρά καθώς έβαλε το κλείδι στην τσέπη του.

"Γιατί το λες αυτό;Έχουμε μια ολόκληρη νύχτα μπροστά μας"είπε χαμογελώντας πονηρά.

"Δν νομίζω γιατί πρέπει να κοιμηθούμε νωρίς για αύριο"απάντησα ψιθυθιστά.

"Δν θα αργήσουμε πολύ"είπε καθώς με έριξε στο κρεβάτι και ήρθε από πάνω μου.

____________________________________

Χέυυ💞Οπ!Τι γίνετε εδώ;Εξελίξεις η Κατερίνα;

Τι θα γίνει μεταξύ τους;

Ουπςςςς μόνο εγώ ξέρω...😭

Ψηφίστε και σχολιάστε την ιστορία μου💘

Τα λέμεεε σύντομαα👅

Το Κακό Αγόρι;!Where stories live. Discover now