[Παρτ 42❤]

4K 350 41
                                    

Κάναμε μάθημα Λογοτεχνίας καθώς η πόρτα χτύπησε.

"Περάστε"είπε η καθηγήτρια και η πόρτα άνοιξε καθώς ο Διευθυντής μπήκε με τα κάτι χαρτιά.

"Καλημέρα παιδιά.Λοιπόν ετοιμάζουμε μια 7ημερη εκδρομή στο Ηράκλειο Κρήτης στις 10 Απριλίου.Εδώ είναι τα χαρτιά καθώς αργότερα θα σας μοιράσουμε το πρόγραμμα που θα ακολουθήσει στην εκδρομή."είπε καθώς μας χαμογέλασε και άφησε τα χαρτιά πάνω στην έδρα.Όλοι αρχίζαμε να ουρλιάζουμε και να χειροκτροτάμε χαρούμενα.

"Φτάνει παιδιά.Επιστροφή στο μαθημά μας.Τα χαρτιά θα μοιραστούν μετά"ανακοίνωσε η καθηγήτρια και συνέχισε το μάθημα.Μετά από λίγο το κουδούνι χτύπησε και πήραμε τα χαρτιά.

"Είδες που είχα δίκιο;Έφτασε η 7ημερη"είπα χαμογελώντας στην Μαρία.

"Εσύ πάντα δίκιο έχεις"είπε ειρωνικά και εγώ την έσπρωξα.Κατεηήκαμε στο προαύλιο και καθήσαμε σε ένα παγκάκι.Ξαφνικά βλέπω τον Σταύρο να πλησιάζει.

"7ημερη βλέπω εε;Θα'ρθεις έτσι;"με ρώτησε χαμογελώντας.

"Ναι εσύ;"τον ρώτησα ειρωνικά.

"Κι'γώ.Να κανονήσουμε τότε τα δωματιά μας να είναι δίπλα-δίπλα"είπε κλείνοντας μου το μάτι.

"Γιατί να το κάνουμε αυτό;"τον ρώτησα μπερδεμένη.

"Γιατί έχουμε πολλά να κάνουμε"είπε ακουμπώντας την μύτη μου.

"Ιουυυ"είπα και εκείνος γέλασε καθώς έφυγε.

"Άντε ρε και εγώ νονά"είπε η Μαρία και γέλασε.

"Σίγουρα"είπα ειρωνικά.

"Κάτσε κάτσε.Σήμερα πόσο έχουμε;"με ρώτησε η Μαρία ξαφνιασμένη.

"3 Απριλίου."είπα μπερδεμένη.

"Δηλαδή σε 1 εβδομάδα έχει μείνει!!"είπε φωναχτά η Μαρία.

"Ωχχχ ναι."είπα και γέλασα.

[.....]

Γύρισα σπίτι καθώς έβγαλα το πρόγραμμα που μας δώσανε για την εκδρομή και άρχιζα να το διαβάζω.Πήρα το σταθερό στα χέρια μου και άρχιζα να πατάω τα κουμπιά.

"Έλα αγάπη μου"άκουσα την γλυκιά φωνή της μητέρας μου.

"Μας ανακοίνωσε ο Διευθυντής πως στις 10 Απριλίου θα πάμε 7ημερη στο Ηράκλειο Κρήτης και μας έδωσαν και το πρόγραμμα"είπα χαρούμενη καθώς εκείνη γέλασε.

"Τέλεια μωρό μου.Νομίζω πως ξέρεις ότι θα σε αφήσω να πας.Όταν θα γυρίσω θα τα πούμε"είπε κι'γώ χαμογέλασα.

"Το ξέρω!!Εντάξει"είπα χαρούμενα και άφησα το σταθερό.

Έφαγα το μεσημεριανό γρήγορα και πήγα πάνω να διαβάσω.Έκανα τα μαθηματά μου και αφού τελείωσα άρχιζα να ετοιμάζομαι για να πάω στο φροντηστήριο.

[...]

Γύρισα σπίτι καθώς είδα την μητέρα μου να διαβάζει το πρόγραμμα.

"Γύρισα.Λοιπόν πως σου φαίνεται το πρόγραμμα;"την ρώτησα καθώς κάθησα δίπλα της στον καναπέ.

"Μαι χαρά.Ο Σταύρος θα'ρθει;"με ρώτησε και εγώ ξεφύσηξα.

"Ναι μαμά"είπα και εκείνη μου χαμογέλασε.

"Αχ ωραία!!Προφυλάξεις να πάρεις"είπε και εγώ γούρλωσα τα μάτια μου.

"Μαμά πας καλά;Ιουυ δν πρόκειται να γίνει κάτι τέτοιο"είπα αηδιασμένη.

"Καλά καλά μην αρπάζεσαι"είπε και μου χαμογέλασε.Σηκώθηκα από τον καναπέ και ανέβηκα πάνω.Άρπαξα το κινητό και πήρα τηλέφωνο την Μαρία.

"Έλα ρε τι έγινε;"άκουσα την φωνή της από την άλλη γραμμή.

"Γύρισα και βρήκα την μητέρα μου να διαβάζει το πρόγραμμα από την εκδρομή και την ρώτησα πως την φαίνεται και εκείνη μου είπε ότι είναι μια χαρά.Με ρώτησε εά θα'ρθει ο Σταύρος και της είπα ναι και μετά μου είπε να πάρω προφυλάξεις.Το ακούς;Ποιά η μάνα μου;Δηλαδή έλεος"είπα και η Μαρία γέλαγε.

"Αλήθεια;Χαχαχα εε κάτι θα ξέρει"είπε και άρχιζε να γελάει.

"Σταμάτα ρε Μαρία"είπα με σοβαρό ύφος.

"Καλά καλά εντάξει"είπε καθώς γελούσε.

"Καληνύχτα τρελή"είπα χαμογελώντας.

"Καληνύχτα αγάπη"είπε γλυκά και κλείσαμε το κινητό.

____________________________________

Χέυυ💙Τι κάνετε;

Χμ...7ημερη εε;😂

Θα γίνει ΧΑΜΟΥΛΗΣ🔥😉

Ψηφίστε και σχολιάστε την ιστορία μου.💕

Τα λέμεεεε💗

Το Κακό Αγόρι;!Where stories live. Discover now