[Παρτ 32❤]

4.6K 378 81
                                    

Χορεύαμε για αρκετή ώρα μέχρι που σταμάτησα για λίγο.

"Πάω λίγο στην τουαλέτα και έρχομαι"του είπα και εκείνος έγνεψε θετικά.Προχώρησα προς τις τουαλέτες μέχρι που μπήκα μέσα.Κοιτάχτηκα λίγο στο καθρέφτι καθώς έφτιαχνα λίγο την μάσκαρα.Ξανφικά ακούω έναν θόρυβο από την τουαλέτα.Δν ήταν κανείς εδώ εκτός από εμένα πράγμα που με φρίκαρε λίγο.Γύρισα το βλέμμα μου καθώς είδα τον Πάρη να κλείνει την πόρτα πίσω του και να με πλησίαζει.

"Μωρό μουυ"είπε καθώς φαινόταν μεθυσμένος.

"Πάρη τι θες εδώ;"ρώτησα καθώς συνέχιζε να με πλησίαζει και εγώ έκανα βήματα πίσω.

"Σε έψαχνα μωράκι μου.Σε θέλωω πολύ"είπε μέχρι που έφτασα στον τοίχο καθώς δν είχα που αλλού να πάω.Άρχιζε να με πλησίαζει πολύ μέχρι που με φίλησε.

"Πάρη σταμάτα!"είπα και εκείνος απλά χαμογέλασε και συνέχιζε να φιλάει τώρα τον λαιμό μου.Του έδωσα μια στην κοιλιά με το πόδι μου και έτρεξα αλλά εκείνος με πρόλαβε και με κράτησε σφιχτά.

Σταύρος POV

Πολύ δν αργεί ή μου φαίνεται;Βασικά μπορεί να είναι και η ιδέα μου.Οι γυναίκες πάντα αργούν όταν πάνε τουαλέτα.Ήπια μια γερή γουλιά από την κοκά κόλα μου καθώς είχα ακουμπήσει την πλάτη μου στην γωνία του τοίχου.

Ακόμα να έρθει;Μα έχουν περάσει 10 λεπτά.Τι στο καλό;

Άφησα το ποτήρι και προχώρησα στις τουαλέτες των κοριτσιών.Είδα την πόρτα κλειστή καθώς άκουγα φωνές μέσα από αυτή.Άνοιξα γρήγρα την πόρτα καθώς έβλεπα την Κατερίνα να κλαίει και τον Πάρη να την φιλάει.

"Την γάμησες φλώρε"είπα καθώς απομάκρυνα τον Πάρη από την Κατερίνα και άρχζα να του δίνω μπουνιές.Ωω ναι πόσο το ευχαριστιόμουν όλο αυτό.

"Ρε μαλάκα τι θες;"μου είπε και άρχιζε να με κλοτσάει.

"Τι τι θέλω ρε φλώρε;Κάνεις ό,τι κάνεις και το παίζεις παναγία;"του είπα καθώς του έριχνα δυαντές μπουνιές.

"Σκάσε ρε μαλάκα"είπε καθώς τον έριξα κάτω και τον κρατούσα από την μπλούζα.

"Ακουσέ με φλωράκο.Μην ξανά πλησιάσεις την Κατερίνα ξανά αλλιώς θα'σαι στο νοσοκομείο με σπασμένο κεφάλι και ορό.Γκε-γκε;"είπα και εκείνος έγνεψε θετικά.

Τον άφησα και πήγα στην Κατερίνα η οποία δν ήταν στα καλυτερά της.

"Είσαι καλά;"την ρώτησα καθώς την πήρα αγκαλιά.

"Ν-ναι"είπε τραυλίζοντας.

"Έλα ηρέμησε.Όλα πέρασαν.Είμαι εγώ εδώ."είπα και την πήρα από το χέρι καθώς βγήκαμε έξω από τις τουαλέτες.

"Σε ευχαριστώ πολύ"είπε και εγώ τηε χαμογέλασα καθώς κοιτούσα τα χείλη της.Την πλησίασα καθώς είμασταν σε απόσταση αναπνοής.Κοίταξα τα θλιμμένα μάτια της και την φίλησα.

"Σ'αγαπώ"της είπα καθώς εκείνη είχε κοκκαλώσει.

"Σταύρο....εε...κι'γώ"είπα και της χαμογέλασα.

Είναι τόσο όμορφη και γλυκιά.

Μα τι λέω;Δν πρέπει.Όχι δν νιώθω κάτι για εκείνη.Πρέπει να μείνω αφοσιωμένος στο σχέδιο μου.

"Χαίρομαι"είπα γλυκά και κατευθηνθήκαμε πάλι μες το πλήθος καθώς εκείνη δν ήταν καλά ψυχολογικά.

"Σταύρο θέλω να φύγω"μου είπε γλυκά κι'γώ έγνεψα θετικά.Πήγαμε στο αυτοκίνητο και σε λίγα λεπτά φτάσαμε σπίτι της.

"Καληνύχτα"είπε γλυκά.

"Καληνύχτα μικρή"είπε καθώς στο πρόσωπο της σχηματίστηκε το όμορφο χαμογελό της.

Μα τι λέω;Τι έχω πάθει;

Αφού βγήκε από το αυτοκίνητο έβαλα μπρος και σε λίγα λεπτά ήμουν ξανά σπίτι.Έκανα ένα γρήγορο ντουζάκι και ξάπλωσα.

____________________________________

Χέυυυ💕Τι κάνετε βρε;Όλα καλά;

Έφαγε καλό ξύλο ο Πάρης μωρέ👊

Ποιό σχέδιο λέει ο Σταύρος;

Όλα αυτά θα τα μάθετε μετά από κάποια παρτ.😂Μέχρι τότε υπομονή.

Ψηφίστε και σχολιάστε την ιστορία μου για να μην σας βιάσει ο Πάρης.😂👅

Byeeee🔥🔥

Το Κακό Αγόρι;!Where stories live. Discover now