[Παρτ 13❤]

4.8K 449 23
                                    

Ήμουν μπροστά από το γραφείο του Διευθυντή.Πήρα μια ανάσα και χτύπησα την πόρτα.Η πόρτα άνοιξε και εγώ μπήκα μέσα.

"Πως και από εδώ Κατερίνα;"είπε και κάθησε ξανά στην καρέκλα του.

"Ήρθα να σας μιλήσω για το συμβάν που έγινε προηγουμένως με τον Σταύρο και τον Πάρη"είπα ντροπαλά

"Να μου μιλήσεις για ποιό πράγμα;Πήρα την αποφασή μου"είπε κοιτώντας με περιέργα.

"Για την απόφαση σας ήρθα να σας μιλήσω.Πιστεύω πως δν έπρεπε να διώξετε τον Σταύρο.Μια τιμωρία όπως μια 5ημερη σαν τον Πάρη θα του άξιζε καλύτερα.Μπορεί να μην είναι η πρώτη φορά που μπλέκει σε καυγά αλλά πρέπει να του δώσετε ένα μάθημα και όχι να το διώξετε από το σχολείο.Γιατί εάν πάει σε άλλο σχολείο θα συνεχίσει να κάνει τα ίδια πράγματα.Οι γονείς του θα στεναχωρηθούν πάρα πολύ και ο ίδιος έχει στεναχωρθεί πολύ.Βασικά εγώ εγώ φταίω που έγινε ό,τι έγινε.Απλώς είχε γίνει μια παρεξήγηση και εγώ είχα ρίξει το φταίξιμο στον Πάρη και ο Σταύρος ήθελε να με υποστηρίξει."είπα και τον κοίταζα σιωπηλά.

"Δηλαδή μου λες να το ξανά σκεφτώ;"είπε και μου χαμογέλασε.

"Ναι αυτό πιστεύω."είπα και εκείνος με κοίταξε αισιόδοξα.

"Χαίρομαι που υποστηρίζεις τον συμμαθήτη σου.Φαίνεται πόσο τον νοιάζεσαι.Τουλάχιστον,να εξηγήσεις την παρεξήγηση στον Σταύρο και να γίνουν όπως πριν.Αυτά θέλω να βλέπω να νοιάζεσται για τον συνάνθρωπο σας και να τον βοηθάτε και να τον στηρίζεται.Λοιπόν,μια 5ημερη θα ήταν μια χαρά"είπε και εγώ χαμογέλασα.

"Φυσικά και θα εξηγήσω στον Σταύρο για την παρεξήγηση.Σας ευχαριστώ πάρα πολύ που δν ξα τον διώξετε."είπα χαμογελεστά.

"Χαίρομαι.Θα ενημερώσω τον Σταύρο αργότερα για να του ανακοινώσω την καινούρια του τιμωρία.Μπορείς να πηγαίνεις"είπε και εγώ έγνεψα θετικά.Έκλεισα την πόρτα και το κουδούνι χτύπησε για διάλειμμα.Έτρεχα στις σκάλες καθώς έψαχνα τον Σταύρο.Συνάντησα την Μαρία και αφού της είπα τι είχε γίνει είχε σειρά να μάθει ο Σταύρος.

Είμαι τόσο χαρούμενη που δν θα φύγει.Τουλαχίστον θα φάει μια 5ημερη αλλά θα τον ξανά δώ σύντομα.

Απομακρύνθηκα από την Μαρία και έψαχνα να βρω τον Σταύρο.Τον είδα να καπνίζει στο πίσω μέρος του σχολείου.

"Σταύρο"είπα καθώς κοιτούσα τον τσιγγάρο.

"Τι θες;Άσε με μόνο μου"είπε καθώς δν μου έριχνε ούτε ένα βλέμμα.

"Σταύρο πήγα και μίλησα στον Διευθυντή και δν θα σε διώξει.Θα πάρεις μια 5ημερη και όλα μια χαρά"είπα χαμογελεστά.

"Τι;Τι του είπες;"με ρώτησε με απορία στα μάτια του.

Του εξήγησα ό,τι του είπα και εκείνος είχε παρεξευτεί με όσα είχα κάνει.

"Ωραία.Πάλι καλά."είπε καθώς συνέχιζε και δεύτερι τσιγγάρο.

"Δν θα μου πεις ούτε ένα ευχαριστώ;"τον ρώτησα καθώς είχα μουτρώσει.

"Ευχαριστώ"είπε ξερά.

"Καλά ντάξει μην σε πιέζουμε."είπα ειρωνικά.

Πέταξε το τσιγγάρο και ήρθε κοντά μου.Με κόλλησε στον τοίχο.

"Εξαιτίας σου θα έπρεπε να φύγω από το σχολείο,από τους φίλους μου και θα στεναχωρούσα τους γονείς μου και περιμένεις να είμαι μια χαρά μαζί σου;"είπε καθώς μπορούσα να μυρίσω την ανάσα του που είχε τσιγγάρο.Καθώς και την κολώνια του τόσο ωραία και εθιστική.

"Έχεις δίκιο αλλά σε έσωσα"του είπα με στραβό χαμόγελο.

"Ναι"είπε ξερά και απομακρύνθηκε.

"Θα σε ενημερώσει μετά μου είπε"του είπα καθώς εκείνος έβαζε τα τσιγγάρα στην τσέπη του.

"Ωραία."είπε ξερά.

"Από πότε καπνίζεις;"είπα καθώς τον κοιτούσα εξεταστικά.

"Φέτος άρχισα.Δν ξέρω αλλά όταν είμαι στεναχωριμένος απλά καπνίζω."είπε και με κοιτούσε.

"Αα μάλιστα."είπα ξερά.

"Οι πληγές σου;"ρώτησα ντροπαλά.

"Τι με τις πληγές μου;"ρώτησε απορημένος.

"Πρέπει να τις φροντήσεις.Έλα πάμε να σου βάλω λίγο πάγο"είπα και εκείνος έγνψε αρνητικά.

"Θα είμαι μια χαρά!"είπε με το στραβό του χαμόγελο.

"Καλά"είπα ξερά.

"Ναι.Πάμε στην τάξη.Δν θέλω να φάω και άλλη απουσία.Αρκετές θα πάρω την 5ημερη."είπε και μου έκλεισε το μάτι.

"Ναι σωστά"είπα χαμογελώντας.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Χέυυ.Τελικά ο Σταύρος δν θα φύγει χάρη στην Κατερίνα.Χμ...τι ήταν αυτά που έλεγε για την μυρωδιά του;😂Χμ....

Ψηφίστε και σχολιάστε την ιστορία μου.💙

Τα λέμε σύντομα.

•Φιλιά•😍

Το Κακό Αγόρι;!Where stories live. Discover now