-Czekaj to nie to co myślisz.
-Oh! Czyżby?
Po chwili skneblowała mu twarz,aby nie prosił o pomoc.Magnusowi sie to nie podobało.Nie wiedział czy się poddać,czy walczyć.Po chwili przemyśleń postanowił sie poddać.Gdy podniósł głowę zobaczył,jak Saphira stoi przy jego stopach.Od razu mina mu zrzedła,wiedząc że zrobi coś czego on nie na widzi.Od razu zaczęła go gilgotać po stopach.Magnus próbował sie uwolnić,lecz czym bardziej sie szamotał tym dalej Saphira zaczęła go gilgotać,aż doszła do gardła.Następnie Saphira,przestała go gilgotać,a Magnus przestał sie wiercić,od razu siadła koło niego,położyła rękę na jego twarzy i przejechała po nim głaskając go.Magnus był w szoku.Saphira pokazała mu pazury i na jego oczach,je schowała.Następnie położyła swoja rękę na jego twarzy i zaczęła go głaskać po niej dalej. Magnusowi sie to nie podobało,czuł się dziwnie.Za to Saphira bawiła sie świetnie.Po chwili odsłoniła mu usta.On nic nie powiedział był w szoku,za to Saphira zbliżyła się bliżej jego ust.Magnus zrobił wystraszone oczy.Ale Saphira nie miała zamiaru go bić.Po chwili go namiętnie pocałowała,Magnusowi to sie bardzo spodobało był tym zachwycony.Gdy tak się całowali Saphira go prubowala uwieść. Magnu nie wiedział ze Saphira sie w nim zakochała wolniła go z pod sznurów.
***po10minutach***
Gdy przestali sie całować,Magnus sie jej spytał:
-Dlaczego to zrobiłaś?
-Pamiętasz jak chodziłeś z Krystal?
-No tak...-powiedział ze smucony.
-Magnusie wybacz jeśli cię zraniłam,tym pytaniem.
-Nie jest okey.No dobra chodziłem z nią i co dalej?
-Zawsze jak ją widziałam przy tobie,jak się nawet całowaliście,to ja.....-nie dał jej dokończyć
-Czekaj,czekaj.Ty chyba nie chcesz mi powiedzieć,że??.......Ty się we mnie zakochałaś?!
-Tak,ale jeśli mnie nie chcesz to trudno.
-No wiesz brakuje mi dziewczyny.Ale jestem twym wujkiem wiec sorki,ale to nie wypali.Przykro mi.-powiedział zasmucony.
-Rozumiem
Po chwili.Saphira wybiegła z płaczem.
-Saphira czekaj,ja niechciałem Cie.....Urazić-powiedział zasmucony
----------------------------------------------------
Ciąg dalszy w rozdziale "Nowa furia"
CZYTASZ
Transformers: Nowe Życie na planecie Ziemia..Czesc.I(Done)
FanfictionA oto jest książka o miłości,zdradzie,wrogach,radości oraz smutku.To będzie opowieść o Optimusie Prime oraz jego przyjaciołach,którzy zakochują się w przepięknych Autobotkach,a potem zostają rodziną,a ich wrogowie sprzymierzeńcami