Müttefik Ölüm

1.8K 166 10
                                    

Gözlerimi açtım. Karanlığın içindeydim. " Khorne" diye seslendim. Yanıt gelmedi. Demek ki bu karanlıkta yanlızdım. Bedenimi hareket ettirmeyi denedim. Ama felçli gibiydim. Bedenim hareket etmiyordu. Karanlık bir ses ince bir sesti ama kudretle doluydu.
-Hmm bu sefer bir tanrının ruhu burada . Neden buradasın genç tanrı ? Sesin sahibinin kim olduğunu tahmin edebiliyordum.
-Seni yenmek için buradayım. Ölüm.
Sesi kahkaha attı. Kahkahası beni nedense ürpertti.
- Hmm toylugun beni eğlendiriyor genç tanrı. Adın nedir ?
Ölümün sesinden eğlendiğini anlayabiliyordum.
-Wrath.
Ölüm neşeli bir sesle
-Öfke ha ? Hmm sana yakismis bu isim genç Tanrı.
Kahkaha attım. Ve
- Sanirsam bu iltifat için tessekur etmeliyim.
Diye mırıldandım. Ölüm
-Seni sevdim. Gücünü hissedebiliyorum. Hmm Kral ve diğer iki kardeşimi yenersen seninle dövüşürüm.
Beni burada öldürebilirdi. Neden beni öldürmüyor ?
-Neden beni öldürmüyorsun ?
Ölüm ciddi bir sesle
-Sen zaten ölüsün . Tekrar seni öldürsem  yok olmazssın.
Tekrar ?
-Ne demek istiyorsun?
Ölüm kahkaha attı. Ve
-Wrath öldüğünün farkında değil misin ?
Ne !?
-Nasil !?
Bunu şaşkınlıkla söylemiştim. Ölüm
-Benim dünyama hiç bir canlı giremez. Girmenin bedeli girmeye çalışanın ruhudur.
Khorne sana guvenen kafama tüküreyim.
-Demek bu yüzden bedenimi hissetmiyorum. Harika (!)
Olum kikirdadi . Bu erkekti değil mi ? Böyle kıkırdayan bir erkek ilk defa görüyorum.
-Neyse Kralı ve diğer iki kardeşimi yok et . Ondan sonra seninle adil bir şekilde dovusucem.
Dişlerimi sıktım. Khorne ebeni ....... .
-Pek ala . Başka secenegim yok gibi .
Bunu sinirle söylemiştim. Karşımdaki varlıklar gerçekten güçlüydüler . Ölüm
- Sen Calderis'ten mi geldin ?
Merakla
-Calderis ?
Ölüm iç çekti ve
-Lucifer'in bulunduğu dünya .
Dedi. Demek orası Calderis diye geçiyor. İlginç .
-Evet ama Lucifer'i öldürdüm.
Ölüm kahkaha atarak
-Afferin genç tanrı . O ibneyi hiç sevmezdim. Aç gözlü pezeveng sonunda geberdi.
O da mı Lucifer'den nefret ediyor ? Nedense Ölüm'ü sevmeye başladı .
-O herifi öyle büyük bir zevkle öldürdüm ki hayatımın en güzel anlarından biriydi.
Ölüm hüzünle
-Kıskandım. Onu yavaş yavaş yalvarta yalvarta öldürmek isterdim.
Sonunda Lucifer'den benim kadar nefret eden biri .
-Nedense seni sevmeye başladım Ölüm . Arkadaş olmaya ne dersin ?
Hmm gerçekten böyle salakça bir cümle mi kurdum ben ? Hayatta gerçekten arkadas olmak istediğime inanmaz . Ölüm emin olmayan bir sesle
-Arkadaş ?
Yorgun bir sesle
-Üzgünüm gerçekten arkadas olmak istediğime inanmayacagini tahmin etmiştim.
Ölüm şaşkınlıkla
-Hayir  içtenligini hissettim. Ama ben arkadaş nedir bilmiyorum.
Sesinde azıcık çekingenlik mi sezmistim ben ?
-Arkadaş guvenebilecegin ve onunda sana guvenebilecegi her fırsatta birbirlerini kollayan kişilerdir . Gerçekten hiç mi arkadaşın olmadı ?
Ölüm çekingen bir sesle
-Bana kimse güvenmez .
Ha ?
-Neden ?
Ölüm
-Şey... k... Gerçekte ben ....
Neden konuşmakta bu kadar zorlanıyordu ?
-Sana sirtmi donmem . Söyleyebilirsin.
Ölüm'ün derin bir nefes aldığını duydum.
-Çunku ben Kral'la evliyim.
Ha !? Ne !? Bir dakika !? Mahşerin Dort Atlisi erkek değil mi ? Hem guvenmemle ne alakası var !? "Kral ve diğerlerine Kardeslerim demişti!?
-Sen Tanrıça misin ?
Sesim şaşkınlıkla çıkmıştı . Ölüm
-Evet . Ama sadece Kral bunu biliyor . Eğer diğerleri de ogrenirse .... bana karşı birleşirler ve zaferleri sonum olur .
Sesi zayıf ve yorgun çıkmıştı ve aynı zamanda incelesmisti.
-Onlardan korkuyorsun ?
Sesim soru olarak çıkmıştı . Ölüm çekingen bir sesle
-Butun erkeklerden korkuyorum. Lucifer gitmeden önce bana ..... kötü şeyler yapmıştı. O yüzden cinsiyetimi binlerce yıl sakladım. Ama o Kral denen ibne bunu öğrendi eğer onunla evlenmezssem diğerlerine de söyleyeceğini soyledi.
Kesin Kral'ın Lucifer'le bir akrabalığı vardı . Ve beni erkek olarak görmüyor mu !? Ne saniyo beni ibne mi !? Bastırılmış bir öfkeyle
-Sana yardim edicem. Ama bir sorum var  ben erkekten sayılmıyor muyum ? 
Ölüm kahkaha attı ama bu seferki diğerlerinden daha samimi bir kahkaha gibi gelmişti .
-Hayir nedense seni daha çok çocuk gibi görüyorum .
Ha !? Çocuk !? Ciddi miydi lan bu !? Sensin çocuk !? Dişlerimi sıktım. Ölüm öfkemi sezmiscesine
-Ben bu dünyanın yaratılışından beri varım . O yüzden çocuk gibi görüyorum seni yeni tanrı oldun.
Hayal kırıklığıyla iç çektim. Ve
-Pek ala . Sana yardim edicem sonuçta benim değerli bir arkadasimsin.
Ölüm samimi bir sesle
-Teşşekur ederim. Gözlerimi kapa Seni Ruhlar diyarına yani Kral'ın yanına göndericem. Zor durumda kaldığında adımla bana seslendi senin için orada olacağım.
Ad ?
-Ölüm mü ?
Ölüm gülerek
-Gercek adım ... Narissa . Şimdi konuşma ve gözlerini kapa .
Bana gerçekten güveniyordu . Acaba kendiside adı kadar güzel miydi ?
-Benim gerçek adım Acheron .
Narissa samimi bir sesle
-Tessekur ederim. Acheron .
Gülümseyerek
-Birsey değil Narissa .
Gözlerimi kapadım...

Kaos Lordu (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin