İris'in çıplak omzuna elimi koydum . Kız ürperdiğinde sakin bir sesle "Sakin İris . " dediğimde kız yutkundu . Yavaşça elimi omzundaki diş izlerinin olduğu yere getirdim. İçimdeki öfkeyi zorlukla bastırdım . O piçleri daha yavaş öldürmeliydim . Gözlerimi kapadım Ve içimdeki güce odaklandım . Elimin altında ki yara izi kayboldu. Açıkçası bedenindeki morlukların Ve boynundaki diş izlerinin de iyileştiğini anlamıştım. Gözlerimi açtığımda İris gülümseyerek bana bakıyordu . Yavaşça onu kendime çektim ve sarıldım . Kafamı kısa küt kesimli saçlarına yasladım ve derin bir nefes aldım . Fısıltıyla "Özür dilerim... seni unuttuğum için ." Dediğimde İris cevap vermedi . Birbirimize sarıldık sadece ....
...
Şaşkınlıkla karşımda duran kar beyazı saçlara Ve masmavi gözlere sahip olan beyaz zırhlı kadına baktım . Kadının mavi gözleri şokla benim yeşil gözlerime dikilmişti . Bu kadın beni tanıyordu. Ama işin ilginç tarafı bende bu güzel kadını tanıdığımı hissediyordum . Kadın yutkundu . Kekeleyerek "A..acheron ?" Sesi aşırı kırılgandı . Garip diye düşünmeden edemedim. Bu kadından böyle bir ses duymak nedense beni şaşırtmıştı . "Evet ?" Biraz merakla söylemiştim . Kadının mavi gözleri doldu. Tam o anda İris haykırarak "Abi kızlarla oynaşmayı bırak ! Şu hırsızı yakalamalıyız !" Dediğinde sinirden kızaran kardeşime gülümsedim . Yemeğin parasını vermeyi unutmuştum . Açıkçası cebimde bir miktar Altın paranın olduğunu fark etiğimde şaşırmıştım. Hancıya parasını ödemek için İris'e parayı vermiştim . Ama her nasıl olduysa çaldırmayı başarmıştı. Siyah giyen sarışın bir hırsızı ararken bu kadınla karşılaşmıştım . Kadın şaşkınlıkla İris'e baktı . Ama abi lafını duyduktan sonra gözlerindeki incinme kaybolmuştu . Bu aşırı garip gelmişti . Kadın "Bir şey mi oldu ?" Dediğinde sesindeki şaşkınlığı Ve gözlerindeki merak duygusunu son derece net bir şekilde görebilmiştim . İris sinirle "Sen abime yavşamadan önce bir hırsızı arıyorduk !? " sesi sert iğneleyiciydi. Niye bu kadar kızgındı ? Beni kıskanacak hali yoktu Ya . "Sakin ol . Sizin adınız nedir bu arada ?" Dediğimde kadının şaşkınlıkla dolu mavi gözleri incinmeyle doldu. Bu beni şaşırtmıştı . Onu incitecek birşey yapmadığıma emindim . Kadın gergin bir ifadeyle "İsabella De Bane ... Ben Raven Krallığının kraliçesiyim ." Dediğinde iç çektim . Böylesine güzel bir kadının başka birine ait olması trajediydi . Dur bir dakika o kızkardeşime bakan piçin eşi miydi ? Böyle bir kadını hak etmiyordu. Derin bir nefes aldım . Sinirlenmenin Anlamı yoktu . İris şaşkınlıkla "O piçin karısı mısın ?" İris'in gözlerindeki acıma aşırı belliydi . İsabella derin bir nefes aldı . "Neyse bu konuyu kapayalım . Şey... Acheron size yardım edebilir miyim ?" Kıpkırmızı görünüyordu . Narin ve kırmızı yüzüne baktım. Fazlasıyla sevimliydi . Hatta dudaklarını bile ısırmıştı . Küçük bir kız gibi ellerini birbirine kavuşturmuş yere bakıyordu . İris'in şüphe dolu bakışlarını İsabella'ya diktiğini fark ettim . "Sen abimi nereden tanıyorsun ?" İris'ten öylesine sert bir ses çıkmıştı ki şaşkınlıkla kıza baktım. Ondan bu kadar soğuk bir ton çıkmasını beklememiştim. İsabella gözlerini bana dikti . "Eski bir arkadaşım... çok eski." Bir ima mı sezmiştim ben ? Hmm neyse bu kadınla tanışmış olduğum belliydi . Bu kızı hatırlamıyordum ama kesin tanıyordum. İris kaşlarını çattı "Abimle çıkıyor muydunuz ?" Bu kızın ben yokmuş gibi konuşmasına uyuz olmaya başlamıştım. Ama bu sorunun cevabını merak ettiğim için istemsiz İsabella'ya baktım . Kadın saf Ve çocuksu bir panikle "H..hayır ! B.bbiz hiç çıkmadık ! " dediğinde gülümsedim . Doğru söylediğini biliyordum. Ama neden bu kadar aşırı tepki verdiğini anlayamıyordum .iris bilmiş bir tavırla "Zaten abim senin kadar çocuksu biriyle çıkmaz ." Dediğinde İsabella'nın mavi gözleri öfkeyle doldu . Yumruklarını sıktığını fark etmiştim . Bu kadınlar neden garipti ? Yada ben artık insani duyguları anlamakta zorlanmaya başlıyordum. Yutkundum . Umarım ilk seçenektir . "Pekala yardım edebilirsin . " dediğimde İris bana sert bir bakış attı İsabella ise gülümsedi . İç çektim . Bakalım bu gün başıma neler gelecekti ?
...
Sarışın hırsız şaşkınlıkla bana baktı . Gri gözlerindeki şaşkınlıktan beni tanıdığını anlamıştım. Karanlıktan çıkardığım uzun şade kılıcı ustalıkla elimde döndürdüm . "Teslim olacak mısın yoksa bir kaç uzvunu kesmem mi gerekecek tatlı hırsız ?" Bunu biraz can sıkıntısıyla söylemiştim. İsabella ve İris'i başımı ağrıtmamaları için bir takım yapmış Ve başımdan savmıştım. Tabi İsabella'nın gözlerinde gördüğüm hüzün neredeyse fikrimi değiştirmeme sebep oluyordu ama yinede başımdan savdım. Hırsız şaşkınlıkla "Wrath ? Benim İrelia . " dediğinde kaşlarımı çatarak hırsızın sert yüz hatlarına baktım. İrelia ? Bu isim hiç çağrışım yapmamıştı. Ama eminim ki onu da tanıyordum . Ama Wrath ? Hmm Acheron'un kendi ismim olduğunu anlamıştım. Bu isim garipti . Neden kendime "öfke" adını takmıştım ? Yada beni başka biriyle karıştırıyordu . "Adım Acheron Wight . Wrath değil. Beni başka biriyle karıştırıyorsun ." Dediğimde hırsızın gri gözleri şokla doldu . "ACHERON ?! Beni hatırlamıyor Musun !? Daha doğrusu seni görene kadar bende hatırlamıyordum . " dediğinde iç çektim. Yalan sezmemiştim. Demek ki bu hafıza problemi sadece ben ve İris'i etkilememişti. "Açıklasan iyi olur ." Dediğimde İrelia şaşkınlıkla yutkundu . "Sen bu dünyaya ilk defa geldiğinde biz seni kurtardık .... eğittik ve birden hafızamdan silindin. Siktir ! Sen Wrath adını mu kullanıyordun !? " diye haykırdığında iç çektim. "Belli ki karışık hafıza büyülerinin hedefi olmuşsun . Benim gibi . Açıkçası Wrath aşı hiç tanıdık gelmedi ." Dediğimde İrelia yutkunarak "Sen Kaos lordusun!" Ne ? Şimdi aklımdaki seslerin ölüm getiren ve kaos Lordu olduğunu söyledikleri vakit onlara inanmamıştım. Ama bu kadının dediğine göre gerçekten de kaos lorduyum . İç çektim. Fısıltılar haklı mıydı yani ? Ben gerçekten de şeytandan beter biri miydim !? Derin bir nefes aldım . Bunu kabullenmek zordu . Tam o anda "Wow sonunda uyandın ." Khorne ? Nedenini bilmesemde onu tanımıştım . Onu özümsemiştim . Yok artık kaç Tanrı'yı özümsedim ben !? Khorne kahkaha atarak "ben , Tzentch , Nurgle, şu ışık müptelası ibne , birde Nyx ." Hmm o kadar da çok değilmiş . Anlaşılan bana anlatmanız gereken şeyler var. Khorne "Evet ama önce insanları dinle . Biz hep buradayız . " derin bir nefes aldım . "Beni tanıyan herkesi Kızıl Baraka Hanına topla . Hepinizi dinleyeceğim. Sonra bende size bildiklerimi anlatacağım. Tamam mı ?" İrelia otoriter sesimden ürkmüş gibiydi . Başını salladı bende arkamı döndüm. İsabella ve İris'i bulmalıydım . Anlaşılan bugün öğreneceğim çok şey vardı ... içimden bir ses hoşuma gitmeyeceğini söylüyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaos Lordu (Tamamlandı)
FantasyFısıltılara kulak verdim karanlığın içinde Hepsi konuştu nefretle Hatırlamıyorum ne dediklerini Tek hatırladığım şey nefretleri Ben Kaos Lejyonunun son Kaos Lorduyum. Dünya öfkemi tadacak. Ne silahlar ne bombalar nede büyüler Artık HİÇ BİRŞEY...