Raven Krallığı

1.2K 125 23
                                    

Geldiğimiz meydanda insanlar şaşkınlıkla bize bakıyordu . Ve İris gözlerini şehirden alamamıştı . Nedense buralar aşırı tanıdık geliyordu. Bir grup zırhlı muhafızın etrafımızı sardığını fark ettiğimde iç çektim. Neden geldiğim her yerde belalarını arayan insanlar oluyordu ? Komutan olduğunu düşündüğüm adam "Siz hangi ülkeye bağlı büyücülersiniz ?" Hmm demek ki bu dünyada büyücüler vardı. "Biz kimseye bağlı değiliz . " dediğimde muhafız elindeki mızrağı daha da sıkı bir şekilde tuttu . "Savaş durumundayız . Hareketlerinize dikkat etmelisiniz . Şehrin ortasına ışınlanarak hele hele Raven büyücü konseyi tarafından yapılan anti büyü Kalkan'ını kırmanız sizi şüpheli yapıyor ." Dediğinde iç çektim . Gerçekten de insanlar sabrımı sınamaktan zevk alıyordu . "Bunun için özür dilerim . Gerçekten de vaktim Yok . Kızkardeşimi bir doktora götürmeliyim ." Dediğimde Muhafız mavi gözlerini kız kardeşime dikti . İçimdeki öfkeyi dindirmeye çabaladım . Gerçekten de bu şehiri yıkmak istemiyordum . Tam muhafız ağzını açacakken altın zırh giyen sarışın mavi gözlü Ve büyük bir kılıç kullanan bir adamın karşımıza  geldiğini fark ettim . Adam mavi gözlerini benim yeşil gözlerime dikerek "Ne oluyor ?" Dedi. Muhafız yutkunarak "Kral Lyam bu büyücü şehrimize büyücü konseyinin yarattığı kalkanı kırarak şehire ışınlandı . " Lyam mavi gözlerini yeşil gözlerime rahatsızca baktı . Bu herif tanıdıktı . Ama iç sesim bu herifle aramın iyi olmadığını söylüyordu . "Bana tanıdık geliyorsun büyücü . Hiç bu şehire gelmiş miydin ?" Sesi aşırı derecede şüpheliydi . Gözlerimi Lyam'a dikerek "Sanmıyorum. Bir çok şehir gezdim . Belki olada bilir ." Lyam'ın sarı kaşları çatıldı Ve gözleri kucağımdaki İris'i buldu . Kral yutkundu. O Mavi gözleri sökmemek için kendimi zorladım ."Adın nedir ?" Ses tonu yumuşaktı . İris'e sorduğu barizdi. Gözlerindeki arzuyu okumak için dahi olmaya gerek yoktu. Muhtemelen İris kısa geceliği ve dolgun bedeniyle ona ilgi çekici gelmişti . İris yeşillerini gözlerini bana dikti . Sakince başımı salladım ." Adım İris Wight. Abimle zor durumda kaldığımız için bu şehirdeyiz." Dediğinde Kral mavi gözlerini bana dikti . Gözleri soğuklamıştı . Ama benim gözlerimdeki soğuklukla kıyaslanamazdı bile . "Neden buraya geldiniz ?" Gözlerimi kapadım. Bu şekilde sorgulanmak sabrımı zorluyordu . İris benim yerime konuştu "V..vampirler yüzünden ." Sesindeki korku endişeyle İris'e bakmama sebep oldu . Kız korkuyla titriyordu . Kral'ın bakışları yumuşadı. "Peki burada istediğinizi yapabilirsiniz. " dedi ve gülümseyerek yanımızdan gitti . Onun kafasını koparmak istiyordum . Belki de o kellesini koparıp içine ruhunu hapsederek sonsuza dek acıyla yaşamasını sağlamalıydım . Bu düşünce istemsiz beni gülümsetti . İris'in sesini duydum "Sakin ol abi . O piçe bende güvenmiyorum . Ama Onu öldürmek zorunda değilsin ." Şaşkınlıkla kıza baktım ." Nasıl anladın?" İris gülümseyerek "Duygularını saklamayı beceremiyorsun abi ." Dediğinde gülümsedim " Hadi handa yaralarını iyileştireyim ." Dedim ve hana yöneldim .
...
Lyam o kızın masum güzelliğini aklından çıkaramıyordu . Kendi kız kardeşi Rena ile ilişkisi varken o kızı düşünmesinin doğru olmadığını biliyordu . Ama elinde değildi . O korkuyla dolu yeşil gözlerin ve o beyaz teninin güzelliği Lyam'ın aklını başından almıştı. Ama o kızın abisini bir yerden tanıyordu . Bundan emindi . Neresi olduğunu pek hatırlamasada mutlaka onu tanıyordu . O adamın soğuk yeşil gözlerindeki nefret Lyam'ı ürkütmüştü. Kapısı çalındı. Lyam iç çekerek "gir" dediğinde İsabella De Bane tüm asaletiyle odaya girdi . İsabella mavi gözlerini kocasına dikti. İlişkileri tamamen oyundan ibaretti . Ve kız kardeşi ile yatan bir adamla asla olmayacağını biliyordu . Buna midesi dayanmazdı . "Muhafızlardan bir büyücünün konseyin yaptığı Kalkan'ı kırarak şehire girdiğini duydum... onun gitmesine izin vermişsin ." Sesinde ağır bir suçlayıcılık vardı . Lyam bu kadının tavırlarından nefret ediyordu ." Güvenilirler ." Deyip kestirip attı . İsabella gümüş rengi kaşlarını çattı . "Bak Nemeroth Büyük Konsülü ve Reddawn İmparatorluğu ile savaş halindeyiz . Büyük kayıplar veriyoruz . Başkente casus sokma ihtimallerinin ne kadar çok olduğunu biliyorsun . Nasıl bu kadar aptal olabilirsin ?" Dediğinde kadının ses tonundaki sert iğneleme Lyam'ı öfkelendirdi. "Bu ülkenin Kralı benim !  Sakın beni sorgulama İsabella ! İnan bana işler senin için çok daha kötüleşebilir !" İsabella alayla güldü . De Bane'ler olmasa Krallık yüzlerce yıl önce yıkılırdı . "Gerçekten de aptalsın Lyam. " deyip gümüş rengi saçlarını savurarak odadan çıktı . Lyam İsabella'nın tepkisiyle yumruğunu sert bir şekilde masaya vurdu . Elbet İsabella'da gücünün karşısında diz çökecekti . Tabi İsabella'nın fikirleri farklıydı. " Bu aptal krallığı yıkmadan bu yabancıyla ufak bir konuşma yapmalıyım . " düşüncesi buydu İsabella'nın .

Kaos Lordu (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin