İrelia alaycı bir sesle
-Acheron Wight ha? hiç böyle bir isim duymamıştım.Hangi ülkedensin?
Soğuk bir sesle
-İngiltere
Ve bir tekme yedim.Dişlerimi sıkarak
-Ben bu dünyadan değilim.
Ve bir tekme daha, İrelia
-Galiba bir deliyi yakaladık.Ne yapacağız Abla ?
O an aklımdan geçen "Bırakın beni"idi Alica
-Belki de rol yapıyordur.Bence biraz daha dövelim.Hem o dayağa rağmen konuşmazsa bırakırız.
İrelia
-Bu fikri sevdim.
1 Saat boyunca dayak yedim.Acıdan bilincimi kaybettim.Gözlerimi açtığımda yumuşak bir yüzeyin üstünde yattığımı fark ettim bir an odamda uyuduğumu ve tüm bu olanların aptalca bir kabus olduğunu düşündüm .ama Kıpırdamaya çalıştığım vakit bedenimdeki oluşan acı herşeyin gerçek olduğunu fark etmemi sağladı . Kalkmaya çalıştım ama İrelia'nın sesiyle geri yattım.
-Kalkma dayağı birazcık fazla kaçırdık. Dinlenmelisin .
Aklımdaki ses "Birazcık derken ?!" diyordu.Gözlerimi kapadım.ve uyudum.
İrelia'nın Ağzından
Dayak fikri başta güzel gelmişti .Am dövmeye başladığımızda onun acı dolu çığlıklarını Yok saymak bizi çok zorlamıştı.Göğüs kafesinde ve sırtında kırıklar vardı fazlasıyla ağır bir dayaktı ama buna rağmen 16 Yaşındaki çaresiz bir çocuğu dövmüştük ve ablamın bile bundan rahatsız olduğu belliydi. Yaralarıyla bizzat ablam ilgilenmişti.Tuhaftı . Biz Eldarlar asla pişman olmazdık. Onun pişmanlık hissetmesini anlıyordum . Ama ben asla böyle duygularla alakam yoktu . Ama suçlu hissediyordum.Birde üstüne ülkem Asradaia'da acımasız olarak biliniyordum.Gerçekten tuhaftı Acheron'nun yanına geldim ve içimdeki vicdanı bastırmak uğruna onun nefes alışlarını dinlemeye başladım.
Alicia'nınAğzından
İrelia Acheron'u gördüğünden beri garip davranıyordu.O olaydan sonra onun geldiği dünya hakkında sorular (bence saçmalığın daniskası) soruyor Ve onun hakkında bilgi toplamaya çalışıyordu.ama itiraf etmem gerekirse çocuğun anlattığı şeyler son derece ilginçti o dev saat Kuleli şehir hoşuma gitmişti.kendi dünyasında çıkan bir dünya savaşından Ve abisinin metal ejderha kullanan biri olduğunu söylemişti . Ama abisini kaybettiğini söylemişti .Aslında saçma bulmuştum . Sadece insanların olduğu bir dünyada neden savaşırdınız ki ? Bunu merak ettiğim için sormuştum. Acheron gülümseyerek yanıtlamıştı.
-Para ve güç hırsı ...
Aslında doğruydu. İnsanlar açgözlü varlıklardı . Asla bir dünyayı paylaşamazlardı.
-Artık bağını çözme zamanı geldi . Rahatsız olmuşsundur . Değil mi ?
Acheron
-Aslında iyi olur ... kollarımı hissetmiyorum.
Dediğinde gülümsedim . İrelia'nın fısıltısını duydum.
-Kaçacağını sanmıyorum abla bence de çözelim.
Aslında hala şüpheleniyordum ama güvenilir biri gibiydi.Neyse... zaten istesede bizi atlatamazdı. İrelia'ya
-Peki.
Dediğimde Gülümseyen gözlerle Acheron'a yaklaştı .
-Kaçmayacaksın değil mi ?
dedi,Acheron gülerek
-Sanki kaçabilirim de ...
dediğinde İrelia bağladı kesti.
Benim Ağzımdan:
Bileklerimi ovuşturdum. Bu kızlarda hayvani bir güç vardı . Onlardan kaçamazdım. İç çektim ve İrelia'ya-Teşşekkürler
Dedim. İrelia gülümseyerek
-Birley değil.
Dediğinde kızlara cevabından korktuğum bir soru sordum.
-Benimle ne yapacaksınız?
Dediğimde İrelia düşünür gibi görünürken Alicia
-Benim planım seni köle tüccarına satmaktı.
Dediğinde kaşlarımı çattım. Geçmiş zamanlı konuşmuştu . Biraz korkuyla
-Plan değişti mi ?
Dediğimde İrelia kaşlarını çatarak
-Acheron bu dünyada kimsen yoktu değil mi ?
Dediğinde kaşlarımı çattım . Kimsem yoktu . Ama o piç Lucifer'in bir planı olmalıydı . Sırf eğlence olsun diye beni bu dünyaya atmış olamazdı . Hmm... aslında düşününce olabilirdi . Bu Lucifer'di ondan herşey beklenirdi.İrelia'ya-Evet kimsem Yok.
Dediğinde Alicia da İrelia'nın ne diyeceğini merak etmiş görünüyordu.İrelia
-Bizimle kal.
Dediğinde Alicia'yla aynı anda şokla
-Ne ?!
Diye haykırdık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaos Lordu (Tamamlandı)
FantasyFısıltılara kulak verdim karanlığın içinde Hepsi konuştu nefretle Hatırlamıyorum ne dediklerini Tek hatırladığım şey nefretleri Ben Kaos Lejyonunun son Kaos Lorduyum. Dünya öfkemi tadacak. Ne silahlar ne bombalar nede büyüler Artık HİÇ BİRŞEY...