O an öleceğimden emindim.Ama kurtulmuştum.Elf kaptan bir selcuid'ti yani insanların anılarına girebiliyordu.Tüm hayatımı görmüştü.Ama anılarıma fazla odaklandığı için transa girmişti.Tabi o zaman büyünün anlamını bile bilmediğim için kaçmak için bunu bir şans olarak görmüştüm.
Kara Ormana topallayarak girmiştim bacağım vurulduğum için çok acıyordu. Büyük bir ağacın arkasına geçtim ve sırtımı ağaca dayadım.Tam baldırımdan vurulmuştum.Oku çıkarmalıydım, ama çok acıyordu.Filmlerde gördüğüm bir taktik denemeye karar verdim.Yerden bir odun parçası aldım ve ağzına koydum. Canım yanıcaksa çığlık atmamak daha iyiydi. Oku çıkarırken ki hissettiğim acıyı size anlataman. İyiki odun parçası ağzımdaydı.Tişörtmden bir parça kopardım ve oku çıkarttığım yere bağladım. Girdiğim orman adını kesinlikle hakediyordu güneş batmamış olmamasına rağmen heryer karanlıktı topallayarak orman yolunu takip ettim.Güneşte batmaya başlamıştı.Yakında önümü bile göremeyecektim. Yola devam ettim.Havada kararmıştı normalde karanlıktan korkmazdım ama bu başkaydı hiçbir şey göremiyordum!!Birden önümde bir güç dalgası hissettim.Hiç bir şey göremesemde önümde kuvvetli bir varlığın durduğunu hissediyordum.O varlığa"kimsin!" diye bağırdım.Cevap gelmedi o anki korkak halime lanet ediyorum.Tüm gücümle geriye doğru koşmaya çalıştım ama bir taş parçasına takılıp düştüm(yine)ve bu kez kafamı bir yere çarptım ve bayıldım.
Uyandığımda kalın iplerle bağlanmış olduğumu farkettim. Bir kamp ateşinin yanındaydım ipler sağ olsun kıpırdıyamıyordum.Ateşin etrafında kimse yoktu.Gücünü hissettiğim varlığın beni kaçırdığını düşünüyordum.İpler fazlasıyla sıkıydı bileklerimi acıtıyordu.Bir kadın sesi duydum.
-Oooo misafirimiz uyanmış.
Korkuyla
-Kimsiniz ?! Beni neden kaçırdınız!?
Daha ince sesli bir kadın
-İnsanlardan nefret ederim.Eğer susmazssan dilini keserim.
Bu benim için son noktayı koyan cümleydi.İlk duyduğum kadın alaycı bir sesle
-Küçük kardeş esirimizi korkutma(!)
Dedi ve kahkaha atmaya başladılar.Korkudan ne yapacağımı şaşırmıştım.İnce sesli olan
-Benim adım İrelia
Dedi o an adldeğildi.İlksesiniduyduğumkadı sesini duyduğum kadın
-Bende Alicia
Dedi umursamamadım. İrelia
-Adını söylemeyecek misin küçük sıçan ?
Dedi ikisininde göremiyordum ve Öfkelenmeye başlamıştım
-Adım sizi ilgilendirmez.
Dedim iki kızda görüşAlanıma girdiler.İrelia beline kadar uzun düz sarı saçları vardıTeni bembeyazdı veYeşil gözlerinde derin bir öfke vardı.Alicia'nın. ise Kısa kıvırcık kahverengi saçları buğday rengi birteni vardı gözleri kahverengiydi.İrelia arnıma sağlam bir tekme attı.Canım çok yanmıştı ama öylesine öfkeliydimki acıyı bile hissetmedim.ve ufak bir ayrıntıyı farkettim bunlar elf değildi.Alicia
-Kız kardeşim son derece sinirlidir Canın yansın istemiyorsan dikine gitmemeni tavsiye ederim.
Dedi Bende alaycılıkla
-Umrumda değil
dedim ve bir tekme daha yedim.Alicia
-Mazoşist olduğunu. Düşünmeye başladım(!)
Dedi Ve bir tekme daha attı. sinirle
-Benim hakkımda ne düşündüğünüz sikimde değil.
Ve Bir Tekme Daha Yedim İrelia
-abla sende denemelisin çok güzel sinir atılıyor.Sen soruları sor ben vururum.
Dedi Acımasızlıkları kanımı dondurmuştu. İrelia
-Adın ne?
Dedi bende uzatmanın anlamı olmadığı içın
-Acheron Wight
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaos Lordu (Tamamlandı)
FantasyFısıltılara kulak verdim karanlığın içinde Hepsi konuştu nefretle Hatırlamıyorum ne dediklerini Tek hatırladığım şey nefretleri Ben Kaos Lejyonunun son Kaos Lorduyum. Dünya öfkemi tadacak. Ne silahlar ne bombalar nede büyüler Artık HİÇ BİRŞEY...