Neden Herkes Belasını Arıyor ?

1.3K 144 39
                                    

Hector kendini 8 saate anca sakinleştirebilmişti . Derin bir nefes aldı ve kendi odasından çıktı . Taht salonuna sakince ilerledi . Tam o sırada öfkeyle Rain Norfolk taht odasından çıktı . Babası ona "Aptalsın ! Senin gibi bir oğlum yok benim ! Sırf kendi aşkın uğruna bütün evini ateşe vereceksin !" Diye haykırmıştı . Rain'se öfkeyle "Burası Benim evim değil !" Demiş ve odadan çıkmıştı . Karşısına Hector'un çıkmasını beklememişti . Kırmızı gözlerindeki öfke dağıldı . Hector'sa prensin öfkesinin Kaybolduğunu fark etti . Normalde asla kimseye sormayacağı bir soru sordu "İyi misin ?" Rain Hector'un sesindeki umursamazlığın altına gizlenmiş merakı fark etmişti . Derin bir nefes aldı ve "Değilim . Babam beni resmî olarak evlatlıktan reddetti ." Dediğinde Hector'un gözlerinde derin bir hüzün hisseti . Hector'sa nedenini bilmesede prensi gayet iyi anladığını hissetmişti ." üzülme Rain . Eminim Lord Norfolk anlık bir öfkeyle söylemiştir ." Dediğinde Prens buruk bir şekilde gülümsemiş ve Teşşekür edip yanından ayrılmıştı . Hector taht odasına girdi . Rain onu hüzünlendirmişti . Lord Norfolk'un tahtta yorgunca oturmuş olduğunu Ve elleriyle yüzünü kapamış olduğunu görünce Hector'un hüzünü daha da arttı . Lord kapının sesiyle ellerini yüzünden çekti ve gelen misafirine baktı . Yüzündeki hüzün Lordu şaşırttı . Hector konuştu "Oğlunu affetmelisin ." Bu sözler Lordu dahada şaşırttı . Acı dolu bir ifadeyle kırmızı gözleri Fırtına grisi olanlara döndü . "İstiyorum . Ama yapamam ." Ses tonundaki acı Hector'un daha da hüzünlendirdi . Bu yaşlı vampirin oğlunu canından bile daha çok sevdiğini sadece gözlerine bakarak bile anlamıştı . Hector derin bir nefes aldı ve sakince "Seni anlıyorum . Diğer çocuklarını da korumaya çalışıyorsun . Bu yüzden onu affedemiyorsun . " Bunu sadece tahmin ederek söylemişti . Lord yorgunca "Kızdığım şey burayı evi olarak görmemesi yada beni babası olarak kabul etmemesi değil . Kardeşlerini bu kadar kolay aleve atacak kadar aptal olması beni kızdırıyor." Hector gülümseyerek "Aşk insanı aptallaştırır . Herkes sevmek ister . Herkes sevilmek ister . Onu suçlamıyorum . Ama seni babası olarak görmediğini düşünmüyorum . Sadece fazla öfkeliydi . Söyledikleri şey her neyse ciddi olduğunu düşünmüyorum ." Dediğinde Lord rahatladığını hisseti . Ama hala çaresizdi . "Ne yapmalıyım Hector ? Ailemi kaybetmemem için ne yapmalıyım ?" Dediğinde Lord'un çaresizliğini ve acısını Hector net bir şekilde hissetmişti . Ama Hector'unda aklında bir cevap yoktu . İki adamda sessizce durdu . Tam o sırada kapı açıldı Ve İskoç şeytanlar taht salonuna girdi . Kraliçe de İrene de iki adamı hüzünle dolu bir halde görünce şaşırmıştı . Ama İrene Lord'un Rain'in canını yaktığı için fazla öfkeliydi . Nefretle haykırdı " Sen nasıl bir babasın !? Oğlun için mutlu olmayı bile beceremiyor Musun !!? " Lord zaten kötü durumda olduğu için dahada parçalanmış hisseti . Hector'sa öfkeyle İrene'ye baktı . Kraliçe Hector'un gözündeki öfkeden hoşlanmamıştı . Kızını sakinleştirmek için elini İrene'nin omzuna koydu. Ama bu sadece genç prensese daha da fazla cesaret verdi ."Senin gibi bir şeytan anca topraklarını düşünür ?! Ne diye bu kadar şaşırdıysam ?!" Dediği vakit Hector öylesine büyük bir öfkeyle konuştu ki odadaki herkes korkuyla titredi ."Sadece bir laf daha et ki o sefil ruhunu paramparça edeyim ! Tek bir laf basit ölümlü !" Ses tonundaki kaos gücü İrene'nin tek bir laf bile edememesine sebep oldu . Kraliçe şokla gri gözlerin Zümrüt yeşiline dönmesini izledi . Hatta gümüş rengi saçlarının bile çok hafif bir şekilde karardığını fark etmişti . Lordsa şaşırmıştı . Sadece kendisini korumasına değil söylediği şey onu şok etmişti . "Basit Ölümlü" Lord yutkundu . Hector'un bir Tanrı olabileceğine dair düşünceleri daha da kuvvetlendi. Hector kendini sakinleştirdi . Gözleri ve saçları tekrar eski haline döndü . Fısıltıların ona birilerini öldürtmeye çalıştığını fark etmişti . Onlara istediği şeyi vermeyecekti . En azından şimdi vermeyecekti . Odadan çıktı . Kimse ardından bir laf bile edemedi . Kraliçe hayatı boyunca ilk defa korkmuştu . Ve Hector'un sıradan bir vampir olmadığını gayet net anlamıştı. Kafasında bir plan oluşmaya başladı . Onu kendi taraflarına çekebilirse sadece İngiltere değil tüm dünya ona ait olabilirdi . Ama dikkatli olmak zorundaydı . Eğer onu bir kez daha öfkelendirirlerse işte o zaman herşey biterdi . İrene titrediğini hisseti . Tüm bedeni titriyordu genç prensesin . O adam bir vampir değildi . Çok daha tehlikeli birşeydi . Kız o yeşil gözleri asla unutamayacaktı ...

Kaos Lordu (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin