Şüphe

1.5K 123 16
                                    

Kızın masum güzelliği beni şaşırtmıştı . Aslında Iohila'da güzeldi . Ama bu kızın güzelliği ve masumluğu daha farklıydı . Kızın kırmızı yüzüne gülümseyerek baktım . "Adın nedir ?" Dediğimde altın rengi gözler utançla bana döndü . Kekeleyerek "S-Sofia... s-senin adın Ne ?" Gülümsedim . İsmi de kendisi gibi güzeldi . "Bana Ach diyebilirsin Sofia ." Kız yutkunarak "P-peki Ach ." Derin bir nefes aldım . "Burada ne oldu Sofia ?" Bunu sormak zorundaydım. Sofia için acı verici olabilirdi . Ama Bunu bilmeliydim. Sofia'nın altın rengi gözleri hüzün Ve acıyla doldu . "O D-düzen Tanrıçası ... herkesi ... öldürdü ." Altın rengi gözlerinden birkaç damla yaş döküldü . İçim acımıştı ... ama bu garipti . Neden İohila kendi insanlarını öldürsün ? Benim gibi insaniyetini kaybetme noktasına gelmiş bile olsa bu mantıksızdı . Ve neden sadece bu kız sağ kalmıştı . Bu sadece garipti . Beni kandırıyor muydu ? Kızın altın rengi gözlerini inceledim . Herhangi bir yalan göremiyordum. Ama birşey tersti . İohila aptal değildi . Kendisine inanan insanları öldürmezdi . Bu benim cehennemi Yok etmem gibi birşeydi . Tamamen gereksiz aptalca bir hamle ... "Ne zaman oldu ?" Bilerek sesimi yumuşatmış Ve samimileştirmiştim. Kıs yutkunarak altın rengi gözlerini bana dikti . Bir anlığına altın rengi gözler öfkeyle parladı Ve söndü . Bunu kaçıracak kadar aptal değildim . Kız tekrar masum rolü yapmaya geri döndü . "Bilmiyorum... sadece ... o yıkıntıların arasında zaman ... kavramını kaybettim." Mükemmel bir rol sergiliyordu . Hakkını vermeliydim . Beni bile bir anlığına inandırmayı başarmıştı. Gülümseyerek "Anlıyorum... bir süreliğine benim yanımda kal ..." ve Cehennemimdeki işkencecilerle tanış . Kızın altın rengi gözleri mutlulukla parladı . "T-tamam .. . Ama İohila ?" Beni İohila'nın üzerine salıp Cehennemimi yerle bir edecekti. Yoksa İohila ?! Hayır Cehennemde olamazdı . Eğer olsaydı hissederdim . Iohila beni tanıyordu. Masumlara zarar vermeyeceğimi biliyordu . Muhtemelen o da şüphelenmişti . Hmm acaba gizlenme büyüsüyle beni mi izliyordu ? Sessiz bir büyüyle etrafımdaki bölgeyi taradım . Ve ışık aurası hissetim . Kim olduğunu biliyordum . "Kızdan sadece ben şüphelenmiyorum demek ki ?" Soru sorar bir şekilde söylemiştim . İohila'nın melodik kahkahası Zihni'mde çınladı . "Beni sana karşı kullanmaya çalıştı ... Ama aptal kız seni tanımıyordu . " güldüm . Gözlerimi Sofia'ya diktim . Tek bir parmak şıklatmasıyla bir geçit açtım . Ve kızın alına öptüm . Alnında oluşan Nurgle'ın Simgesiyle gülümsedim . Sofia sahte bir utangaçlıkla bana baktı .  "Hadi git . Ben Iohila'yı bulucağım. " dediğimde kız hevesle başını salladı Ve portala girdi . Mühüre emir verdim ve "Gücünü mühürle ." Şeytanlarımın biraz eğlenmesinde sorun yoktu . Geçitin Yok oluşuyla İohila önümde belirdi . "Hmm o mühür tanıdık ..." gülümseyerek "Gücünü mühürledim . Eğer birilerine saldırırsa şeytanlarımın eğlencesi olur . " İohila sırıtarak "Senden de Bunu bekliyordum zaten ... eee ne için geldin ? " içimde bir pişmanlık hissetim . "Sana bir teklifte bulunacaktım." İohila'nın mavi gözleri merakla açıldı . "Merak ettim... teklifin  nedir ?" İç çektim . "Güce ihtiyacım bar İohila ... sana ihtiyacım var ... bana güçlerini aktar ... yoksa seni özümserim." Dediğimde İohila'nın mavi gözlerinde bir şaşkınlık oluştu. "Benim ölmemi mi istiyorsun ?" Yutkundum . "Güçlerini bana ver İohila . Yoksa zor kullanırım . " bu açık bir tehditti . Düzen Tanrıçası Tek bir hareketiyle Işık'tan oluşan kılıcını bana doğrulttu . Ne ara çektiğini bile görmemiştim . "Asla !" Sesi öfkeliydi . Ki öfkesinde haklıydı . "Üzgünüm.." dedim ve tembelce elimi savurdum . Tanrıça büyük bir güçle harabe şehire uçtu Ve iç surlardan birine çarptı . Kanatlarımla süzülerek çarptığı surun üstüne kondum . "Pes et !" Sert bir sesle Bunu söylemiştim . İohila acıyla inledi ama insan üstü bir hızla Işık'tan kılıcını bana savurdu . Kral'ın gücüyle kılıcı tuttum . "Pes et !" Çan'ını yakmaktan kaçınmaya çalışıyordum . İohila tüm gücüyle kılıcına baskı uyguladı ama benim gücüme karşı hiç bir etkisi olmadı . Bunu yapmak canımı sıkıyordu ama yinede karanlık sürgülerime emir verdim . "Sabitleyin Onu !" Işık kılıcını tuttuğum elimden karanlık sürgüler çıktı Ve Tanrıçayı sarmaya başladı . Işık patlamalarıyla sürgülerimi yok etmeyi denedi ama Kral ile olan savaştan sonra karanlık sürgülerimin ışığa direnci daha da artmıştı . O yüzden bir etkisi olmadı . Tüm bedenini karanlık sardığında emiri verdim " Onu özümse !" Karanlık büyük bir istekle İohila'nın gücünü bana aktarmaya başladı . Düzen Tanrıçasının çığlıklarını Yok saymak adına gözlerimi kapadım . Değerli bir müttefiki harcamıştım .
...
Düzen Tanrıçasından kalanlara baktım . Onunla düşman gibi değildim ama dostta değildim . Ama yakın hissettiğim tek kişiydi . "Bana bu kadar değer vermen hoşuma gitti ... eğer Yok olmayacağımı söyleseydin bu kadar acı çekmezdim ." Zihni'mde duyduğum  sesle gülümsedim . "Üzgünüm ... ama yinede direnecektin . " İohila'nın sesi sahte bir hüzünle doldu "Ahh ! Ne kötüsün tabi kide direnmeyecektim (!) bedenini kaybetmek çok hoş bir duygu zaten (!) " kahkaha atarak güldüm . "Dimi süper bir his ! Hiç kilo derdi Yok (!) " İohila'nın sinir dolu sesi kulağımda çınladı "Ne demezsin ! Hem ben kilolu değilim ... sadece balık etliyim !" Tam konuşacakken "Ooo İohila ! Hiç gelmeyeceksin zannetmiştim !" Khorne alaycılıkla söylemişti Bunu . İohila sinirle "Bu piçte mi burada ?" Gülerek ""Slaanesh dışında hepsi orada ." Dediğimde İohila rahatlamayla "Bu mankafalarla uğraşmak kolay... ama o kaltak ... iyi ki Yok ." Khorne öfkeyle "Sen kime mankafa diyosun lan ! Kavga mı istiyorsun !? " İohila alaycılıkla "Kafandakini biraz kullansan bir vücudumuzun olmadığını hatırlayacaksın... hey Wrath bu embesile susmasını söyler misin ? Başımı ağrıtıyor." İç çektim. "Beni dinleseydi çoktan söylerdim." Khorne sinirle "Vücudun yok ! Nasıl başın ağrıyor Lanet olası ?! " ahh ! Yine baş ağrıları geliyor !
...
Cehenneme adım attığımda herşeyi tek parça görmek beni mutlu etmişti . Ama o kaltak neredeydi ? Saraya yöneldim . Emin'im oradan çıkacaktı ...

Kaos Lordu (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin