Derin bir nefes aldım Ve büyük lüks geminin limana yanaşmasını seyrettim .Sorunuz şu an nerede olduğum ise size anlatayım . Lord Norfolk ile olan konuşmamdan 2 gün sonra İskoçların Norfolk kentinin limanına geleceğini öğrendim . Ben ve bir kaç vampir İskoç heyete yol göstertmek için gönderilmiştim . Tabi başta red etmiştim ama farklılık olacağını varsayarak gitmeye karar verdim . James ve 6 vampir hemen yanımdaydı. Gemi geldiğinde İskoç heyetini görme fırsatım oldu . İki siyah zırhlarla döşenmiş turuncumsu uzun saçlara sahip taş gibi vampir ve 25 tane de iri İskoç vampir ve unutmadan şu Norfolkların büyük prensi . Hızlı bir şekilde onlara yaklaştık . Rain Norfolk her İngiliz vampir gibi kapkara saçlara Ve soğuk kırmızı gözlere sahipti. Güçlü bir aurası vardı . Rain gülümseyerek James'e baktı "Selam eski dostum ." Dediğinde James'in yüzü sessiz bir öfkeyle duygusuzlaştı "Lordum size eşlik etmek için görevlendirildik . Muhatabınız ben değilim . Hector'dur" sesi aşırı duygusuz Ve soğuk çıkmıştı. Rain'in gözlerinde hafif bir hayal kırıklığı gördüm ama kendini toparladı . Gözlerini bana dikti . Hafif bir şaşkınlıkla "Buralardan değilsin değil mi ?" Sesi samimiydi . Diğer vampirler gibi değildi . Bu beni şaşırtmıştı . Gülümseyerek "Leydi Alice'in özel korumasıyım . Ve evet yabancı bir vampirim" Alice'in sözde korumasıydım bu arada . Rain şaşkınlıkla "Alice neden korumaya ihtiyaç duysun ?" İç çektim " Nosferatu vampiri ile nişanı bozuldu . O yüzden korumaya ihtiyaç duydu . " dediğinde Rain'in gözleri şokla açıldı , tam ağzını açacakken İrene olduğunu tahin ettiğim vampir ile Kraliçe Leona bizim yanımıza geldiler . Kraliçe kaşlarını çatarak bana baktı . Gözleri kibir ile doluydu . Bu ifade beni öfkelendirdi . Ağzımı açacağım vakit James konuştu "Size eşlik edeceğiz Kraliçe Leona " dedi. İç çektim . O kibiri yedirmek istiyordum o kraliçe bozuntusuna . O an İrene'nin öfkeli sesi "Ne hakla annem hakkında böyle düşünebilirsin !?" Süper(!) akıl okuyucu bir vampire denk gelmiştim . James yutkundu Ve bana baktı . O bakışlarda "lütfen sakin ol." Dediğini anlayabilmiştim . James'e dua etsinler . Yoksa var ya ... düşüncelerim kraliçenin sesiyle bölündü "Yoksa?" Alaycı tonu var olan sabrımı tüketti . James'ten bakışlarımla özür diledim . Tam boğazına yapışacakken Rain'in sesini duydum ."lütfen sakin olun ! Kraliçem ve Leydim İngilizlerin nefretini bilirsiniz ! " dediğinde derin bir nefes aldım . Hayatımda kimseye bu kadar toleranslı davranmadığıma emindim .
...
İrene o yabanıcının düşüncelerine inanamıyordu . Bu aptal bizim gibilere karşı duracağını zannediyordu. O an Hector'da "Tzentch'in adıyla koruma." Diye iç mırıldanarak aklını güvenceye almıştı . İrene tekrar aklını okumayı denedi ama bu sefer başaramadı . Öfkeyle " Sen nasıl ?!" Diye haykırdığında Hector'un ifadesiz yüzü öfkeyle kasıldı . Tam o anda James konuştu "Hector sen önden git ." Dediği vakit Kraliçe James'in aklıma girdi "Eğer gitmezse bu manyak tüm İskoçyayı ateşe verir." Dediğini duyduğunda sessiz bir merak duygusu onu ele geçirdi . Diğer vampirlerin düşüncesi de bundan farksızdı . Ve o yabancı vampirin aklını nasıl korumaya aldığıda muammaydı . Kraliçe Leona'nın kırmızı gözleri Hector'un yürüyen bedenini buldu. Onun gerçekte kim olduğunu öğrenmeliydi .
...
Hector kaleye girdiği vakit öfkeden kudurmuş bir haldeydi . Bu kadar öfkelenmesine kendisi de şaşırsada bir sebep sunamadı . İçinde sanki kana susamış bir canavar vardı Ve her bir ters hareketle canavar dahada güçleniyordu . Derin bir nefes aldı ve içindeki öfkeyi bastırmakta çalıştı . Fısıltılar tekrar saldırmasa belki başarılı olabilirdi . Sinir bozucu fısıltılar zihnine acı vermeye başladığında Hector'un içindeki öfke daha da arttı . Odasına girdiği an Öfkeyle haykırdı "Hepinizin kafasını koparacağım aşağılık bok parçaları !" Sebebini bilmesene ağzından bu laflar çıkmıştı . Bir yere vurarak kendini sakinleştirmek istesede kaleyi yıkabileceğini düşünerek vaz geçti . Sakin olmalıydı . Yoksa öfkesi Tüm dünyayı ateşe verebilirdi ...
...
İskoç kafile Derinkent taht salonuna geldiği vakit Leydi Norfolk ve Kraliçe Leona saf bir nefretle birbirlerine baktılar . Eskiden ikiside kardeşti tabi bu kan bağı ikisininde aynı adama aşık olmasıyla son bulmuştu . Kraliçe sahte bir mutlulukla "Abla nasılsın ?" Dediğinde Leydi Norfolk'ta aynı sahtelikle "İyiyim kardeşim . Sen nasılsın ?" Demişti . İrene şaşkınlıkla Leydi Norfolk'a baktı . O kadın teyzesi miydi ? Kraliçe "Bize gönderdiğiniz rehber fazla agresif biri olmadaydı daha iyi olabilirdi." Dediğinde Leydi Norfolk kaşlarını çattı . Bir şeyler ters gitmişti demek ki . Lord Norfolk hayranlıkla Kraliçeye bakarak "Hector biraz agresiftir. Onun kusuruna bakmayın." Dediğinde kraliçe sahte bir hüzünle "Onun özür dilemesi daha iyi olur " dediği an İrene'de Kraliçe'de aynı anda yaşlı vampirin Zihnine girdiler "Tabi sonra tüm İngiltere'yi ateşe versin . " düşüncesiyle ikiside şaşırdılar . Bu vampir nasıl birşeydi böyle ? Lord Norfolk "Özür dilerim ama benim onun adına konuşmam daha doğru olur " demişti . Tam o sırada Alice öfkeyle içeri girdi . Yabancıları hatta abisini bile görmemişti gözü " Hector'a ne oldu !?" Dediğinde herkes şaşırmıştı. Kraliçe yeğeninin aklıma girmek istemedi ama İrene için aynı şey söylenemezdi "Sinirden delirmek üzere kim onu bu kadar öfkelendirecek kadar Aptal olabilir ?" Dediğinde İrene şaşırmıştı. Bu işte bir tuhaflık vardı Ve Bunu ne olursa olsun çözecekti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaos Lordu (Tamamlandı)
FantasyFısıltılara kulak verdim karanlığın içinde Hepsi konuştu nefretle Hatırlamıyorum ne dediklerini Tek hatırladığım şey nefretleri Ben Kaos Lejyonunun son Kaos Lorduyum. Dünya öfkemi tadacak. Ne silahlar ne bombalar nede büyüler Artık HİÇ BİRŞEY...