Son

1.1K 83 0
                                    

Kaos Tanrısı karanlıkta süzülmeye başladı . Bedeni Yok  olmuştu . Sadece ruhu kalmıştı . O da karanlık Ve Zümrüt yeşili karşımı bir pustan ibaretti . Neredeydi ? Kazanmış olması gerekiyordu . Ama neden o da Yok olmuştu ? Yine cevapsız sorular vardı elinde . Artık yorulmuştu . Ölümsüzlük bir lanetti .  Bunu biliyordu . O kahrolasıca savaş biteli 700 yıl olmuştu . Bu geçen sürede her seferinde sorularına cevap aramıştı.  Ama bulabildiği şey bir hiçti. Karanlıkta süzülmeye devam etti. Hep yaptığı gibi ... Birden parlayan altın renkli ışıkla Kaos Tanrısı lanet etti . Acı tüm ruhunu ele geçirirken yedi yüz yıl boyunca hapis kalan kaos Tanrısı ilk defa Özgür hisseti . Gözlerini açtığında gördüğü şey onu şok etti . Yemyeşil bir dünya ! Gözleri ele geçireceği birşeyler aradı . Hiçbir canlı yoktu . Birden gördüğü eski zırhla şaşırdı. İçinden lanet okudu . Ve zırha girdi . Zırh kaosun gücüyle yeşil ve siyaha büründü . Soğuk bir kahkaha attı Kaos Tanrısı ve AYNI zamanda Yılan TANRI OLARAK KONUŞTU."Ben Unutmam , Ben Bağışlamam Ben Yılan Tanrı Necroah ve Kaos Tanrısı Acheron Wight Havreah seni doğduğuna pişman edeceğim !" Diye haykırdı ! O an O dünyanın karanlığa boğulmaya başladığı zamandı .

Kaos Lordu (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin