Tıpkı Eski Günlerdeki Gibi Part 2

2K 182 2
                                    

Bir dakika madem Lucifer iyiyse neden tüm tanıdıklarımın hatıralarından beni sildirtmişti?

-Neden o zaman Lucifer tüm tanıdıklarımın benle olan hatıralarını sildi?

Kara

-Sen hem şeytansın hemde melek bunu öğrendikleri zaman ne kadar süre arkanda duracaklardı? Büyük ihtimalle Lucifer seni arkada bırakışlarını görmeni istemedi.

Dedi, öfkeli bir sesle

-Bu hayat benim hayatım her ne olursa olsun !

Dedim,Kara

- Uyguladığı yöntem bencede biraz yanlıştı ama yapacak bir şey yok. Ama sonuçta senin baban.

Ondan nefret mi etmeliydim yoksa herşeyi unutmalı mıydım?

-Sence onu babam olarak görmeli miyim?

Kara

-Ne kadar bunu demekten nefret etsemde bence görmelisin.

Peki bunca zamandır yaşadıklarım ? Peki ona onca zamandır söylediğiğim hakaretler? beni nasıl oğlu olarak görecekti ki ?

-Beni aff edicek mi Ona ettiğim o kadar küfür ve hakaretten sonra Beni oğlu olarak görecek mi?

Lucifer

-Seni ne olursa olsun oğlum olarak görüyoryum. Aff edilecek hiç bir şey yok.

Arkamı döndüğümde Lucifer'i gördüm. Kıpkırmızı bir teni kapkara ejderha kanatları siyah bir çift boynuz ve kapkara gözleri vardı. Ya suratına bir yumruk atıcaktım yada sarılacaktım. Açıkçası büyük ikilemde kalmıştım. Kaldığım ikilemi fark etmiş gibi

-Eğer rahatlayacaksan yumruk atabilirsin.

Dedi, Ne kadar iyiliğimi düşünmüş olsamda çektiğim acıyıda unutamazdım değil mi? Suratına okkalı bir yumruk çaktım. Lucifer yumruğumun etkisiyle masaya uçtu ve zorlukla kalktı

-Gerçektende bana vuracağıni düşünmemiştim.

Kara bana onaylamayan bakışlarla bakıyordu yada bakmaya çalışıyodu mu desem. Kara gülmemek için kendini zor tutuyordu. Kara'ya kurnazca sırıttım. Kara dayanamadı ve kahkaha atmaya başladı. Lucifer kızgın bir sesle

-Abartıya gerek yok. Gülme Kara !

Dedi, Kara zorlukla konuşarak

-.....elimde.......değil

Deyip karninı tutmaya başladı. Onun halini görünce bende dayanamadım. Ve kahka atmaya başladım. Benimde kahkaha attiğımı gören Lucifer kızgın bakışlarla bakmaya çalıştı ama nafileydi. Oda dayanamadı ve kahkaha atmaya başladı.
....
Lucifer'in Gözünden

En son ne zaman böyle gülmüştüm. Bir kaç yüzyıl olmuştu. O kadar çocuğum olmuştu ama hiçbiri beni gerçekten gülümsetememişti.  Wight farkliydı. Bunu ilk doğduğunda anlamıştım. Annesinin gözünde o zaman bir böcek kadar bile değeri yoktu. Yaşadığı ve yaşatığım onca seyden sonra nasıl bu kadar masum ve temiz kalabiliyordu ? 

Yapacağım şeye pişman olacaktım.................................................

Kaos Lordu (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin