MİROĞLU

524 80 15
                                    

Öncelikle bunu yeni bölüm sanan arkadaşlardan özür diliyorum. Bu bölüm sadece Miroğlu için yazıldı. Normalde dün doğum günüydü Arşad'ın, dün yayımlayacaktım bu bölümü ama internette bir sorun oluştu. Maalesef yayımlayamadım. Fakat hâla geç kalmış sayılmayız. ^^

Arşad Miroğlu, yani çoğunluğun sevdiği nayif ruhlu adam... Miroğlu'nun zihnimde yer edinmesi yaklaşık beş yılı buluyor. Beş yıl önce bir kış gecesi kaybettiğim biri adına yarattığım bir karakterdi ilk zamanlar. Zihnimde onunla konuşuyor gibiydim. Bana da benziyordu biraz. Zaten her karakter yazardan bir parça alır derler. Onu kaybettiğim kişi gibi yaptım. Nazik, duygusal fakat aynı zamanda sert ve kuralsız. Başka bir karakterim olsa bu kadar çabalamazdım belki fakat konu Arşad olunca işler tam tersine dönüyor.

Kitap dışında sizi Miroğlu ile tanıştıramazdım. Tanıştırdığıma da asla pişman değilim. Diğer karakterlere benzer yaratmadım onu. Sanki gerçekmiş gibi oldu. Belki de bir kitap karakterinden daha fazlası? Sizler sevdiniz, ben mutlu oldum. Sizler okudukça ben yazdım. Ve bu zamana kadar geldik. Belki bundan birkaç yıl sonra hâla böyle mutlu ve bir parça buruk olurum. Sizlerle tanıştım, tanıştık. Tek isteğim karakterleri sanki normal hayattalarmış gibi görmenizdi. Bazılarınız sevgilisini Miroğlu'na benzetmeye kalkmış. Bir arkadaşımın kız kardeşi kitabı Arşad adıyla doldurmuş.

Düşündükçe mutlu oluyorum. Hayatlarınızda bu kadar yer edinmek beni mutlu ediyor. Daha da artıyoruz, her geçen gün yeni biri okuyor kitabı, seviyor. Bazıları ise okumayı bırakıyor. Mühim değil. Yanımda olan herkese teşekkürler.

Dün Miroğlu için grupta paylaşılan gönderilerin güzelliklerinden bahsetmeme gerek dahi yok zaten. ^^

Yanımızda olan herkese teşekkür ediyorum. Umarım her zaman burada benimle ve Miroğlu ile kalırsınız. Sizleri seviyoruz. ^^

O zaman ne diyoruz?

#AğustosunSoğuğuMiroğlu ^^

GUFRAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin