Tym razem nominacja od BronzeEye
Dziękuję, a oto pytania i odpowiedzi:
1. Jakie parringi lubisz?
Wszystkie z książek o PJ, HP, Niezgodnej i IŚ.
2. Jakie jest Twoje hobby?
Czytanie <3 i pisanie <3 i rysowanie <3
3. Od kiedy piszesz na Wattpadzie?
Od 30 marca 2016r.
4. Jaka jesteś z charakteru?
Szczera, wredna i zarazem miła, wesoła, zaradna, inteligentna (chyba :D), zamknięta w sobie, nieśmiała i przede wszystkim skromna XD.
5. Jaka jest Twoja ulubiona książka na Wattpadzie?
Nie mam ulubionej :D
6. Ulubiony film?
Nie mam ulubionego, ale nie cierpię horrorów i thrillerów.
7. Co wolisz: czytać czy pisać?
Nie mogę wybrać.
8. Opisz siebie w jednym zdaniu.
Dziewczyna, która ma milion pomysłów na opowiadania i brak czasu, by je wszystkie napisać, przez co chce jej rozsadzić głowę.
9. Jakiego języka chciałabyś się nauczyć?
Nie wiem. Waham się między: hiszpańskim, duńskim, rosyjskim i francuskim :D
NOMINUJĘ:
Cravedka
wika11xx
An1881
PYTANIA TAKIE SAME :)
TERAZ KOLEJ NA NOMINACJĘ OD An1881
15 faktów o mnie...
1. Nie lubię fałszywych przyjaciół.
2. Miałam wybity kciuk u lewej ręki...
3. I serdeczny u prawej...
4. Nadwyrężoną kostkę...
5. Z którą ciągle mam kłopoty.
6. Chcę napisać i wydać własną książkę.
7. Ale nie wiem czy mi się to uda.
8. Często zastanawiam się co będę robić po skończeniu szkoły.
9. Mam alergię.
10. Nie lubię pierwszego września...
11. ... ale to nie ze względu na szkołę.
12. Boję się mrówek...
13. Mój bogin prawdopodobnie przyjąłby ich postać...
14. ... Lub zmarłą postać kogoś z moich bliskich, o których się boję.
15. Nie uczę się zbyt wiele, a i tak mam dobre oceny.
NOMINUJĘ:
NOMINACJA OD Cravedka
1. Jakie było Twoje najgłupsze marzenie z dzieciństwa?
Zostać księżniczką.
2. Gdybyś chodziła do Hogwartu (chyba, że już chodzisz) jakie byłyby Twoje ulubione lekcje?
Transmutacja, Zaklęcia, Obrona przed Czarną magią i mimo wszystko Eliksiry.
3. Jest coś czego byś nigdy nie zrobił/ a?
Jest wiele takich rzeczy XD
4. Czy uważasz, że Internet to Twój drugi dom czy raczej rzadko do niego zaglądasz?
Szczerze zaglądam do niego co chwila, ale tylko kiedy wykupuję pakiet internetu w komórce, co robię rzadko. Nie martwcie się nie jestem od niego uzależniona. Jednak gdyby nie było Internetu- nie używalibyśmy Wattpada. Więc odpowiedź: JESTEM CZYMŚ POMIĘDZY.
5. Co myślisz o tatuażach?
Podobają mi się takie malutkie. Kiedyś sama chciałam sobie zrobić, ale boję się, a w dodatku jeśli po osiemnastce dobiję50 kg to będę mogła oddawać krew, a po zrobieniu sobie tatuażu przez pół roku nie mogłabym tego robić, czyli 2x. Krew oddaje się co 2- 3 miesięcy. I po takim rozmyślaniu stwierdzam, że nie mam nic do tatuaży, ale sama go sobie raczej nie zrobię.
6. Jesteś typem człowieka, który się łatwo denerwuje, czy raczej opanowanym?
Zazwyczaj opanowanym. Jednak kiedy się zdenerwuję to nie ręczę za siebie. Jednak kiedy już się opanuję- zaczynam planować słodką zemstę.
7. Gdybyś mógł/ mogła zabrać jedną rzecz na bezludną wyspę, co co by to było?
Książki <3
A tutaj nominuję:
An1881
CrazyHeroska69
wika11xx
SwimLife1
Cravedka
PYTANIA:1. Jakie było Twoje najgłupsze marzenie z dzieciństwa?
2. Gdybyś chodziła do Hogwartu (chyba, że już chodzisz) jakie byłyby Twoje ulubione lekcje?
3. Jest coś czego byś nigdy nie zrobił/ a?
4. Czy uważasz, że Internet to Twój drugi dom czy raczej rzadko do niego zaglądasz?
5. Co myślisz o tatuażach?
6. Jesteś typem człowieka, który się łatwo denerwuje, czy raczej opanowanym?
7. Gdybyś mógł/ mogła zabrać jedną rzecz na bezludną wyspę, co co by to było?
8. Do której klasy teraz poszłaś?
9. Co chcesz robić w przyszłości?
10. Ile masz imion?
11. Podaj wszystkie?
12. Twój numer w dzienniku?
Przepraszam za powtórzenie pytań, ale nie mam siły na wymyślanie swoich pytań, więc je powtórzę :) WYBACZCIE :*
CZYTASZ
Zakręty losu...
FantasíaCornelia myślała, że nic gorszego jej już nie spotka. Jednak los chciał inaczej. Kiedy jej świat znowu zaczął się walić. Kilka miesięcy wcześniej straciła siostrę. Później musiała się przeprowadzić do całkiem nowego miasta, a co za tym idzie- musiał...