Ik word wakker met een kriebel in mijn buik. Ik rek me eens goed uit en voel opeens twee armen om mij heen.
“Goedemorgen Belle.” zegt Milan met zijn sexy ochtendstem. Hij leunt naar voren toe om zijn warme, zachte lippen op die van mij te drukken. “Klaar voor vandaag?”
Ik knik. “Ik vind het wel spannend.”
Vandaag ga ik voor het eerst weer werken. Ik heb ontslag genomen bij mijn oude baas, omdat ik helemaal opnieuw wil beginnen en ik wil iets doen wat ik echt leuk vind. En dat is met kinderen werken. Ik heb gesolliciteerd voor een baan op een middelbare school als economiedocent. Aangezien ik op een universiteit economie gestudeerd heb, mag ik ook mensen lesgeven. Ik heb drie 3VWO en twee 4VWO klassen en ik heb er echt super veel zin in. In eerste instantie had ik gereageerd op de vacature decaan, maar ze hadden ook een economiedocent nodig. Nu ga ik dus vijftien uur als economiedocent aan de slag en ik geef vijf derdeklassen een uur decaanles in de week. Ik ga vier dagen in de week werken, maandag, dinsdag, woensdag en donderdag. Elke dag werk ik van negen tot vier. Ik heb er echt veel zin in, want dat thuis zitten is echt niks voor mij. Ook heb ik echt superleuke collega’s, een voorbeeld daarvan is Yentl. Wat ik ook ontzettend leuk vind, is dat sommige collega’s vroeger mijn docent waren.
Ik geef Milan nog een zoen en wil uit bed stappen.
“Ho, ho. Waar gaat dat heen?” Milan trekt me terug aan mijn middel en ik beland bovenop hem. Ik probeer weg te komen, maar Milan begint me uitgebreid te zoenen en houdt me stevig vast. Na even protesteren, geef ik me over. Wie kan zijn heerlijke zoenen nou weerstaan?
“Ik… moet… nu… echt… gaan…” zeg ik tussen het zoenen door, maar ik maak niet echt aanstalten om weg te gaan.
“Ik zie het.” zegt Milan en hij kijkt me aan met een grijns op zijn gezicht. Ik waag weer een poging om uit bed te gaan, maar Milan pakt mijn arm vast.
“Je kan toch nog wel even blijven?” vraagt Milan met een pruillipje.
“Nee, ik kan echt niet te laat komen op mijn eerste werkdag.”
“Oké, oké, maar vanavond ben je van mij dametje.”
Oh god.
Ik giechel. “Ik kan niet wachten.”
Ik geef Milan een laatste kus en ren de badkamer in. Ik spring onder de douche en poets mijn tanden. Tegelijkertijd probeer ik mijn haar te wassen en oh ja, ik moet ook nog mijn oksels scheren. Ondertussen maak ik ook nog een lijstje in mijn hoofd van dingen die ik moet doen vandaag.
Milan komt halfnaakt de badkamer binnen en hij gaat op de rand van het bad zitten. Hij bekijkt me op zijn gemak en begint te lachen.
“Wat is er?” vraag ik met mijn mond vol tandpasta, waardoor het er nogal vreemd uitkomt.
“Niks hoor lieverd. Je bent alleen zo sexy als je alles gelijk probeert te doen. Hulp nodig?”
Milan trekt zijn onderbroek uit en komt bij me onder de douche staan. Zijn handen volgen de lijnen van mijn lichaam en blijven even hangen bij mijn borsten.
“Mil, ik moet door.” zeg ik boos. Tenminste dat probeer ik, want ik kan helemaal niet boos op hem worden.
Mijn lichaam reageert op de zijne. Milan kust me in me in mijn nek en ik huiver. Ik bijt verlangend op mijn lip en moet mijn best doen om me te beheersen. Hij maakt een spoor van kusjes van de ene kant van mijn nek, over mijn schouders naar de andere kant van mijn nek. Hij bijt zacht in mijn oorlel. Ik probeer hem weg te duwen, maar Milan pakt me alleen maar steviger vast. Protesteren heeft geen zin. Ach ja, een vluggertje kan toch kwaad. Ik zucht van verlangen en geef me over. Ik draai me om in Milan zijn armen en hij begint te lachen.
JE LEEST
Een klein stukje verwijderd van...
RomanceJe kent het wel: je hebt het gevoel dat je leven op rolletjes loopt. Je woont samen met je grote liefde, je hebt een topbaan, je maakt plezier met je vrienden. Samengevat: je bent gelukkig. Zo ziet het leven van Yentl, Elle, Milan en Ruben er ongeve...