Lieve Wattpad'ertjes,
Allereerst wil ik mijn beste vriendin @lisannedenheld bedanken voor haar support. Dankzij haar heb ik dit boek op Wattpad gezet en ben ik doorgegaan met schrijven. Ook ben ik dankzij haar verslaafd aan Wattpad geraakt en praat ik soms bijna nergens anders meer over. Sorry Lisan ;) Ik vind het te gek dat zij er altijd voor me was en stiekem is zij mijn Yentl, gekke doos die je er bent! We hebben uren, nee dagen zitten fantaseren over wat Ruben, Yentl, Elle en Milan nu weer gingen beleven. Dankjewel lieve schat!
Ten tweede wil ik jullie, mijn lezers, bedanken voor het lezen van mijn boek. Ik ben jullie erg dankbaar dat jullie bleven lezen, stemmen en fannen, ook al was het niet allemaal even goed en moesten jullie soms een tijd wachten. Ik ben van plan om dit boek te verbeteren en misschien te herschrijven. Je kan aan dit boek merken dat ik me aan het ontwikkelen was en nog steeds ben. Het lijkt me cool om dit boek een keer te laten afdrukken, zodat ik het bij de rest van mijn boeken kan zetten. Ik bedoel, dat is te gaaf, niet iedereen kan zeggen dat hij of zij een eigen geschreven boek in zijn of haar boekenkast heeft staan, maar dat zijn voor nu allemaal toekomstplannen.
Oké, nu nog even een paar huishoudelijke mededelingen (dat moest ik gewoon even een keer zeggen):
~ Ik ga binnenkort nog een nieuw boek op Wattpad zetten. Hij is al in de maak en de ideeën zitten al in mijn hoofd. Het is een soort "verterug" op dit boek en heet verrassend genoeg "Een klein stukje terug". In dit boek leer je Elle, Ruben, Lars, Milan en Yentl kennen hoe ze vroeger waren. Het is in principe een losstaand boek, dus ook zonder dat je dit verhaal gelezen hebt, kan je het lezen. Maar jullie hebben dit boek natuurlijk al gelezen, anders zouden jullie dit nu niet lezen. Snap je hem nog :P En anders als je alleen dit gelezen hebt... hup, begin aan het begin van het boek zou ik zeggen of ben je zo'n rare Chinees (niet dat Chinezen raar zijn en anders zou ik zelf een Chinees zijn, want ik ben namelijk soms wel een beetje vreemd. Oké! Ik geef het toe niet alleen soms haha) dat je achteraan begint te lezen...
~ Ik schrijf, zoals sommige van jullie al weten, nog een ander boek, genaamd "Eenmaal andermaal verkocht!". Misschien dat je dat ook een leuk boek vindt, dus als je niet kan wachten op "Een klein stukje terug" is dat misschien een aanrader. Niet dat ik je nu dwing om het te lezen, maar ik geef alleen maar een tip haha. (HUP LEZEN NU) (Nee grapje ;p)
Ik geloof dat ik nu wel een aardig nawoord heb geschreven, denk je niet?
Heb je nog vragen of iets anders, zeg het maar. Ik reageer altijd, tenminste dat probeer ik ;)
Om het af te leren: DANKJEWEL ALLEMAAL!!!
xxx datmeisje
JE LEEST
Een klein stukje verwijderd van...
RomanceJe kent het wel: je hebt het gevoel dat je leven op rolletjes loopt. Je woont samen met je grote liefde, je hebt een topbaan, je maakt plezier met je vrienden. Samengevat: je bent gelukkig. Zo ziet het leven van Yentl, Elle, Milan en Ruben er ongeve...