De vriendin van Lars is door mij helemaal goedgekeurd. Het is een schat van een meid en ze is superaardig. Daarnaast is ze ook erg knap en slim. Lars heeft dat goed gedaan.
Ze heet Iris Lange en is 25 jaar. Ze is dus even oud als Elle en ik. In de auto hebben Iris en ik gezellig gekletst over van alles en nog wat.
Nu staan we op de parkeerplaats bij het vakantiepark en word ik bijna omvergelopen door een overenthousiaste labrador. Mijn overenthousiaste labrador om precies te zijn. Wanneer ze tegen me aanbotst, knuffel ik haar.
Iris staat tegen Lars aan te leunen en hij doet echt heel lief tegen haar. Hij heeft zijn armen om haar heengeslagen en drukt kleine kusjes op haar gezicht. Ze lachen en ze lijken allebei te stralen. Zo lief.
Ik had nooit gedacht dat Lars zo’n lieverd zou kunnen zijn. Misschien raakt hij eindelijk zijn machohouding een beetje kwijt. Alhoewel hem dat wel supergrappig maakt.
Ik zwaai enthousiast naar Elle en Milan. Het ziet er waarschijnlijk een beetje idioot uit, maar dat geeft niet. Ik ben gewoon blij. Het gaat gewoon weer goed tussen Ruben en mij en mijn kleine meid doet het super goed. Ze is behoorlijk actief.
Ruben slaat vanachter zijn arme om mij en mijn dikke buik heen. Ik leg mijn handen over zijn handen en ik glimlach.
“Nou jongens, dit is haar dan. Mag ik jullie voorstellen aan mijn meisje Iris,” zegt Lars, wanneer Milan en Elle bij ons staan.
Hij staat nog met zijn arm om haar middel en Iris wrijft met haar duim over zijn wang.
Ik zie Elle schrikken en Milan een tikkeltje verbaasd kijken.
Milan begint te lachen en geeft haar drie zoenen.
Het lijkt alsof ze elkaar al jaren kennen.
Nu is het de beurt aan Ruben, Lars en mij om verbaasd te kijken.
“Mag ik jullie voorstellen aan mijn secretaresse Iris,” zegt Milan en hij schiet samen met Iris in de lach.
“Nee, meen je dat? Serieus?” vraagt Lars lachend.
Milan en Iris knikken allebei.
“Wat grappig!” zegt Ruben.
Iris?
Dus Elle had het over Iris.
Oké, ik geef het toe, Iris is knap, maar Elle hoeft zich echt geen zorgen te maken. Iris is totaal het type niet van Milan en nu ze met Lars is, hoeft ze zich helemaal geen zorgen te maken.
“Hoi Elle! Meid wat zie je er goed uit.” Iris geeft haar drie kussen en Elle glimlacht.
Ik weet honderd procent zeker dat het een fakeglimlach is.
“Kom, laten we naar het huisje toegaan,” zeg ik om Elle te redden.
JE LEEST
Een klein stukje verwijderd van...
RomanceJe kent het wel: je hebt het gevoel dat je leven op rolletjes loopt. Je woont samen met je grote liefde, je hebt een topbaan, je maakt plezier met je vrienden. Samengevat: je bent gelukkig. Zo ziet het leven van Yentl, Elle, Milan en Ruben er ongeve...