28. Jij? ~ Elle

474 30 2
                                    

Meezingend met de radio leg ik stapeltjes met kleding op het bed. Ik heb heel mijn kledingkast overhoop gehaald. Ik zak op de grond.

Wat een klerezooi heb ik ervan gemaakt zeg.

De kou op de slaapkamer zorgt ervoor dat ik ril. Ik vis een trui uit de klerenhoop en trek hem aan.

Dat is beter. De trui is te veels te groot, maar hij ruikt zo lekker naar Milan.

Ik pak twee weekendtassen en stop ze vol. Één voor Milan en één voor mij. De lege ruimtes vul ik op met handdoeken. Ik zucht. Ik neem altijd te veel mee.

Hoe krijg ik nu in vredesnaam die tassen dicht? Ik ga boven op de tas zitten om hem dicht te krijgen.

Ik ben zo druk aan het stoeien met de tassen dat ik Milan niet eens opgemerkt heb, totdat ik twee sterke armen om me heen voel. Ik slaak een gilletje.

“Rustig maar, Belle. Ik ben het maar.” Milan geeft me een kus in mijn nek en er gaat weer een rilling over mijn rug.

Dit keer niet van de kou, maar van verlangen. Ik draai me om en duw Milan op de grond. Hij probeert overeind te komen, maar ik ga bovenop hem zitten. Hij slaat zijn sterke armen om me heen en trekt me ook omver. Ik lig met mijn buik op zijn buik. Hij kijkt me ondeugend aan en geeft me een kus op mijn neus.

“Waarom heb je mijn trui aan?”

“Omdat ik het koud heb,” antwoord ik simpel.

“Heb je het nu nog koud?”

“Nee, nu niet. Hoezo?”

“Weet je hoe dat komt?” 

Ik trek mijn wenkbrauw op. Domme vraag.

 “Omdat ik in je buurt ben,” zegt hij met een grijns op zijn gezicht.

Ik begin te lachen. “Dus jij wilde zeggen dat je hot bent?”

“Ben ik toch ook!” Milan trekt een pruillip en doet alsof hij ernstig beledigd is.

Ik kus zijn lippen net zolang tot hij begint te lachen. We zoenen elkaar en onze tongen verstrengelen zich. Zijn handen zoeken zijn weg naar de rand van mijn trui en pakken die vast. Hij trekt de trui en mijn shirt in een keer over mijn hoofd, zodat ik alleen nog in mijn bh lig. De koude lucht slaat weer op mijn rug en zorgt voor kippenvel.

 “Ik zal je even laten zien hoe hot ik ben.”

“Dat hoef je niet te laten zien, hoor. Dat weet ik zo ook wel,” lach ik.

“Ja, maar ik wil het gewoon heel graag laten zien.” Milan zoent me vol passie en ik krijg zin in meer.

Een klein stukje verwijderd van...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu