- Czego k*rwa grzecznie pytam.-powiedziałam.
- Ej ej ej. Ja tu tylko po swoje skarbie. - powiedział Janek.
- A weź wypier*iczaj stąd mam cię dość po tym co mi zrobiłeś nie chce cię znać. Z nami koniec a i jutro ami przyjedzie do ciebię po moje rzeczy Narka - powiedziałam i trzasnełam drzwiami po czym zamknełam je na wszystkie możliwe sposoby.
-No i po sprawie. - powiedziałam równo z Jeremim.
- Dobra to co robimy? - zapytałam.
A teraz wasza głowa głuwkujecie dlaczego tak szybko o nim zapomniałam. Bo się zesrałam XD.
Ha.Ha.Ha ale śmieszne. Dobra myśle, że mam mondrych czytelników i rozumiecie dlaczego nienawidze Janka, bicie i te sprawy.-Nie wiem ja chcę spać. - powiedział Artur który właśnie wyszedł z pokoju.
Spojrzałam na mój zegarek na lewym nadgarstku. Była 22 no ja wsumie też zaczynałam robić się śpiąca.
- ja też chce spać.- powiedziałam.
- No to tylko ten... - podrapał się po głowie Jeremi.
- Na kanapie nie możesz spać bo tam śpi mama bo w jej pokoju jest remont.
Z racji takiej, że Artur śpi na górze to tam jest miejsce dla jednej osoby więc ttlko on się tam zmieści, a na dole jest mijsce dla dwóch osób więc wychodzi na to, że śpisz ze mną. - powiedział szczerząc się jak głupi do sera.- Nie no spoko.-powiedziałam.
To tylko przyjaciel więc nie mam się czego obawiać. ( ^ ^)Hejka ja chciałam dać same info ale postanowiłam dać króciutki rozdział do tej informacji.
Jeśli chodzi o info to tak :1. W czwartek nie vędzie rozdziału z powodu rozpoczęcia roku szkolnego, w piątek mam już lekcje.Więc następny rozdział pojawi się w sobote.
2. Chce was zaprośić do mojego nowego opowiadanie o Remku.
"Born To be a Gamer | r.z |".
Nie mam zbytnio takiej weny na to opowiadanie dlatego prosze was żebyście napisali propozycje do tego opowiadania. Tam rozdziały będą dłuższe niż tutaj bo tam rozdziały będą sie żadziej pojawiały.Dozoba i Buziaki
❤ Leffusia❤
CZYTASZ
I think I love you || Jdabrowsky ff || 1&2 ( W Trakcie Poprawiania 🥀 )
Fiksi PenggemarHistoria Blanki i Jasia Historia Oli i ...