2) díl

1.1K 139 6
                                    

Pomalu jsme přijížďeli k nám domů. Auto jsem nechal před barákem a pomohl jsem Luhanovi s věcma. Donesl jsem je do našeho pokoje a pak mu to tu ukázal. Chvíli tu ještě bloudil a pak přišel do kuchyně.

"Lulu...řekni mi něco o sobě. Nevadí ti to oslovení doufám?" zeptal jsem se hned.

"Ne, v pořádku." usmál se a kývl.

"Tak...jsem LuHan, ale to už víš. Je mi 20 a...docela rád zpívám a tancuju." řekl ve stručnosti.

"To je fajn. Já taky. Tancování mi opravdu jde." usmál jsem se.

"Super." usmál se a já si pořád musel prohlížet ty jeho vlasy.

Byly opravdu zajímavé.

"Máš dobrou barvu vlasů." řekli jsme najednou oba dva.

Začali jsme se smát. To by se jen tak někomu nepovedlo.

"Tak dobře...to se nám trochu nepovedlo." zasmál se Lu.

"Ale dobrý to bylo." uchechtl jsem se.

"Jak dlouho máš tuhle barvu?" lehce se dotkl mých barevných vlasů.

"Už asi několik měsíců." pokrčil jsem rameny.

"To je dost dobrý." usmál se na mě.

"Děkuji. Ale tvoje barva by možná chtěla obnovit. Už máš pomalu odrosty." prohrábl jsem mu vlasy a následně ho pohladil po ruce.

"No jo. Stává se. Barva nevydrží hold věčně." zasmál se. 

"Já vyměnil už dost barev. Taky bys to mohl zkusit. Třeba tě chytne modrá a budeš se jí držet." uchechtl jsem se. 

"Hmm...dlouho jsem přemýšlel o fialové." zamyslel se. 

"No...tak dneska bychom mohli zajít k mému kamarádovi. Poradí ti a hlavně...je to za darmo. Celkem výhoda." navrhl jsem mu. 

"Jo. Proč ne." pokrčil rameny a usmál se. 

"Super. Tak...jdeme. Zajdeme si na oběd, protože...já malinko neumím vařit." usmál jsem se a cítil jsem, jak mi rudnou tváře. 

Divíte se? Není čemu. Jsem kluk. To jste nikdy neviděli kluka, co neumí vařit? 

Lu jen kývl. Bože... Byl taaaaak sladký. Pořád nemůžu uvěřit, jak krásný MŮJ bratr je. Můj Lulu.

Annyeong! :)

Soooo...tady máte krátký díl o 310 slovech. Ano...krátký. Celkem hodně, ale teď nemám zrovna moc čas, k tomu ten prvák... :/

Takže snad chápete :)

Doufám, že i toto se líbilo. Díl o ničem, ale lepší než nic ;)

Votujte a komentujte gomawo ;)

Saranghae :*

Step BrotherKde žijí příběhy. Začni objevovat