57) díl - konec 😉😘💋

328 50 12
                                    

Sehun ho pořádně sledoval. Starší se natáhl pro mobil a cosi tam naťukal. Mobil zase odložil na stoleček. Dosušil si vlasy a protáhl se.
Mladší to už nevydržel. Potichu se k němu připlížil a dal mu ruce lehce přes oči. Luhan strnul na místě.

"K-kdo to je?" hlas se mu lehce chvěl.

Sehun nechal jednu ruku přes jeho oči a druhou mu omotal kolem pasu. Lehce ho políbil na krk.

"Může sem kdokoliv vtrhnout a ty se takhle vystavuješ? Pořiď si aspoň lepší ochranku." zašeptal mu do ouška.

Luhanovi se oči naplnily slzami. Jak dlouho už chtěl slyšet tenhle hlas. A jak dlouho už chtěl znovu ochutnat ty rty, dotknout se ho, promluvit na něj...

"Sehune...." zašeptal skoro neslyšně.

"Ano." kývl a otočil si ho k sobě.

Luhan mu hned padl kolem krku.  Sehun ho pevně objal se slzami v očích. 

"Sehunie....už jsem myslel....myslel jsem, že tě nikdy už neuvidím..." začal tiše plakat.

"A přes to stojí teď před tebou a celý zdravý." usmál se zářivě.

"A jen tak mimochodem ididote jeden..." dal mu s vážným výrazem pohlavek.

"Už nikdy tě nechci vidět na motorce a zachraňovat tě, je ti to jasný?" zamračil se.

"Neboj se Luhanie. Teď už mě budeš mít plně pod kontrolou." usmál se mladší.

Starší ho hned začal líbat.
Sehun se usmál. Spolupracoval a jejich polibky změnil na dravé a plné chtíče. Strčil do drobného Luhana a ten skončil na gauči. Sehun si skousl spodní ret a s úsměvem se na něj vrhl.

Sundal mu boxerky a hned do něj pronikl. Luhan zasténal slastí. Už hodně dlouho si neužil.

★★★

"Lu, opravdu se můžeš vrátit. Byl bych moc rád. Vždyť takhle se nebudeme tolik vídat. Měj předci rozum." přemlouval ho mladší.

"Promiň Sehunie. Mě už tohle jednou stačilo. Teď mám aspoň pokoj pro sebe a...budu se na tebe aspoň vždy víc těšit. Miluju tě poklade." usmál se Luhan a koukl na něj.

"Já tebe taky." usmál se rozkošně Sehun.

"Příští týden bude hotovo, tak za vámi budu moct přijet. Zatím nedělej žádné kraviny." pohrozil mu starší.

"Copak já snad dělám někdy nějaké kraviny?" zeptal se překvapeně mladší.

"Mám snad připomenout to s tou motorkou?" zamračil se starší.

"Ale...Lu, to bylo už dávno. Promiň." řekl smutně.

"No jo zlato. Vždyť tě jen škádlím." zasmál se Luhan a vešel do jednoho z pokojů.

"To není vtipný." pousmál se blonďáček.

"Ale no tak. Už budu muset jít. Musím to všechno vybalit." povzdychl si starší.

Najednou se za Sehunem bez jeho vědomí objevil Tao a začal dělat ksichtíky.

Luhan se snažil neusmívat, aby Sehun nic nepoznal, ale najednou vyprskl smíchy.

"Hej, čemu se tak směješ?" otočil se Sehun a uviděl Taa.

Začal po něm házet polštáře, aby vypadl.

"Sehune, ty se bavíš s Luhanem?" zaculil se BaekHyun uprostřed dveří.

Lu mu jen zamával s úsměvem. Xiumin a BaekHyun se seskupili okolo Luhana a začali si povídat. Sehun jen znuděně držel telefon a koukal do obrazovky. Pak se tam přisrali snad všichni. Sehun už pomalu ani nemusel držet mobil.

Kris měl pořád samé blbé otázky a Tao ho umlčoval.

"My jdeme Lu. Měj se hezky a zvládni to." zazubil se BaekHyun s ChanYeolem.

"Ahooooj." začal se Chan smát jako idiot.

BaekHyun ho odtáhl z pokoje a všichni se pomalu začali rozpouštět.
Sehun si oddychl.

"Idioti." řekl si pro sebe.

"Já to slyšel." zakřičel ChanYeol.

"Kéž by jen idiot..." odpověděl mu hezky a nevinně se uculil na Luhana.

"Maknae! To se nedělá." pohrozil mu Luhan prstem.

"A co mi uděláš? Seřežeš mě na holou?" mrkl na něj mladší.

"Ani nevíš, jak moc rád bych tohle udělal." usmál se Luhan a sedl si na zem.

"Tak až přijedeš, dobrovolně ti nastavím svůj zadeček." poslal mu vzdušnou pusu.

"Domluveno. Už budu muset končit zlato. Už jsem prokecal další půlhodinu." zasmál se Luhan a zamával mu.

"Miluju tě. Přijeď co nejdřív." usmál se Sehun.

"Přijedu zlato. Ahoj." ukončil video a mobil si hase schoval.

Povzdychl si nad tím vším. Přišel k oknům, které byly pokryté igelitem. Dal ho dolů a začalo se příšerné prášit. Otevřel okno, aby to trochu prokouklo. Prvně tu rychle uklidil a pak si začal předělávat nábytek. Bylo toho na něj moc.
Usnul uprostřed místnosti na dřevěných parketách. Snil o jeho bezstarostném životě s jeho pěti kočičkama a Sehuniem.


HELLO BI+CHES!!! 😀

Snad se vám poslední díl líbil :D

Děkuju všem, že jste měli trpělivost. Taky moc děkuju za votes a komentáře, ať už pozitivní tak i negativní 💋😘

Votujte a komentujte gomawo 😘

Saranghae 💋😘😘

-B.Devil 💋✌👌😘

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 08, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Step BrotherKde žijí příběhy. Začni objevovat