49) díl

243 46 16
                                    

Luhan se lehce pousmál. Sehunovi se do očí nahrnuly slzy. Ale štěstí. Zamával mu nenápadně zápěstím. Luhan místo opětovaného mávnutí, mu ukázal prsty srdce a s bolestí se mu koukl do očí. Sehun si skousl spodní ret a měl co dělat, aby se nerozplakal. Luhanovi ukázal nenápadné srdce zpět a nespouštěl z něj oči.

"Sehune, jsi v pohodě?" přiskočil k němu ChanYeol a omotal mu se svým nakažlivým úsměvem ruku kolem krku.

"J-já...jen se mi zdálo, že...to nic..." s úsměvem zamlel hlavou, ale přitom měl v hlavě jen Luhana.

Pociťoval v srdci příjemné teplo. Po roce se znovu viděli. Bylo to neuvěřitelné.

"Tak neměj hlavu v oblacích a pojď." přiskočil ChanYeol k ostatním.

Sehun se ještě naposledy koukl na Luhana s omluvným pohledem. On jen kývl hlavou a usmál se. Vrátil se zpět ke skupince kluků, která opět milým způsobem týrala leadera. Chudák ubohý Suho. BaekHyun s ChanYeolem a Xiuminem víceméně převzali hlavní slovo. Kluci je sem tam něčím doplnili.
Xiumin si všiml, že Sehun se kouká někam do blba nějak často. Všiml si, že do první řady. Tak jen tak, aby zabil čas, se rozhlédl po celé první řadě. Taktéž si všiml Luhana. Srdce mu začalo bít jako o závod.

"Sehune...je to sen, nebo to je fakt Luhan?" zeptal se tiše, ale tak, aby ho slyšel.

Sehun mu pouze potvrdil, že to sen není a Luhan přišel. Xiumin se na něj zadíval do doby, dokud si ho také nevšiml. Xiumin se jako malé dítě rozzářil a nenápadně mu mávl na pozdrav. Luhanovi se do očí draly slzy, bylo to vidět. Zamával mu nazpět. Xiumin stydlivě zabořil obličej do Sehunova ramene. Ještě se na něj naposledy usmál a už se museli opět vrátit k tanci a zpěvu. Sehun se taky vrátil ke své práci a vypadalo to i, že se díky Luhanovi v druhé polovině koncertu zlepšil. Dokonce už nebyl jako mrtvolka a jeho rapové části vynikaly.

Všichni si toho všimli. Suho se jen spokojeně usmál.

Ke konci už se museli rozloučit, tak každý člen řekl nějakou tu hezkou větu. Sehun, jako nejmladší, byl na řadě taky jako poslední člen. Řekl kratičkou větu, kterou promýšlel snad půl hodiny předem. Ukázal všem srdce, ale nejdéle se zakoukal na Luhana. Ten se pouze usmíval a stíral si slzy. Sehun se tomu musel zasmát. A jeho smích rozesmál i Luhana. Exo ukončili svůj koncert a odešli zase hezky do šaten. Jen Sehun a Xiumin horlivě diskutovali o Luhanovi a že nakonec věci nejsou takové, jaké se zdály být.

"Říkal jsem ti to. Pořád tě miluje." usmál se Xiumin.

"Kdo koho miluje?" vykoukla ze dveří BaekHyunova hlava.

"Ale nikdo nikoho. Pojď." vtáhl BaekHyuna do šatny.

Kluci se hned začali převlékat do civilu.

"Kluci...myslím že mám v prdeli hlasivky." zachraptěl D.O.

"Nemluv sprostě." napomenul ho Kai.

"No že to říkáš zrooovna ty." otočili se na něj všichni.

"Ale...vždyť už jsem se omluvil." zakňoural Kaii.

"No jo ty naše hvězdičko." zasmál se BaekHyun a odhopsal si to za ChanYeolem.

"Kluci, jdu ještě na záchod." oznámil Sehun.

"Fajn, ale pohni." zavrčel Suho.

Sehun rychle vpadl na záchody. Uviděl tam nějakého chlapce. Ten rychle odcházel. Nevšiml si ale, že nechal u umyvadla svou roušku, která ho dokonale prozradila. Sehun ji vzal a hned podle loga poznal, o koho šlo. A už jen podle toho nenápadného oblečení to bylo jasné.

"Ach jo, Luhane..." povzdychl si nejmladší a roušku si schoval.

Vykonal svou potřebu a pak se zase vrátil za netrpělivými kluky.

"Kde si zase lítal? Jednou se nám ztratil Chen a pak začneš i ty? Zapomeň." chytil ho Suho za ruku a táhl k autu.

"Pojedeme na večeři. Mám hlad." zavelel Kris a všichni jen přikývli.

Mezitím Luhan....

Musel jít po koncertě rychle na záchody. Tam se v klidu vyplakal. Odložil si roušku vedle umyvadla a setřel si linky, které si rozmazal. Když už vypadal trochu dobře, nasadil si kapuci, ale než stihl odejít, přišla tam jiná osoba. Podle odrazu v zrcadla si všiml Sehuna. Srdce mu začalo znovu bít. A proto musel co nejrychleji vypadnout. Na nic nečekal a vyšel ze záchodů. Teprve až pak si uvědomil, že zapomněl svou milovanou věc. Ale vracet se tam nehodlal. Rychle vyšel z budovy a namířil si to parkem do hotelu. Ještě se trochu prošel. Najednou mu někdo volal.

"Ahoj tati... No nemluvili jsme spolu, bál jsem se, ale...během koncertu si mě všiml, tak jsme si zamávali... Jo, budu tu do konce týdne. Pak vracím domů... On odjede? To je fajn. Jo, taky se na vás těším. Pa." usměje se spokojeně.

Právě Luhanovi otec oznámil, že Kevin na několik týdnů odjede pryč. Byl za to rád. Aspoň si chvilku jeho krk odpočine. S úsměvem na rtech pokračoval v cestě do hotelu.

HELLO BI+CHES!!! :D

Další díl s hezčím koncem. To jste rádi co? No jo já vim xD

Snad se líbilo :D
Za možné chyby se omlouvám 💙

Votujte a komentujte gomawo 😉

Saranghae 😘💋💙

-B.Devil 💙

Step BrotherKde žijí příběhy. Začni objevovat