Q&A!

1K 97 31
                                    

Luke:

Q: Kiedy pojawiła się u ciebie pierwsza miesiączka?

A: To wattpad miewa okres, a nie ja kochana.

Q: Czy nadal nie lubisz Amy i czy coś do niej czujesz?

A: Jest w sumie ładna, nie?

Q: Czy lubisz budyń? Jeśli nie lubisz to nie jesteś godny nazwiska Hemmings

A: Lubię, czekoladowy jest spoko. Zjadłbym budyń, to mięso z puszki robi się serio ochydne jak jesz je codziennie... :/

Amy:

Q: Miałaś kiedyś ochotę pocałować Luke'a?

A: Chyba nie, chociaż może raz. Byliśmy na urodzinach Irwina. Wyglądał tak dobrze, ale zapomnijmy o tym, nikt nie musi o tym wiedzieć...?

Q: Co na tą chwilę myślisz o Luku? Jak myślisz wydostaniecie się stąd?

A: Zmienił się tutaj i pokazał swoje inne oblicze, jest opiekuńczy, ale to wciąż Luke. I mam nadzieję, że się wydostaniemy, chociaż śmierć jest tutaj za każdym rogiem.

Ashton:

Q: Jak czujesz się z tym, że twój przyjaciel zaginął? Podejmujesz jakieś kroki? Masz może jakąś teorie odnośnie ich zniknięcia?

A: Źle, a jak mogę się czuć? I jasne, wszyscy robimy co tylko się da, rodzina, policja, przyjaciele. I nie ma w tej chwili żadnego śladu, ale obstawiamy porwanie czy coś takiego. Mam nadzieję, że się znajdą.

Ofelia:

Q: Jak się czujesz? Czy wierzysz, że twoi przyjaciele się odnajdą? Jak myślisz co mogło być powodem ich zniknięcia?

A: Nadal źle, dziękuje, że pytasz. Oczywiście, że wierzę! I tutaj nie mam pomysłu, nie mieli wrogów czy kogoś kto chciałby coś im zrobić, sama nie wiem.

Q: Dlaczego kojarzysz mi się z jeziorem łabędzim?

A: Jeju, nie wiem, jedyna Ofelia jaką znam wpadła do rzeki (to chyba była rzeka... mniejsza, jakiejś wody) w Hamlecie... W jeziorze była Odetta ewentualnie Odylia :)

M.L.:

Q: Dlaczego ich więzisz? O co chodzi z tą sprawiedliwością i trupem? I co jest za tymi drzwiami? Wgl kim jesteś i dlaczego chciałaś zabić Luka?

A: Zadajesz za dużo pytań. Trup mówiłam, mój partner, obecnie były. Za drzwiami nic, nie kłamie, Lucas się o tym sam przekonał i nie chciałam nikogo zabić. Nie wtedy i nie teraz.

Q: KIM JESTEŚ???

A: Nie dowiecie się o mnie zbyt wiele.


mało, ale więcej niż się spodziewałam! + #warehouseff na tt

11.09.16 "#395 Fanfiction" top 400???

WAREHOUSE (hemmings x gomez)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz