#4

4.7K 284 24
                                    

,,Ne to n- počkat, co?!"

Mám mu to říct, nebo ne? Jsem si tím vůbec jistý já? Jsem si jistý, že bych dokázal milovat Martina Careva?

Hloupost. To nikdy. Milovat takového omezence...

,,Ne... to, to neřeš." mírně jsem se pousmál.

,,Ale-"

,,Řekl jsem, prostě-to-neřeš!" zdůraznil jsem poslední tři slova. Dal ruce nad hlavu na náznak ústupu a odešel.

***

,,Kájo! Kájo!" probudilo mě volání mého jména.

Ospale jsem se protáhl.

,,Mami, já nechci do školy." uchechtl jsem se.

,,Vstávej." pocuchal mi vlasy.

Neochotně jsem se zvedl. Promnul jsem si oči a zazíval. Zaplul jsem do koupelny, dlaždičky v ní nepříjemně studily. 

,,Coh, hmáme hjaho prvhní hohinu?" zamulam jsem s kartáčkem v puse na Martina.

,,Nevím, jestli se ptáš na tohle, ale máme photoshop. Budeme dělat ten projekt."

,,Oukej." vyplivl jsem pastu do umyvadla.

***

,,Dobrý den. Posaďte se." vešel do třídy učitel.

Nemám ho rád, protože on nemá rád mě. Máme ho ještě na chemii a Martin, né já, Martin, shodil na zem nádobku s nějakou tekutinou. Samozdřejmě od místa činu utekl a já se tam nějakou náhodou nachomítnul. V tu chvíli přišel do třídy Nimra (ano, velmi divné příjmení) a naskytl se mu pohled na mě, stojícího v prapodivné tekutině.

,,Dobrý den." odpověděli jsme zborově a s hlučným vrzáním židlí jsme se posadily.

,,Takže," posadil se za katedru ,,jak už všichni víte, budete po dvojicích, tvořit projekty za, které pak dostanete známky. Hotové musí být do tohoto pátka."

Po dvojicích?! Do pátka?!

,,Nebudete je zpracovávat na papír, ale do školního g-mailu, který si na dnešní hodině informatiky vytvoříte. Teď vás rozdělím do dvojic."

Prosím, hlavně žádného blba, nebo toho emouše, co jsem si proti sobě poštval.

,,Linda Vertová a Vojtěch Paták," oznámil jména první dvojice.

,,Ale pane učiteli! Vojtěch mě zase bude ošahávat!" protestovala Linda.

,,Co kecáš?! Já bych na tebe nesáh ani třímetrovou tyčí!"

Celá třída se rozesmála.

,,Tak se uklidníme!" zařval učitel a třída stichla.

,,Další dvojice. Karel Kovář a Míša Bendová."

Yes! Míša je fakt v pohodě. Je super, že zrovna s ní budu-

,,Ne, počkat omyl! Karel Kovář a Martin Carev. Michaela je ve skupině s Pavlou."

Cože?! On to snad udělal naschvál! Mám Martina docela rád, ale on se na to vybodne a dostaneme pětky, protože on bude chlastat s jeho kamarádíčkama! A zase to pak všechno odskáče Karel! Ano, pětko z projektu! Tady jsem!

***

,,Tak jo. Tak se přihlásíš ty a pošleš mi to?" zeptal jsem se.

,,Kam se mám přihlásit?" povytáhl obočí.

,,Děláš si srandu? Snad na g-mail, ne?"

,,What?"

Nevím, jestli to jenom hrál, ale vypadalo to, jakoby vážně nevěděl o čem je řeč.

,,Martine..." promnul jsem si kořen nosu ,,dneska jsme si na informatice, zakládaly školní g-mail. Prosím, řekni, že si děláš srandu a ten g-mail sis založil..."

,,Jo, prosímtě. Měl si vidět ten tvůj zaraženej výraz!" zasmál se.

Tohle bude ještě zajímavé...





Dneska trochu míň záživné, ale další už bude trochu záživnější. Ještě jsem vám sem chtěla vložit fotku:

 Ještě jsem vám sem chtěla vložit fotku:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Není to sice Mavy, ale...😅 no prostě mi to přijde trochu jako náznak, no. Nesuďte mě, jsem prostě divná. Každopádně doufám, že se vám kapitola líbila a udalší PAPapa!😃

Mavy- Nitky osudu✔|PROBÍHÁ KOREKCE|Kde žijí příběhy. Začni objevovat