⏱Charakter ask⏱

3.7K 218 45
                                    

Ne! Ještě nejsem mrtvá! Žiju... teda myslím... :D Každopádně tu máte charakter ask! Ale jelikož přišlo otázek hrozně MOC! (a když říkám, moc, tak myslím mega moc) tak druhá půlka vyjde v pátek ;) užijte si ask :*

,,Martin Carev, Karel Kovář, Lukáš Votruba a Ondřej Kalous do ředitelny, prosím." oznámil rozhlas a mi jsme byly učitelkou vysláni do ředitelny.

***

,,Můžete mi vysvětlit, co je to venku za shromáždění?!" vyjel na nás ředitel.

,,Prosím?!" vyhrknuly jsme všichni na jednou.

,,No... jen se podívejte z okna." roztáhl rolety a nám se naskytl pohled na hlouček lidí stojících před naší školou. Skoro všichni měli transparenty s nápisem #MAVY a křičely, že mají otázky a chtějí na ně odpověď. Ředitel nás poslal ven ať si to vyřešíme. Otevřely jsme hlavní vchod do školy a v momentě, kdy Martin zakřičel ,,Ahoj" všichni utichly.

,,Můžeme se vás na něco zeptat?" vykřikl někdo z hloučku.

,,No... asi jo." odpověděl Lukáš.

V momentě kdy to dořekl začali jeden druhého překřikovat a řvali otázky na nás.

,,Tak jo! Jeden po druhém prosím! Koho se chcete ptát jako první?!" převzal velení Lukáš.

,,Martin!" písklo několik holek.

Lukáš strčil Martina do hloučku a všichni ho zavalily otázkami.

,,Věděl jsi o sobě, že jsi gay, než jsi poznal Káju?"

,,Ne. Nevěděl. Všechno to začalo až s Kájou." usmál se a z davu se podíval na Káju.

,,Co se ti na Kájovi líbí nejvíc?"

,,Musím odpovídat?"

,,ANO!"

,,Dobře, dobře. Asi jeho oči. Nevím jestli jsem jediný kdo si všiml, ale oči se mu zbarvují podle nálady. Když je naštvaný má je takové tmavě modré, skoro do šeda. Naopak, když je šťastný má je modré jako nebe. Možná i víc!"

,,Aww..." ozvalo se davem.

,,Jak by reagovali tvoji rodiče na to, že chodíš s klukem?"

*směje se*,, Moji rodiče? Máma by to možná dala, ale táta! Nedovedete si představit to zklamání, že jeho jediný syn je... buzerant..."

,,Líbí se ti jak tě Kája nakreslil?"

,,Samozdřejmě! Kája má na tohle hrozný talent. A to jste neviděli ty úžasné olejo malby. Jednu vyfotil a ukázal mi jí. Nebýt jeho podpisu v rohu obrazu, myslel bych si, že Leonardo da Vinci obživnul!"

,,Jsi rád, že jsi dostal na pokoj právě jeho?"

,,No, řekněme, že ze začátku jsem ho fakt nemusel. Pořád si jen něco čmáral, psal nebo si četl. Všechno se tak nějak změnilo, když jsme dostaly ten referát..."

,,Líbil se ti někdy nějaký kluk?"

,,No jasně! Kája!" *směje se*

,,Jsi panic?"

,,Fakt nevím, co vám na to mám odpovědět."

,,Prostě ano/ne."

,,Ne..."

,,Proč si Karla políbil?"

,,Moc mluvil." *posílá vzdušnou pusu ke Kájovi*

,,Bojíš se toho emouše nebo se jen bojíš, že ublíží Kájovi?"

,,Ricka?! Pche, toho nikdy! Je to párátko, co by mi mohl udělat. Ale Kájovi by ublížit mohl. Spíš psychicky než fyzicky..."

Hlouček utichl.

,,Ještě někdo nějaké otázky?" zeptal se Martin.

Znovu ticho.

,,Ok, tak kdo si projde výslechem teď?" zasmál se a hlouček hromadně vykřikl jméno Karel.

Martin k němu došel a zatlačil do hloučku pro změnu jeho.

,,No... Ahoj?" řekl nervózně a začal muchlat cíp jeho trika.

,,Co se ti na Martinovi líbí nejvíc?"

,,N-na Martinovi? Asi smích. Má ten nejkrásnější úsměv na světě."

Vypadalo to jakoby se zasnil. Ovšem další otázka ho znovu vtáhla do reality.

,,Řekneš Kendy o tom, že chodíš s Martinem?"

,,No... určitě ano. Ale chci jí to říct osobně, ne po telefonu."

,,Máš i jiné kámoše než Kendy?"

,,Jestli se počítají Ondra a Lukáš, tak mám dohromady tři kamarády..." *mává na kluky*

,,Chtěl by jsi mít s Martinem vážný vztah?"

,,Pokud myslíš svatbu nebo tak, tak rozhodně ne! Teda... aspoň ne teď. Je nám sedmnáct, panebože! A jinak, myslím, že tenhle vztah je taky vážný, ne?"

,,Dokážeš si s Martinem představit budoucnost?"

*dívá se na Martina*,,Až si nechá udělat něco s vlasy. Pomalu začíná vypadat jako ovečka..."

,,Co by jsi dělal, kdyby tě Martin podvedl?"

,,Kdyby mi právě teď řekl, že mě podvedl, asi bych mu vrazil facku..."

,,Ty jsi milej!" ozval se Martin.

,,Já vííím." usmál se sladce.

,,Jaké byly tvoje první pocity, když tě Martin políbil?"

,,Já nevím. Takové... smíšené..."

,,Zdá se ti o Martinovi?"

,,Zatím ne. Ale byl bych rád."

,,Proč myslíš, že je na tebe Martin tak hodný?"

,,Nevím? Asi něco chce?" *směje se*

Školní zvonek zazvonil a naše čtveřice kluků spanikařila.

,,Hele, my budeme muset jít. Ono zvoní a my nesmíme meškat..." podrbal se Ondra na zátylku.

,,Ale příjdeme ještě tu další přestávku, tak když chvíli počkáte..." křikl Lukáš ještě než za ním Martin zabouchnul velké dřevěné dveře...

Ještě moment! Chtěla bych upozornit na novou knížku ná mém profilu! S Drarry tématikou, tak kdo máte rádi tak se běžte šup, šup podívat! :D;)

Ps: znáte ten pocit, když Kovy nevydá Kovyneděli v neděli? :( :D

Mavy- Nitky osudu✔|PROBÍHÁ KOREKCE|Kde žijí příběhy. Začni objevovat