#8

4.5K 297 52
                                    

Probudil jsem se do krásného rána. Líně jsem se protáhl, vstal a šel do koupelny. Dneska je neděle, takže žádné učení, žádná škola! Slyšel jsem šramot, asi jsem omylem vzbudil Karlose.

Svlékl jsem se, pustil horkou sprchu a nechával malé kapky vody stékat po těle. Když jsem vylezl, osušil jsem se, ručníkem si trochu vysušil vlasy a natáhl si boxerky. Ikdyž jsem se sprchoval, věděl jsem, že za chvíli zase budu smrdět jak tchoř, proto jsem se chtěl navonět deodorantem Adidas. Jen co jsem sprej vzal do rukou, přišel do koupelny Karel.

Jo! Super! Že on si to umí vždycky tak báječně načasovat!

,,Karle!" okřikl jsem ho.

,,Promiň, jenom si pro něco jdu." zčervenal ,, ty se tím budeš vonět?" zeptal se.

,,Ne, měl jsem v plánu to sníst!" protočil jsem očima.

,, Jo, jasně. Jestli se tím chceš vonět, tak běž na chodbu. Já to tady čuchat nebudu." zavelel a já tak učinil.

Vylezl jsem ze dveří našeho pokoje a šel se 'navonět' na chodbu. Karel šel hned za mnou, aby mohl otevřít okno. Přece lidi z intru nebudou čuchat můj Adidas!

Jak otevíral okno, vytvořil se průvan, který zabouchl dveře do pokoje.

A teď to nejlepší!

Já i Kája jsme jen v boxerkách. Teda Kája má aspoň tričko, ale to se nepočítá. Nemáme klíčky, nemáme nic a jelikož je teprv půlka listopadu a na chodbách intru se začíná topit až v prosinci, je tu zkurv*ná zima!

,,Tak, a co teď pane ,nebudu čuchat tvůj sprej'?" obrátil jsem se na Karla.

,,J-já nevím!" panikařil a snažil se tričko stáhnout co nejvíc dolů to šlo.

,,Hele, Vivi a myslíš, že je to dobrej nápad?" slyšel jsem z druhé strany chodby holčičí šťebetání a smích.

A k*rva!

Podíval jsem se na Karla. Vypadal stejně zmateně jako já! Co teď?!

,,Jasně že jo! Bože! Za pokus nic nedáš Pájo!" ozval se další hlas.

Bože! Těch holek musí procházet tak patnáct!

,,A co když tam s ním bude Martin?"

,,Prosím tě, tak řekneš ať jde na chodbu, že s ním potřebuješ mluvit, ne?" pištěla, podle hlasu bych si typnul, že Darina.

,,Ok, tak jdem na to!"

Ne! Už jsou skoro tady!

,,Ááá! Doprd*le! Co tu vy dva jako vyvádíte?! Tohle je intr! Ne stripklub!" zaječela Vivi.

,,Tyv*le tak to je nářez! Pája chtěla jenom Karla pozvat do kina a on tu na ní čeká v boxerkách!" smála se Darina, až se jí špeky třásli.

Pája ho chtěla pozvat do kina?! Oh, sorry holka, Kája na košťatech nelítá!

,,M-my... jsme... totiž, no...my..." koktal Kája nervózně. Musím uznat, že když se stydí je roztomilejší než normálně.

,,Zabouchli se nám dveře, stačí?! Tak pryč, pryč, pryč, stejně tu nemáte co dělat, tohle je klučičí chodba!" rozběhl jsem se proti nim. Všechny zaječeli a vyběhli z chodby raz, dva.

,,Tak, holky jsme úspěšně vyhnali, co teď?" obrátil jsem se na pana Karla.

Ten tam jen stál jak hromádka neštěstí, neschopný mluvit, chodit, dýchat, nic!

Mavy- Nitky osudu✔|PROBÍHÁ KOREKCE|Kde žijí příběhy. Začni objevovat