Bölüm 4

11.1K 325 12
                                    


İyi okurlar...

_Barlas ağa_

Su içmek için mutfağa doğru ilerliyordum ki kızın dediklerini duymamla nevrim dönmüştü ne demek istemeyerek annem bana kızın da sende gönlü var ismini duyunca gözleri parladı demişti ah daye ah bana yalan söyledin demek.

Salondan içeri girdiğimde herkes çok mutlu bir şekilde oturuyordu annemin karşısına geçip,

"Daye hani bu kızın bende gönlü vardı sen utanmıyor musun yalan söylemeye."

Babam;
"Oğul ne diyorsun sen kendine gel sesini kıs."

"Kısmıyorum Rıza ağa o kız benimle evlenmek istemiyormuş siz bana gelip istiyor diyorsunuz amacınız ne sizin o kız gelmeyecek baba eğer gelirse ölüsü çıkar o konaktan."

Sözümü bitirip kapıdan çıkacakken onu gördüm kapının önünde dikildiği için geçemiyordum geçmek için itmiştim onu üstüne kahve dökülmüştü ama umurumda değildi.

Masal ;

Odama çıkmıştım üstümü değiştirmek için ama o sırada odamın kapısı açılmıştıişte beklenen kişi annem odaya girip direk dolabımın karşısına geçip en inceolan geceliklerimi almıştı.

"Al giy bunu."

"Daye üşürüm ben bununla."

"Giy dedim Masal ."

Diye kükremişti adeta hemen giydim elimdekileri.

"Giydim daye."

"Tamam, gel peşimden."

Anlamıştım, dayak yiyeceğimi annem beni ahıra kapatıp eline kemer almıştı.

"Seni pislik sana o elbiseyi giy dedim giymedin sen kimsin de Barlas ağaya onu istemediğini söylersin."

Art arda hiç durmadan elindeki kemerle vuruyordu annem canım yanıyordu hemfiziki hem ruhen çünkü bir anne evladına bunu yapmaz.

Vurdu durdu sonra yine vurdu ben bayılana kadar vurdu hissetmiyordum artıkdarbelere alışmıştım her bir kemer darbesine artık.

Töre'de AŞK Ne ARAR?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin