Iyi okurlar...
2 ay sonra
O olayın üzerinden iki ay geçmişti babam sağlığına kavuşmuştu Allaha Şükür ama o günden sonra babamla veya o evdekilerle konuşmadım civan ağabeyim benimle konuşmayı çok denedi ama ben izin vermedim yapamadım bunu sindirmem gerekiyordu ondan sonra onlarla konuşurdum zaten.
Ama ben size en önemli şeyi söylemedim dimi o gün ben bayıldığım zaman bana kan testi yapmışlar ve ben o gün hamile olduğumu öğrendim evet ben hamileyim yeniden anne olacağım.
Bunu Barlas'a söyleyince havalara uçtu resmen çok sevinmişti buda beni çok mutlu etmişti bebeğim şuan 2 ay 1 buçuk haftalık.
Ve Barlas'la benim aram çok iyi onu affetmiş sayılmam ama bana o günleri hiç hatırlatmıyor sanki o günleri hiç yaşamamış gibiyiz ikimizde böyle olması daha iyi.
İnsan eğer geçmişe bakarak ilerlemeye çalışırsa hep takılır ve düzelemez ama önüne bakıp ona göre adım atarsa en azından takılıp yere düşmez.
Bizde bunu yapıyoruz önümüze bakıyoruz.
.
"Masal ne zaman doğacak bu bebek ya."
"Daha çok erken Barlas 7 ay var daha."
"Ben o kadar bekleyemem kızım şöyle çıksın bir an önce."
Ah bu manyak adam hamile olduğumu öğrendiği günden beri daha ne zaman doğacak diye soruyordu.
Bu bebeği sahiplenmesi benim çok hoşuma gidiyordu hatta geçen gün oturup ağladığım bile oldu.
Ama mutluyum.
Bu mutluluk bozulacak diye çok korkuyorum.
"Masal sana diyorum?"
"Efendim ağam."
"Sence hangi cins olacak."
"Ha. Ne hangi cins olacak?
"Bebek diyorum masal."
"Köpek mi seçiyorsun Barlas o ne biçim soruş şekli. Sen benim bebeğime onu mu layık görüyorsun.
Hah adama bak be çocuğu köpek yaptı resmen ben ağlamayım da kim ağlasın senin için annecim. Elim karnımda ağlıyordum.
"Hey ben öyle mi dedim şimdi hay benim ağzıma. Masal ben kız veya erkek mi olacak anlamında şey ettim onu ya ağlama."
"Bize böğürtlenli pasta alırsan seni affederiz babası."
"Gecenin bir saatinde ben nerden bulacağım pastayı Masal kafayı mı yedin güzelim."
"Ya sen bizi sevmiyorsun sevseydin alırdın. ya (hıçkırık) ben burada aşereyim beyefendi saati düşünsün."
Gene ağlatmıştı beni pislik herif.
"Tamam, sen yeter ki sus gidip alacağım."
"Ne yani şimdi sen benim sesimden mi şikâyetçisin?"
"Ben öyle mi dedim Masal of yat uyu ben gelene kadar."
Barlas tan;
Delirdim delireceğim az kaldı bu kadının hamilelik hormonları çok fazla yeminle.
Her şeyi yanlış anlamakta üstüne yok.
Gece, gece düştüğüm hallere bak ya saat 3'te nerden bulacağım ben açık pastaneyi.
Neyse bindim arabaya en yakın pastaneleri dolaşmaya başladım.
Saat 4 ama ben hiç bir yerde açık pastane bulamadım.
Derken;
Karşıma hamileler için açılmış bir market buldum.
Hemen girip pastayı aldım.
Sonunda bulmuştum saat 5 olmuştu ben konağa girdiğimde. Hemen masalın yanına gidip yatağa oturdum.
"Masal güzelim hadi kalk pastanı getirdim."
"Barlas sen misin?"
"Evet, güzelim hadi kalk ta pastanı ye bulana kadar canım çıktı."
"Sabah yesem olur mu şuan canım istemiyor."
"Ben bu saate kadar boşuna mı açık pastane aradım."
Sinirlenmiştim benimle oynamıştı resmen.
Pastayı komodinin üzerine koyup;
Üzerimi değiştirip yatağa girdim çocuk gibi kadınla uğraşıyordum resmen ya.
Gece ağla zırla pasta diye. Ben gidip bulup geleyim. Sen canım istemiyor deyip yeme. Ah delireceğim ya.
Benden bu kadar masal hanım demek sen yemiyorsun benim getirdiklerimi bende bundan sonra geceleri bir şey aramak için dışarı çıkmayacağım çünkü senin bu yaptığın şey eziyet iki aydır bana bunu yapıyorsun yoruldum be kadın biraz insaf.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Töre'de AŞK Ne ARAR?
ChickLitBen sadece mutlu olmak istiyorum ANNE Töre Uğruna Can Veren biri DEĞİL!!