Iyi okurlar...
Eve geleli kaç gün oluyordu ama Barlas ağa hâlâ ortada yoktu duyduğuma göre Dicle de yoktu ortada sanırım beraberlerdi.
Ben iki gündür odadan çıkmıyordum gelenle konuşmuyor gelen yemekleri yemiyordum.
Aşağıdan gelen seslerle odanın kapısını açmıştım.
Aşağıdan Barlas ağanın sesi geliyordu.
"DAYEEEE DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN DİCLE BUNDAN SONRA BENİM İMAM NİKAHLI KARIMDIR."
Doğru mu duymuştum o Dicle'ye imam nikahı mı kıymıştı birde onu benim üzerime kuma mı getirmişti bu olamaz değil mi.
Ben kendime değil de karnımdaki varlığını yeni öğrendiğim bebeğim için üzülüyordum.
Evet, doğru duydunuz ben hamileyim geçen gün doktora kan tahlili verdiğimde öğrenmiştik.
Dicle den;
Hahahh ben ne dedim size ben istediğimi alırım ben size o eve gelin gelicim dedim mi dedim ve ben ne yaptım bu eve gelin geldim barlasın ikinci karısı da olsam karısıyım ya gerisi de yoluna girer zaten.
Herkes bana sen yılansın kızım dese de ben sevdiğim için her şeyi yapmaya razıyım.
Barlas tan;
Bu kadında ne kadar çene var arkadaş bir haftadır susmadı nikahta nikah diye en sonunda nikahı kıydım susar diye şimdi de bebek diye tutturdu anlayamadım ki amacı ne.
Neyse eve gelip her şeyi herkese anlatmıştım Dicle'yi alıp bir odaya soktum.
"Burası senin odan artık Dicle."
"Bizim demek istedin herhâlde Barlas."
"Benim iki odam var Dicle artık."
"O kadının yanına gitmeyeceksin değil mi kocacığım ben varım artık gerek yok ona."
"Oda benim karım Dicle kendine gel amacın bu eve gelmek değil miydi geldin işte sus."
Kapıyı çarpıp çıkmıştım odadan.
Masalın odasının kapısını açık görünce içeri girdim.
"Masal kapı neden açık?"
Cevap vermemişti.
"Daha iyi misin?"
Gene cevap yoktu. Bu beni görmezden mi geliyor?
"Dicle artık benim karım ona karşı bir yanlışın olmasın!"
"Neden ağam bu sefer vurmak yerine öldürür müsün beni ya da bizi."
" bizi?"
"eğer yanımda olsaydın bir hafta boyunca çocuğun olacağını öğrenirdin. Ama sen bizim yanımızda değildin ağam"
"Ne- kimin çocuğu?"
"bizim demek isterdim ama benim çocuğum bu sen git Dicle'den yap kendine çocuk."
"Kimden lan bu çocuk kimin altına yattın lan."
"düzgün konuş benimle ben başkasının altına girecek kadar onursuz ve gurursuz değilim bu karnımdaki senin çocuğun."
"ben şimdi baba mı oluyorum?"
"Hayır, sen baba olmuyorsun. Ben ANNE VE BABA OLUYORUM. O benim çocuğum Barlas ağa karnıma ne kadar tekme atsan da anne rahmine sımsıkı tutunmuş bebeğim o benim bebeğim sen onu öldürmeye çalışırken o beni bırakmadı sen onu hak etmiyorsun şimdi git biricik Dicle'ne sana o versin çocuk. Bende sana verecek çocuk yok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Töre'de AŞK Ne ARAR?
ChickLitBen sadece mutlu olmak istiyorum ANNE Töre Uğruna Can Veren biri DEĞİL!!