Iyi okurlar...
Dicle den;
Oh ya oh ya öldü ya nede güzel oldu ya Barlas da bana kaldı ya hah.
E, Masal 'cim hamilesin diye Barlas'ı elde edebileceğini mi sandın eğer öyleyse elinde koca bir sıfır var çünkü bebeğin artık seninle değil. Üzgünüm.
Oysa Barlas'ım kimsenin lafına inanıp bana zarar vermez hele birde onun kanından canından bir parça taşıyorsam.
El bebek gül bebek gibi bakardı bana çünkü ben onun Âşık olduğu kadınım.
Bebeğin gibi sende gideceksin buradan masal sabret.
Barlas'tan;
Masalı sakinleştirebilmek için elimizden geleni yapmıştık şuan melek gibi uyuyor.
Biliyorum suçlu benim.
Kendi bebeğimin katili benim.
Ama o an onun varlığını unutmuştum çok hatalıyım masalın üstüne çok gittim çok üzdüm kırdım onu.
Dicle gözümü kör etmişti resmen sağ olsun son attığı iftira gözümü açmama yardımcı oldu. Oldu ama bir can aldı benden.
Yavaşça masalın yanına uzandım ilk defa inceliyordum yüzünü ilk defa bakıyordum böyle derin.
Ne de güzel yüz hattı varmış ona o morluklar hiç yakışmıyor bir kez daha lanet ettim kendime.
Sana söz veriyorum masal bundan sonra sana asla elimi kaldırmayacağım.
"Özür dilerim." Diye fısıldadım.
Anlından öpüp dışarı attım kendimi.
Direk Dicle'nin odasına girip saçından tuttuğum gibi duvara yasladım onu.
Bunu beklemediği çok belliydi yüzünden.
"Lan sen kimsin de bana yalan söylüyorsun kadın senin yüzünden bebeğimi kaybettim ben söyle. Söyle seni öldürmemem için bir sebep söyle."
Yüzüne doğru kükremiştim ona ilk bağırışımdı ama hak etmişti benim sevgimi aşkımı bir oyuncak gibi görüp kullanmıştı ulan seni öldürmeyeyim de ne yapayım.
"B-Barlas canım acıyor bırak."
"Yok dimi bir sebebin yok. Şimdi o bavulunu topla babanın evine bırakacağım seni gözüm görmek dahi istemiyor senin o yüzünü."
Delirtmişti bu kadın beni.
Benim sevdiğim melek gibi Dicle'me ne olmuştu da böyle taş kalpli birine dönüşmüştü.
Ben onun için her şeyi herkesi yok sayarken o benim arkamdan iş çeviriyormuş.
Her şeyin bir bedeli var derler o zaman sana da benim yüzümü görmek haram bundan sonra...
Masal 'den;
Bebeğimin acısını bile rahat, rahat yaşayamıyordum 1 hafta geçmişti o günün ardından ve bana o günden beri sakinleştirici veriyorlardı sadece bir köşede oturup sessiz sedasız ağlıyordum.
Konaktaki her şey ve herkes normale dönmüştü bir ben hariç.
Ne kadar ilaçlardan dolayı bir şey hissetmesem de bende alışmıştım.
Dicle bir haftadır evde yoktu Barlas ağa babasının evine yollamıştı onu. E, tabi at üstüme iftirayı kaçarsın böyle benden.
Barlas ağa sürekli yanıma gelip benimle konuşmak istiyordu ama ben izin vermiyordum oda üstelemiyordu zaten.
Şimdi de salonda hozan hanımla birlikte oturuyorduk.
"Masal gel kızım şöyle yanıma otur bir."
Dediği gibi yapıp yanına geçtim.
"Buyur daye."
"Bak kızım hepimiz çok üzüldük bu olanlara bebeğini kaybetmene Dicle'nin senin üstüne iftira atmasına. Bebeğini kaybettin evet ama kendini salma kızım bak Dicle de gitti babasının evine bir daha geri gelemez üzülme artık kocanı da geri çevirme yanına geldiği zaman biliyorum zor ama alış bir şans daha ver bir bebeğiniz daha olur hem daha çok gençsiniz üzme kendini kızım."
"Biliyorum daye ama ben bebeğime tutundum o benim umudumdu onunla hayallerim vardı ilk anne deyişini duyacaktım ben onun daha kokusunu çekecektim içime doya, doya ama Barlas ağa benim elimden bu hayalleri, umudumu ve bebeğimi aldı onu affedemem."
"Ah kızım ben bilmez miyim sanırsın yaşadığın acıyı. Daha 15 yaşında gelin geldim bu konağa. Rıza ağanın bir sevdiği varmış onun yerine ben karısı oldum diye etmediği eziyet yoktu. Bir gün merdivenlerden inerken ben oda yukarı çıkıyordu bana çarpmasıyla dengemi kaybedip merdivenlerden yuvarlandım gözümü açtığımda hastanedeydim meğer öğrendim ki bebeğimi kaybetmişim daha var olduğunu bilmeden yokluğunu öğrendiğim bir bebeğim varmış. Bende senin gibi Rıza ağanın yüzünü görmek istemedim ama en çok acıyı çeken ben oldum demem o ki kızım ne kadar seni kırmış olsa da dermanın kocandadır benim teselli etmemden farklı olur onun tesellisi güven duyarsın üzme kendini buke (gelin)."
"Düşüncem daye."
Oda benim gibi zor günler geçirmiş ama şuan Rıza ağayla araları çok iyi bizde mi Barlas ağayla böyle olacaktık ileride...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Töre'de AŞK Ne ARAR?
Chick-LitBen sadece mutlu olmak istiyorum ANNE Töre Uğruna Can Veren biri DEĞİL!!