İyi olurlar...
Barlas ağadan;
İyi ki bu sefer o cadı karıya uyup masala bir şey yapmamıştım.
Hemen Dicle'nin kaldığı odaya girdim.
Dicle ortada yoktu. Bir ses geldiğini duyunca dinledim odadaki banyodan geliyordu ses.
Kapıya yaklaşıp iyice dinledim.
"Ah tabii ki de bilmiyor bilse beni yaşatır mıydı celil."
"Hayır dedim bebeğin senden olduğu öğrenilmeyecek arama artık beni. "
Duyduklarımla banyoya dalmam bir oldu.
Saçından tuttuğum gibi odaya getirmiştim.
"Lan sen ne dediğinin farkında mısın ne demek oluyor bu celil kim. Karnındaki bu Piç kimin?"
"Ah. Barlas canımı acıtıyorsun."
"Lan kahpe kimden bu Piç dedim sana."
"Ne diyorsun Barlas tabii ki senden."
"Yalan söyleme bana duydum her şeyi."
"Ya. Yanlış anladın Barlas anlatabil..."
Sözünü ona attığım tokat yarım kesmişti benden olmayan bir bebeği senin diye bana yutturacaktı öyle mi?
Saçından sürükleye, sürükleye amcamın konağına yani babasının evine getirmiştim içeri girer girmez Dicle'yi avluya yüz üstü itmiştim.
"EKBER AGA AL BU NAMUSSUZ KIZINI. CANINI ALDA TEMİZLE NAMUSUNU KARNINDA BAŞKASINDAN OLMA BİR PİÇİ TAŞIYAN BİRİNİ BEN BİDA KOYNUMA ALMAM."
"Ne dersin sen oğul dediklerini kulağın işitir?"
"Senin bu kızın bir adamla birlikte olup hamile kalmış üstüne üslük bana kakalamaya çalıştı piçini. Namussuz senin bu kızın."
Diyeceklerimi deyip çıkmıştık konaktan çıkarken şöyle bir baktığımda Ezber ağa Dicle'yi dövüyordu bu ona az bile.
Masal 'den;
Dışarıdaki bağırışlardan dolayı dışarı çıkıp evdekilerden birine ne olduğunu sorduğumda barlasın Dicle'yi yaka paça bir yere götürdüğünü söylemişlerdi.
Yine ne olurdu acaba neyse beni ilgilendirmez benden uzak dursunlar da ne olursa olsun.
Yavuz'dan;
Ben yavuz aslan bu konağın vazgeçilmezlerinden biriyim 19 yaşındayım.
Bugüne kadar kadınlara yapılan haksızlıklara ses çıkarmazdım ama masal bu eve gelince her şey değişmişti.
İçimde tarifsiz bir koruma söz konusu ona karşı.
Keşke diyorum keşke masal ağabeyimle değildi benimle evli olsaydı ben ona ağabeyim kadar kötü davranmazdım yanlış anlamayın ağabeyimin karısına yan gözle bakmam ama masal eğer benimle evli olsaydı.
Üstüne kuma gelmezdi.
Hastanelik olmazdı.
Dayak yemezdi.
Bebeği ölmezdi.
Bunların hiç biri olmazdı en azından benimleyken acı çekmezdi.
Barlas'tan;
Eve geldiğimde masalı alıp arabaya binmiştik onu bağ evine götürüyordum sonunda gözüm açılmıştı bundan sonra masalı mutlu etme çabalarında olacağım.
Çok üzdüm onu benim yüzümden çok üzüldü yıprandı hatamı telafi etmem gerek.
Dicle benim için bundan sonra bitmişti ne sevgi ne bir şey kalmıştı içimde.
Masal 'la mutlu olmaya çalışacağım bundan sonra onu mutlu etmek için her şeyi yapacağım.
Lunaparksa lunapark,
Gezmekse gezmek,
Saygıysa saygı,
Sevgiyse sevgi,
Aşksa aşk,
Ne isterse onu vereceğim bundan sonra ona alışmaya çalışacağım ona çünkü benim ondan başka bir karım olmayacak.
Belki yeniden bebeğimiz olur he!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Töre'de AŞK Ne ARAR?
ChickLitBen sadece mutlu olmak istiyorum ANNE Töre Uğruna Can Veren biri DEĞİL!!