Bölüm 7

10.5K 291 2
                                    

İyi okurlar...

Bugün düğün sabahıydı.

İstemeden de olsa kalktım yataktan birazdan Hatice abla damlardı odaya zaten.

Banyoya girip günlük ihtiyaçlarımı giderdim odaya geri döndüğümde tam da tahmin ettiğim gibi. Hatice abla oda da beni bekliyordu.

"OO ablaların en afilisi gene ne dedi hanım ağan."

"Ne desin masal seçmek için gitmediğin gelinliğini gönderdi giysin dedi birazdan saçını yapmak için bir iki kadın gelecek."

"Yok. Hatice abla istemiyorum kadınları ben yaparım saçımı."

"Ben ne diyeyim masal anan emretti."

"Peki. Bu mu gelinlik?"

Yatağın üstündeki ben beyaz gelinliği gösterdiğimde kafasını sallamıştı.

Gelinlik güzel ve ihtişamlıydı zenginlik benden akıyor diyordu resmen.

Belki zorla evlenmesem bu gelinliği isteyerek giyebilirdim çünkü bu gelinlik çok güzeldi.

Hatice abla odadan çıktığında gelinliği giymeye başlamıştım üstüme tam olmuştu çok güzel olmuştum şuan.

Ben aynada kendime bakarken odaya iki kadın girdi.

"Merhaba masal hanım ağam bizi Vildan Hanım ağam yolladı saçların için"

"şey gerek yok yani abartılı bir şey yapmaya gerek yok."

"Olur, mu öyle şey hanımım."

"Olur, olur çok güzel olur."

"Peki, nasıl bir şey istersiniz."

"Hafif dalgalı bir saç yeterli."

Kadın başını sallayıp beni sandalyeye oturtturdu.

Eline maşayı alıp başladı saçımı yapmaya diğeri de makyajımı yapacaktı.

"Nasıl bir şey düşünürsünüz hanımım."

"Sadece göz makyajı yapın göz rengim ortaya çıksa yeterli."

Gözlerim çok güzeldi belki de yüzümde beğendiğim en güzel yer gözlerimdi yemyeşil çimen yeşili civan ağabeyimin gözleri de yeşildi ama onunki daha koyu bir yeşil resmen âşık olunacak tonda göz rengi vardı benim can tanemin.

Töre'de AŞK Ne ARAR?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin