Bölüm 29

3.2K 68 7
                                    

Iyi okurlar...

Masal dan;

Sabah uyandığımda Barlas yanımda yatıyordu.

Ee, benim pastam nerde ya.

Yataktan tam çıkacakken komodinin üzerindeki pastayı görmemle çığlık attım.

"Masal gene neye bağırıyorsun kadın."

"Barlas madem pastayı alıyorsun neden beni uyandırmıyorsun be adam."

"Ben seni uyandırdım yemeyeceğim dedin bana."

"Ee, şey öyle mi dedim uyku sersemliğiyle demişimdir ben onu."

"Tabi tabi."

Pastaya bir kez daha bakıp Barlas'a sarıldım benim bu ani sarılmamla irkilmişti ama oda bana karşılık verdi.

"Teşekkür ederim."

"Tamam, tamam hadi ye pastanı."

Barlas'a gülümseyip geri çekildim ve lezzetli mi lezzetli pastamı yemeye başladım ım, bunun tadı enfes yahu.

Sende beğendin mi bebeğim çok güzel dimi ama bunun hepsini yiyemeyiz.

Yiyebileceğim kadarını yiyip Barlas'a döndüm o çoktan üstünü giymiş beni bekliyordu.

"Yemen bittiyse kahvaltıya inelim."

Yerimden kalkıp dolaptan kıyafetlerimi alıp banyoda giydim hah şimdi hazırım işte inebiliriz aşağı bebeğim.

İçeriden barlasın oflayıp puflayışları geliyordu.

"Hadi Masal."

"Geldim ağam ne bu acele."

Barlas'tan devam;

Masala karşı iyi davranmaya çalışıyorum ama bazen beni delirtebiliyor. Sanki bazı şeyleri bilerek yapıyormuş gibi geliyor yoksa beni uyuz etmek hoşuna mı gidiyor hanim efendinin.

Bugün şirkette çok isim var ama en önemlisi masala bir sürprizim var beğeneceğine yüzde yüz eminimde neyse.

Masaldan;

Kahvaltımızı yapmıştık mutfakta hozan hanımla kendime kahve yapıp içeriye geçtim dayemle iki sohbet edelim değimi yani.

"Zozan anne sana kahve yaptım."

"Ne iyi etmişsin kızım gel otur şöyle." hemen yanına oturdum."

"Ufaklık zorluyor mu seni buke bak doğru söyle kızayım ona."

"Yok, daye sakin, sakin duruyor torunun hiç üzmüyor."

"Aferin ona Barlas'a hiç çekmemiş o zaman." deyip kıs, kıs güldü."

"Niye ki daye Barlas çok mu huysuzdu."

"Oo, huysuz ne kelime canavardı mübarek iki dakika oturtturmazdı beni sürekli kusardım yemek yiyemezdim uyuyamazdım essek sıpası ne olacak."

"İnşallah babasına çekmez o zaman daye." deyip bende gülmeye başladım."

Düşünsenize;

Barlas'a benzeyen huysuz mu huysuz bir bebek aman Allah korusun ben biri ile zor uğraşıyorum zaten ikincisini almayayım.

Belki de bana benzeyen minik bir kızımız olacaktı yumuk, yumuk elleri yem yeşil gözleri çok güzel olurdu ona elbiseler giydirir saçlarını örerdim.

Saatler sonra akşam olmuştu bile herkes konaktaydı kızlar akşam yemeği için sofraları kurmuştu bile. Zozan hanımın yanına gittiğimde balasta geldi yanımıza.

"Daye bu akşam masalı kaçırıyorum müsaaden varsa."

"Bilemedim ki oğul masal kızım ne der." Deyip bana göz kırpmıştı. Ah hozan daye sen çok fenasın.

"Sen ne dersen o olsun daye." Diyebildim sadece.

"E hadi gidin bakalım."

Barlas ile odadan çıkmıştık.

"Nereye gideceğiz Barlas." Diye sormaktan alı koyamadım kendimi.

"Sürpriz hatun az sabret sürpriz."

Töre'de AŞK Ne ARAR?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin