Iyi okurlar...Masaldan;
Gözlerimi açtığımda yatakta yatıyordum her yerim ağrıyordu dün olanlar aklıma gelince beni hastaneye götürmediklerini anladım odaya tanımadığım bir kadın girip başımda durdu.
"İyisin dimi gelin kızım."
"Be. Ben iyiyim de bebe. Bebeğim nasıl?"
"Başın sağ olsun kızım."
"Ne."
"Geldiğimde çok geçti kurtaramadım bebeyi."
"Hayır, yalan söylüyorsun bana bebeğim ölmedi. O ölmedi düzgün konuş bebeğim hakkında o yaşıyor benimle o."
"Üzgünüm kızım."
"Senin üzgün olman bir şey değiştirmiyor! Doğru söyle bana kadın bebeğim hala benimle dimi he şaka yaptın dimi kadın doğru söyle bebeğin seninle de hala sana tutunuyor de seni bırakmadı de. Hangi bebek annesini bırakıp gider ki."
Gitmedi benim bebeğim o annesini bırakmaz terk etmez ki o beni çok seviyor annesini.
Benim bebeğim beni bırakmaz.
Bırakmadın dimi bebeğim?
Annenin gözünü yaşlı koymazsın sen.
Bebeğim beni bırakıp ta nereye gidersin sen oraları bilmezsin ki korkarsın bana ihtiyaç duyarsın tek başına yapamazsın ki annem ne olur geri dön.
Ah ben sensiz ne yaparım ben seninle oyunlar oynayacaktım daha kuzum ben daha senin o mis kokunu içime çeke, çeke hayaller kuracaktım nasıl gidersin nasıl bırakırsın Anneni?
Hepsi o pislik herifin yüzünden onun yüzünden öldü benim bebeğim.
O adam katil hem de benim bebeğimin katili o adamın yaşamaya hakkı yok oda ölmeli benim bebeğim bir kere bile gün yüzü görmeden öldüyse o adamın aldığı her nefes benim kefenimdir.
Benim bebeğim nefes alamıyorsa o şerefsiz adamada o aldığı nefesler haram olsun.
"Masal kızım biliyorum çok zor ama dayanmalısın bak kocan başında yine çocuğun olur."
"Sakın. Sakın bana o adamdan bahsetme kendi bebeğinin katili olan adam benim kocam asla olamaz sakın bir daha böyle bir şey deme."
"Kusura bakma kızım bilemedim."
Kadın odadan çıkmıştı çok kalmıştı zaten beni tek bırakması daha iyi oldu bebeğimle tek başıma son kez VEDALAŞMAK istiyordum.
"Gittin. Beni burada sensiz tek başıma bırakıp gittin orda kim bakacak sana özlemeyecek misin anneni. Ben seni şimdiden çok özledim annecim daha senin o mis kokunu çekemeden, o yumuk ellerini öpemeden, o gül yüzünü göremeden beni bırakıp gittin. Ben sensiz ne yapacağım nasıl dayanacağım bu evde bu hayata senin yokluğuna nasıl alışacağım nasıl katlanacağım Neden Bıraktın ki beni sende onlar gibi canımı mı yakmak istedin. Başardın çok güzel yaktın canımı şimdi geri gel Annecim ben sensiz olmak istemiyorum sensiz aldığım her nefes bana haram beni tek bırakma beni de al yanına yavrum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Töre'de AŞK Ne ARAR?
ChickLitBen sadece mutlu olmak istiyorum ANNE Töre Uğruna Can Veren biri DEĞİL!!