Iyi okurlar...
Dicle den;
Barlas ağa benim amcamın oğlu ama Barlas la aramızda kuzenden fazlası var biz birbirimizi çok seviyoruz.
Barlas hozan hanıma beni sevdiğini kendine eş yapmak istediğinden bahsettiğinde.
Zozan hanım itiraz etmişti istemem ben o ağzı bozuk Dicle'yi demişti kurban ol sen benim ağzıma pis kadın.
Sonra hozan hanım oğluna layık olduğunu düşündüğü Masalı seçmişti.
Sevdiğim adamı bir başkasıyla evleneceğini hayal etmesi çok kötü bir şey.
Hele ki onunla evlenip beni unutmasından çok korkuyorum.
Ben sevdiğim adam için her şeyi yaparım gerekirse canımı veririm ama ben Barlas ağayla evleneceğim sonu ne olursa olsun o eve gelin gideceğim.
Masaldan;
Yerde yatarken odanın kapısı açılmasıyla ayağa kalkmıştım karşımda bir kız duruyordu.
"Vay, Barlas ağaya zorla gelin gelen sen misin?"
"Siz kimsiniz?"
"Dicle ben. Barlas ağanın göz bebeği tanımadın mı?"
"Ne işin var senin burada çık dışarı."
Bu ne sanıyordu kendini de odama girmiş benimle konuşmaya çalışıyordu.
"Barlas benim masal uzak dur ondan, gerçi o sana yaklaşmaz."
"Sana çık odamdan dedim."
"Bana iyi bak masal bu eve ne yapıp edip barlasın karısı olarak geleceğim ve seni buradan Yollayacağım."
Ben daha ne olduğunu anlayamadan, Dicle kendini tokatlamaya başlamıştı saçını başını yoluyordu.
Onu engellemek için elini tutup çektiğim zaman bana saldırmıştı bana beş altı tane tokat attıktan sonra ben ona tokat attığım zamanda bağırmıştı.
"Ah. Yetişin."
Ve birden kendini odadan dışarı atmıştı.
Gülizar abla koşarak gelmişti, Dicle'yi yerde görünce yanına koşmuştu.
"Dicle kızım ne oldu kim yaptı bunu sana."
Dediğinde Dicle masal yaptı demişti.
Beni üzen Dicle'nin masal demesi değildi.
Beni üzen Gülizar ablanın Dicle'ye inanıp Hozan hanımı çağırıp masal Dicle'yi bu hale getirmiş demesi oldu zaten hozan hanımın bana tokat atmasıyla girdiğim şoktan çıkabilmiştim.
Onlar aşağı avluya inmişlerdi bende mutfağa girdiğim sırada konağın kapısı açılıp.
Barlas ağanın;
"NERDE LA*N O MASAL KARISI."
Demesiyle girdiğim gibi çıkmam bir olmuştu.
"Buradayım ağam."
Demiştim hiç çekinmeden biliyordum bana esip bana kükreyecekti Barlas ağa Sevdiğine laf kondurur muydu hiç, elbette hayır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Töre'de AŞK Ne ARAR?
Romanzi rosa / ChickLitBen sadece mutlu olmak istiyorum ANNE Töre Uğruna Can Veren biri DEĞİL!!