MERAKLISINA

3K 164 33
                                    

Selamünaleyküm Sevgili Okuyucularım,
Bölüm beklediğinizi biliyorum ama elimde olmayan nedenlerden dolayı geç yayınlıyorum maalesef. Belki de hayatımın en önemli döneminde olduğum bugünlerde kısa aralıklarla bölüm yazıp yayınlamam mümkün değil. Bir YGS ve LYS öğrencisi olarak sizin de tahmin edebileceğiniz üzere bir telaş içindeyim.

Bu telaşın arasında Bahar ve Ensar'a hak ettikleri gibi muamele gösteremiyorum, yazsam da içime sinmez. İki arada bir derede yazılan bir kitaptan da çok bir başarı beklenemez zaten.

Bu nedenle bir süreliğine sizden izin istiyorum, sınav döneminde kendimi odaya kapatıp sabahlara kadar ders çalışmayacağım elbette ama SON BAHAR'ı yazacak kadar da vaktim yok maalesef.

İsteyen benimle beraber biletlerini alıp Bahar ve Ensar'ın uzun soluklu yolculuğuna eşlik eder, isteyen atar yapıp okumayı bırakabilir. Saygı duyarım. Bu durumda olmayı benim de istemediğimi özellikle vurgulayıp, sizden hayırlı dualarınızı bekliyorum.
Daha önce de söylediğim gibi, SON BAHAR'ı, final kısmını yazmadan bırakmam Allah'ın izniyle.

Çok olmuyor ama mesajlarınıza, yorumlarınıza inşallah cevap vermeye çalışacağım.

Kısa süre içinde tekrar satırlarda buluşmak dileğiyle.
Hakkınızı helal edin.
Allah'a emanet olun.

SON BAHARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin