Evelien Mulder
Het is nu drie dagen sinds de jongens weg zijn. En wat heb ik in die drie dagen gedaan? Helemaal niets. Ik ben mijn medicijnen elke dag vergeten en daardoor lig ik dus in bed... Ik pak mijn telefoon erbij en zie dat ik via Wattpad een berichtje heb van Louis. Ik open Wattpad en ga naar het gesprek.
L: Heeey Eefjeee! Hoe is het thuis? X LouBear
E: Heey Louis, het is oké.
Meteen reageert Louis.
L: Zeker?
Nee
E: Ja.
L: Waarom heb je Niall niet gebeld?
E: Te druk met school.
Ik haat liegen zo erg!
L: Kom op Eef, ik denk dat ik vanaf hier kan zien dat je liegt.
E: Goed, jij je zin. Ik haat het dat jullie weg zijn. En ik heb Niall niet gebeld omdat ik het niet kan.
L: Wil je wel met hem praten?
E: Ja en nee.
L: Leg uit.
E: Ik mis jullie vreselijk en dat laat ik mezelf ook voelen(anders dan je misschien denkt) Ik wilde niet met je jullie praten en toch weer wel. Ik mis jullie gewoon zo erg en ik weet niet wat ik moet doen.
Tranen rollen over mijn wangen en vallen op mijn scherm.
L: Alles komt goed. We regelen wel wat en als je vakantie hebt laten we je gewoon overvliegen.
E: Ik ben gestopt met school.
L: Serieus?
E: Ik vond de opleiding niet leuk. Ik heb wel mijn diploma of iets, dus ik kan aan het werk gaan, alleen ben ik te lui. Ik heb wel een baan, maar dat is niet voor altijd zo.
L: Waar heb jij je diploma voor gehaald?"
E: Journalist...
E: Maar ik ben niet een journalist of zo die jullie in de gaten moet houden, echt niet!
L: Ik geloof je. Niall wil echt heel graag met je praten....
E: Goed. Kan ik je ook mijn nummer geven? Dat sneller en makkelijker, als je wilt dan.
L: Tuurlijk!
E: 06********
L: Tnx!
N: Hey, Niall hier.
E: Hey Niall.
N: Hoe gaat het?
E: Slecht. Ik mis jullie. Waar zijn jullie nu?
N: UK. Vanavond staan we in de O2.
E: Gaaf. En hoe zit het met jou en Celine?
Mijn kamer deur gaat open en Dylan en Lucas komen naar binnen gelopen.
"Wat?" vraag ik bot.
"Hier, opeten en aankleden. Over een uur moet je beneden zijn," zegt Dylan. Lucas zet ene dienblad op mijn bureau neer en loopt dan naar beneden. Ik zucht. Als eerste neem ik mijn medicijn en begin dan langzaam met eten. Ondertussen ga ik terug naar het gesprek met Niall.
N: Weet je zeker dat je dat wilt horen?
E: Ja, anders zou ik het toch niet vragen?
N: Luister Evelien, wat tussen mij en Celine speelt is iets tussen ons. Ik wil het er graag met je over hebben, maar niet nu. Niet op deze manier. Ik heb je nog heel wat uit te leggen.
JE LEEST
✔His Groofy Smile
FanfictionI've never been in love until i saw you standing on that stage with the biggest goofy smile on your face because you're doing something that you love and dammit, that's when I fell in love *het verhaal is Nederlands*