Samen met Mila sta ik op het schoolplein van Darcy haar school te wachten. Ik kan niet geloven dat dit Darcy haar eerste schooldag was. Als de bel gaat, komt Darcy als eerste naar buiten gerend.
"Mama!" roept ze blij. Ik ga door mijn knieën en geef haar een dikke knuffel
"Hey Darcy. Hoe was het op school?"
"Leuk! We deden spelletjes en knutselen en eten!" Ik glimlach. "En nu naar papa!" roept Darcy blij. Ik grinnikt en pak haar hand. De school van Darcy is dicht bij huis, dus gaan we lopend naar de school.
We lopen naar huis. Darcy rent de tuin in en zo het huis in. Ik loop rustig achter haar een met Mila in mijn armen. Van binnen hoor ik Niall en Darcy liggen. Nieuwsgierig loop ik de keuken in en zie Darcy op de grond liggen en Niall die haar kietelt.
"Papa!" roept Mila. Ik zet haar op de grond en meteen loopt ze die kant op. Ik glimlach en leun tegen de muur aan, kijkend naar mijn ring. Niall en ik zijn nu een jaar getrouwd. Het was de beste dag van mijn leven! Iedereen was er; mijn familie, die van Niall, Harry en Louis met hun kindje, Liam en Cheryl en al onze vrienden. Het leukste vond ik dat mijn moeder er was. Ze is nu weer helemaal gezond en daar ben ik blij om.
"Aarde aan Evelien," zegt Niall grinnikend. Ik schrik op en glimlach.
"I love you," zeg ik en geef Niall een korte kus op zijn mond.
"I love you to."
"Ome Harry!" Ik draai mij om en zie Harry, Louis, Anne, Liam en een hoogzwangere Cheryl.
"Wat leuk dat jullie er zijn!" zeg ik blij en geef iedereen een knuffel. Anne en Darcy gaan buiten samen spelen. Anne is de dochter van Harry en Louis. Het gaat nu veel beter dan de eerste keer. Ze zijn ouder, volwassener en ze kunnen beter omgaan met de druk. We gaan met zijn alle in de woonkamer zitten.
"Dus, hoe gaat het nu met jullie? We hebben elkaar al een behoorlijke tijd niet meer gezien," zegt Liam.
"Alles gaat super," zegt Niall.
"We hebben een mooie huis, twee prachtige kinderen, mijn moeder is beter. Alles is gewoon perfect." Niall staat op en loopt naar de keuken. Even later komt hij terug met de chocolade taart. Ik glimlach. Niall snijd hem in stukken en geeft iedereen een stukje.
"Ik ook taart!" roept Mila en komt aangelopen. Ik grinnik en zet haar mij op schoot. Ik help haar met het op eten van de taart.
"Waarom is de binnenkant eigenlijk roze?" vraagt Louis.
"Mijn binnenkant is blauw," zegt Liam.
"Omdat Mila en Darcy een broertje of zusje krijgen," zegt Niall.
"Waar is ze?" vraagt Mila.
"In mama's buik," zeg ik en wijs naar mijn buik. Mila buigt zich voorover en drukt er een kusje op.
"Lief!" roept Louis en ik hoor het geklik van een camera.
"Hoe lang ben je al zwanger?" vraagt Cheryl.
"Twee maanden. We weten het pas twee weken," zeg ik.
"Taart!" wordt er door twee meiden geroepen. Ik grinnik. Niall snijd twee stukken taart voor Darcy en Anne. Beide eten ze hem zo op. Ik grinnik als ze onder de taart zitten.
"Wij gaan naar huis. Cheryl heeft rust nodig," zegt Liam en hij staat op. Cheryl zucht, maar staat toch op. We nemen afscheid en dan gaan ze naar huis.
"Wij gaan ook maar. Phoebe en Daisy komen straks langs," zegt Louis. Ze staan op en nemen Anne met tegenzin mee. Darcy gaat bij Niall opschoot zitten en Mila zit nog steeds bij mij.
"Mijn drie mooie meiden," zegt Niall. Ik glimlach.
"En misschien straks wel een vierde. Al zou een jongetje ook wel leuk zijn." Ik glimlach. Niall knikt en drukt een kus op mijn wang.
"Ik ook kusje!" roepen Darcy en Mila tegelijkertijd. Allebei geven we onze meiden een kusje. Mijn leven is perfect nu. Het kan niet beter.
Dit is dan het einde van his Groofy Smile. Bedankt voor het lezen en stemmen! Binnen kort zal er een nieuw boek online komen, waar ik vanaf nu druk mee bezig zal zijn. Ondertussen zal Please Have Mercy On Me ook verder gaan.
JE LEEST
✔His Groofy Smile
FanfictionI've never been in love until i saw you standing on that stage with the biggest goofy smile on your face because you're doing something that you love and dammit, that's when I fell in love *het verhaal is Nederlands*