"Hier, ik trek het niet meer," zegt Louis en duwt Darcy in mijn armen. Zonder nog iets te zeggen loopt Louis naar buiten. Zo gaat het nu al een week. Harry is nooit thuis en Louis kan het gewoon niet meer aan. En ik, of iemand anders, mag er 's nachts uit om Darcy eten te geven.
"Louis!" roep ik en ren hem achterna. "Louis!" roep ik nogmaals. Hij staat stil en draait zich om.
"Wat?" snauwt hij.
"Het is niet mijn kind. Jij en Harry moeten er voor zorgen," zeg ik en geef Darcy terug aan Louis.
"Dat kan ik niet! Harry is er niet en ik ben er helemaal klaar mee!" roept hij boos, waardoor Darcy begint te huilen. Louis duwt Darcy opnieuw in mijn armen en rent dan weg. Ik zucht en loop dan terug naar binnen. De jongens zijn vandaag in de studio en ik ben dus alleen, met Darcy en zonder Louis. Ik zucht en leg Darcy in de box neer. Zelf ga ik op de bank zitten en begin aan mijn, inmiddels, koude kop thee. Ik zet hem weer terug op tafel en zucht. Van Niall heb ik een berichtje.
Niall: Alles goed thuis? Harry loopt alleen maar te klagen.xx
Evelien: Met mij en Darcy is alles goed. Louis is er alweer vandoor. x
Niall: Moet ik naar huis komen? Mijn solo's zijn klaar. x
Evelien: Ja graag. Kom de rest ook mee?xx
Niall: Nee, die gaan nog wat doen of zo. Ik stap nu in de auto dus ik ben er met 10 minuten. x
Evelien: Thanks! Love you!♥
Niall: Love ya to♥
Ik leg mijn telefoon weg en kijk naar Darcy die in de box ligt te tijgeren. De eerste keer dat ze dit doet! Ik glimlach en maak er een filmpje van. Ik ga voor het raam staan en al snel zie ik Niall aankomen rijden. Niall loopt naar de voordeur en al snel hoor ik d deur open gaan.
"I'm home!" roept hij en komt de woonkamer binnen. Ik glimlach en loop meteen naar hem toe.
"Hi," zeg ik en druk een kus op zijn lippen.
"Waar had ik dat aan verdiend?" vraagt hij als ik terug trek.
"Omdat Darcy voor het eerst ging tijgeren en ik heb je gemist." Niall grinnikt en loopt dan naar Darcy toe, die hij uit de box haalt.
"Heb je je vermaakt met Evelien?" vraagt hij aan Darcy met zo'n klein stemmetje. Ik glimlach en ga op de bank zitten. Niall komt naast mij zitten met Darcy.
"Waarom ging Louis weg?" vraagt Niall dan.
"Hij kon het niet aan, zoals normaal," zeg ik zacht. Niall knikt.
"Maar hoe ging het met jou en mijn twee prinsesjes?"
"Goed hoor en wie zegt dat het twee meiden worden?"
"Ik," grinnikt Niall en allebei moeten we lachen.
"Ik zou wel twee jongetjes willen. Die kan je altijd zo stoer kleden."
"Of een jongen en een meisje, dan hebben we allebei wat we willen." Ik grinnik.
"Weet je al een naam?" Niall schudt zijn hoofd.
"Jij?"
"Ook niet." Darcy begint te huilen en dat betekend dat ze honger heeft. Ik loop naar de keuken waar ik een fles klaar maak en die dan aan Niall geef. Hij geeft de fles aan Darcy en met een glimlach kijk ik toe. Straks doet hij dat bij onze kinderen.
"Ook heb ik er over nagedacht, misschien moeten we maar kijken voor een huisje, voor ons tweeën," zegt Niall.
"Serieus?" Niall knikt.
JE LEEST
✔His Groofy Smile
FanfictionI've never been in love until i saw you standing on that stage with the biggest goofy smile on your face because you're doing something that you love and dammit, that's when I fell in love *het verhaal is Nederlands*