40

343 18 16
                                    

Ik steek de sleutel in het slot en open dan de deur. Niall heeft Darcy in zijn armen en zo lopen we ons huis binnen. Je hebt eerst een halletje en dan kom je binnen in de keuken. Een andere deur leid naar de woonkamer.

Meteen diezelfde avond werden we gebeld dat we het huis hadden. Meteen hebben we alles in gepakt en in de auto geladen. Nu staan we dus voor ons eigen huisje. We hebben nog geen meubelen,  alleen voor de kinderen en een bed voor ons.  Voor nu is dat ook genoeg. 

"Het is zo mooi," zeg ik. Niall knikt.

"Welkom in ons huisje," zegt hij en drukt een kusje op mijn wang. Ik glimlach.  We lopen het hele huis door. Het ziet er precies zo uit als op de foto's.  We lopen naar beneden en daar zet Niall Darcy in de maxi-cosi. Wij halen de spullen uit de auto en zetten die allemaal in de woonkamer. Als ik weer naar Darcy kijk, zie ik dat ze slaapt.

"Hoe lief," zeg ik zacht. Niall grinnikt en knikt. Met wat dozen lopen we naar boven en zet de meubels voor de kamer van Darcy in elkaar. De muren zijn al geverfd in de kleuren roze en wit, dus dat hoeven we niet meer te doen. Van beneden hoor ik Darcy huilen.

"Ik ga wel," zegt Niall. Hij drukt een kus op mijn haar en loopt naar beneden. Niet veel later komt hij terug met Darcy in zijn armen. 

"Je nieuwe kamertje," zegt hij en legt Darcy op de grond neer. Gelukkig hebben we vloerbedekking, dus is de vloer niet zo hard. Tijgerend komt Darcy deze kant op. Ze is zo lief! Darcy kruipt tegen mij aan en ze sluit haar oogjes weer. Niall ziet het ook en maakt het bedje op. Ik sta op en leg Darcy in haar bedje neer.

"Slaap lekker," zeg ik zacht en druk een kusje op haar hoofdje. Niall en ik lopen naar beneden en gaan op de grond zitten, want een bank hebben we nog niet...

"Morgen moeten we echt meubels gaan halen," zegt Niall.

"Ja en de rest wat we nodig hebben." Niall knikt. Ik ga dichter tegen hem aan zitten en leg mijn hoofd op zijn schouder. 

Op dit moment is mijn leven gewoon perfect. Ik ben zwanger, heb een dochtertje en een prachtige vriend en ik woon in mijn eigen huis! Soms voelt het nog steeds alsof ik droom. Het huis is perfect, alles is perfect. Ik schrik van Niall die op staat. 

"Wat ga je doen?" 

"Eten halen. Ik heb honger." Ik grinnik. Niall geeft mij nog een kus en loopt dan de deur uit. Ik ga staan en loop nog een rondje door het huis. Net als ik weer naar beneden wil lopen, hoor ik Darcy huilen. Ik loop terug naar boven en blijf stil staan in de deur opening. 

Dit kan niet waar zijn. 

Dit gebeurt niet echt.

Dit gebeurt niet echt. 

Dit gebeurt echt....

✔His Groofy SmileWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu