"Louis, wat kom je doen?" vraag ik zacht. Hij staat met Darcy in zijn armen die nog steeds aan het huilen is.
"Ik kom terug halen wat van mij is," sist hij. Hij klemt Darcy steeds meer tegen zich aan, als gevolg dat zij harder gaat huilen. Voorzichtig doe ik een stap naar voren.
"Waag het niet Evelien." Louis haalt iets uit zijn zak. Een mes. Waar is hij allemaal mee bezig.
"Niall is beneden, je kan niks doen Louis."
"Ik zag Niall net wegrijden. Je kan niet tegen mij liegen." Louis doet een stap naar voren met het mes nog steeds op mij gericht.
"Waarom doe je dit?" Eigenwijs doe ik nog een stap naar voren. Nog één stap en ik sta recht tegenover Louis.
"Waarom? Wat denk je zelf!" roept hij kwaad.
"Louis, Alsjeblieft. Geef Darcy alsjeblieft aan mij." Darcy is zo erg aan het huilen dat het gewoon zielig is. Louis gaat schuin tegenover mij staan zodat Darcy verder van mij vandaan is. Louis doet nog een stap naar voren. Ik voel het mes in mijn arm prikken.
"Niet doen, Louis. Alsjeblieft," smeek ik. Tranen staan nu in mijn ogen. Hij mag Darcy niet mee nemen. Ik steek mijn armen uit naar Darcy, waar Louis het niet mee eens is. Hij haalt uit met het mes dat recht in mijn arm gaat. Ik gil het uit. Louis rent weg met Darcy. Fuck nee. Ik ren achter ze aan, maar Louis is veel sneller. Hij rent de deur uit. Shit... Huilend laat ik mij op de grond zakken.
"Babe, I'm home!" roept Niall. Ik sta op en strompel naar de woonkamer.
"Niall," snik ik.
"Wat is er gebeurt? Je arm bloed!" roept hij en rent meteen op mij af. Hij bekijkt de wond op mijn arm.
"Louis... Darcy," snik ik en stort mij in zijn armen.
"Wat?! Eef, dit moet gehecht worden," zegt Niall. We lopen naar de auto en rijden naar het ziekenhuis.
*~*~*~*
Ik staar voor mij uit. Bij Liam thuis zitten we op de bank. Ik kan Harry en Louis op dit moment echt niet zien, al heeft Harry er niet echt veel mee te maken dat Louis Darcy ontvoert. Alle gesprekken gaan langs mij heen. Ik probeer mij er op te concentreren, maar het lukt gewoon niet. Ik heb ook geen honger. Ik wil alleen Darcy.
"Eet nou wat het is niet goed voor je om niks te eten en ook niet voor die kleine," zegt Liam die een bord met eten voor mij houdt. Er ligt echt van alles op; brood met kaas, crackers met smeerkaas en een banaan. Zuchtend pak ik de banaan er vanaf en neem een hap. Liam glimlacht even en zet het bord voor mij neer.
"Ik wil op zich de rest wel eten, maar niet met kaas," zeg ik met een vies gezicht. Kaas is gewoon niet mijn ding op brood. Liam grinnikt en neemt het bord mee.
"Wat wil je er dan op?" roept hij vanuit de keuken.
"Wat heb je?" Liam noemt een aantal soort broodbeleg op.
"Doe maar twee crackers met Nutella!" roep ik terug. Nog geen 10 minuten later komt Liam de keuken uit en geeft het bord aan mij. Ik leg de bananenschil op tafel en begin aan mijn crackers.
"Maar wat doet de politie nu?" vraagt Cheryl.
"Niets. We moeten 24 uur wachten en er is pas 4 uur voorbij. Ze checken nu eerst wat na en zodra ze zeker weten dat Louis echt een gevaar is voor Darcy," zegt Niall. Ik zucht. Ik leg de halve cracker terug en zet het bord weer op tafel.
"Geen honger meer?" vraagt Niall. Ik knik.
"Is het goed als ik boven even op bed ga liggen?"
"Ja, natuurlijk. Je weet het wel te vinden," zegt Liam.
"Ik ga wel mee," zegt Niall. Ik knik. Samen lopen we naar boven en gaan in de logeerkamer op bed liggen.
"Moe?" vraagt Niall. Ik schud mijn hoofd.
"Ik wilde gewoon even rust," zeg ik zacht en kruip tegen hem aan. Niall legt zijn hand op mijn rug en de andere op mijn buik. Ik glimlach zachtjes en leg dan mijn hoofd tegen zijn buik.
"Ik hou van je Niall."
"Ik ook van jou." Niall drukt een kus op mijn haar en ik sluit even mijn ogen.
"Ik heb een naam voor een meisje bedacht," zeg ik dan.
"Vertel," dringt Niall aan.
"Mila Maura Horan." Ik kijk naar Niall die glimlacht.
"Helemaal mee eens." Ik glimlach ook en druk een kusje op zijn kaak. Niall glimlacht en trekt mij dichter tegen zich aan.
"Ons kindje zal perfect worden."
2K!! Omg zo cool!!
JE LEEST
✔His Groofy Smile
FanfictionI've never been in love until i saw you standing on that stage with the biggest goofy smile on your face because you're doing something that you love and dammit, that's when I fell in love *het verhaal is Nederlands*