6

735 22 6
                                    

Niall Horan

Ik stap de badkamer uit en zie Louis met een laptop op schoot.

"Wat doee jee?" vraag ik en plof naast hem neer op het bed.

"Proberen te skypen met Evelien, maar de verbinding is ruk." Ik zucht, sta weer op en ruim wat rotzooi op.

"Hoe zit het tussen jou en Evelien?" vraagt Louis.

"Niets bijzonders. Ik ben met Celine, remember?"

"Kom op Niall, je houdt niet eens van Celine..."

"Wat jij wilt," zucht ik.

"En die kus van jou en Eef dan?" Ik zucht even, terug denkend aan het moment van haar lippen op de mijne. Het voelde zo perfect. Alsof het zo zou moeten zijn. Wat ik toen voelde heb ik nooit met Celine gevoeld.

"Goed, Nialler. Ik weet genoeg. Probeer met het management te praten. Misschien vinden ze het wel goed..."

"Ja." Ik ga naast Louis zitten en net op dat moment komt Evelien in beeld.

"Hey Guys!" roept ze vrolijk en zwaait.

"Hey Eefje!" roept Louis en zwaait voor de camera. Ik grinnik.

"Hey Niall," zegt Evelien en glimlacht.

"Hey Eef," zeg ik en glimlach terug.

"Hoe gaat het daar?" vraagt Louis.

"Ik mis jullie en het is saai, maar binnenkort heb ik genoeg geld om jullie te komen bezoeken."

"Nice! Wij hebben een verrassing voor je," zegt Louis. Op dat moment komen Liam en Harry ook onze kamer binnen.

"We gaan de verrassing aan Evelien vertellen!" roept Louis blij. Evelien begint te lachen. Liam en Harry komen er ook bij zitten.

"Wat dus de verrassing is, is dat we je laten overvliegen als wij moeten spelen in The Forum, Los Angeles!" Ongelovig kijkt Evelien naar het scherm.

"Serieus?!" gilt ze dan. Allemaal beginnen we te lachen en knikken.

"Heel serieus," zeg ik.

"Oh my god! Jullie zijn geweldig!" roept ze en knuffelt het computerscherm. Wij moeten nog harder lachen en even later lacht Evelien met ons mee.

"Wanneer is het eigenlijk?" vraagt ze als we uitgelachen zijn.

"Je vlucht vertrekt volgende week vrijdag om 24:00 bij jou. Je bent hier dan om 07:00 uur in de morgen onze tijd," zegt Liam

"Cool! Kan niet wachten!"

"Wij ook niet!" roept Harry. De deur gaat open en Celine komt binnen gelopen. Ik zucht even en glimlach dan naar haar. Ze glimlacht terug en gaat op de bank zitten.

"Wat doen jullie?" vraagt ze nieuwsgierig.

"Skypen," zegt Louis droog.

"Met wie?"

"Evelien," zegt Harry.

"Evelien? Die Hollander?" Alleen de manier al hoe ze het zegt; vol afkeur alsof Evelien haar wat heeft aangedaan!

"Ja, die ja. En of je nu graag je mond wilt houden, want we zijn met dingen bezig," zegt Louis bot en richt zich weer op het gesprek met Evelien. Ik kijk nog even naar Celine, die gewoon weer bezig op haar telefoon. Ik zucht en kijk naar Evelien. Ze is zo schattig. De manier waarop ze kijkt....

"Morgen ga ik mijn haar terug kleuren naar mijn eigen haarkleur," zegt ze dan.

"Dat meen je niet! Het staat zo leuk!" roept Louis. Evelien grinnikt even.

"Mijn moeder kreeg bijna een hartverzakking toen ze het zag. Ze sleurt mij morgen mee naar de kapper om het terug naar mijn eigen haarkleur te doen."

"Als je hier weer bent, ga ik het gewoon weer verven hoor! Desnoods doe ik het weer in een shampoo fles," zegt Louis lachend.

"Dat gaat je niet lukken, want voortaan neem ik mijn eigen shampoo mee. Je weet het nooit met jullie," zegt ze grinnikend.

"Vooral Louis," zegt Liam

"Jullie kunnen er ook wat van hoor," zegt Louis. En zo begint een hele discussie. Ik pak de laptop van het bed af en neem die mee naar de badkamer. Ik ga op de grond zitten en zet de laptop op schoot.

"Heeeeey Eefje." Ze grinnikt en bloost.

"Cutie," fluister ik. Evelien begint harder te blozen. Ik lach en Evelien kijkt de andere kant op.

"Jij ook hallo Niall," zegt ze uiteindelijk.

"Hey!" Ik zwaai naar de camera.

"Idioot," lacht Evelien.

"Hé, dat is niet lief!" Lachend schud ze haar hoofd.

"Ik mis je," zegt ze dan.

"Ik jou ook. Nog een weekje en dan ben je weer bij ons, bij mij." Evelien glimlacht zwakjes en wrijft in haar ogen.

"Moet je nu huilen?" vraag ik zacht. Ze knikt en ik hoor haar snikken. Fuck! Ik wil haar nu kunnen troosten!

"Alles komt goed. Nog een weekje," zeg ik.

"Dat kan ik niet. Ik mis jullie gewoon zo erg!" snik ze.

"Ik zal kijken wat ik kan regelen om je eerder te laten komen."

"Echt?"

"Ja! Alles voor jou." Evelien glimlacht en veegt haar tranen weg.

"Ik moet gaan. Geef de jongens een knuffel van mij en zeg ze dat ik ze mis."

"Doe ik. En wij missen jou ook, meer dan je denkt."

"Byee!" Evelien zwaait en hangt dan op. Ik sluit de laptop af en loop terug de kamer in.

"Ik moest jullie een knuffel van Eef geven en zeggen dat ze jullie mist."

"Is ze al weg dan?" vraagt Louis. Ik knik en geef de laptop terug. Ik kijk naar de bank en zie dat Celine weg is.

"Hoe was het met Eef?" vraagt Liam

"Ze moest huilen. Nu ga ik kijken of ze misschien eerder kan komen."

"Niall, je weet dat dat niet gaat."

"Ik moet toch iets doen? Weet je hoe kut het was om haar te zien huilen en haar niet kunnen troosten? Ik wist niet wat ik anders moest zeggen!" Liam knikt begrijpend.

"Misschien kunnen we kijken wat we met zijn allen kunnen doen," zegt Harry.

"Goed idee."

OH MY GOD NIALL ZIJN SOLO!!!!! I LOVE IT SO MUCH! ❤❤❤❤❤❤❤ GOOD JOB NIALLER

✔His Groofy SmileWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu