4 maanden is Darcy nu terug en nog steeds is Louis nergens te bekennen. Ik zit nu in de 26e week van de zwangerschap en van mij mag het kindje nu wel komen.Mijn buik is al best groot. Ik had op internet foto's op gezocht en vergeleken met de foto's is mijn buik groter. Geen idee waarom, maar het is enorm irritant. We weten het geslacht nog niet en daar hebben we bewust voor gekozen. Het wordt Kyle of Mila. De babykamer hebben we zo gemaakt dat er een jongetje en een meisje kan slapen. Darcy is nu 9 maanden uit en ze kan zo lief spelen met blokken.
"Eef, kijk!" zegt Niall. Ik kijk op van mijn tijdschrift en zie Darcy voor de tafel staan.
"Wat goed!" zeg ik blij. Ik leg mijn tijdschrift weg en loop naar Darcy.
"Wat goed van jou!"
"Mammie!" zegt ze en ik glimlach.
"En waar is papa?" vraag ik. Darcy wijst naar de keuken. Ik glimlach en druk een kus op haar wang. Ze slaat haar armpjes om mij heen. Ik til haar op en loop naar de keuken.
"Eten!" roept ze en klapt in haar handjes. Ik zet haar op het keukenblad. Ik grinnik en geef haar een klein stukje aardbei. Niall legt de gebakken eieren op een bord en neemt ze dan mee naar de tafel. Ik til Darcy weer op en zet haar dan in de kinderstoel.
"Liam en Harry willen zo langskomen," zegt Niall als hij zijn telefoon bekijkt.
"Ja, is goed hoor." Ik geef Darcy een stukje brood en begin zelf ook aan mijn brood.
"Ook willen Liam en Cheryl met ons op vakantie naar LA. Harry wil hier blijven voor het geval Louis terug komt."
"Wanneer willen ze gaan?"
"Volgende week of over twee weken."
"Niall, ik ben nu 26 weken zwanger. Je mag tot 28 weken vliegen. Ik heb geen zin om in LA te gaan bevallen." Niall zucht even.
"Goed, dan gaan we niet," zegt Niall een beetje boos, of teleurgesteld. Ik kan het niet goed horen.
"Ben je boos?" vraag ik voorzichtig.
"Nee, ik baal alleen." Ik knik.
"Sorry," zeg ik dan. Niall glimlacht even en in stilte eten we verder. Ik ruim de borden op en Niall brengt Darcy naar bed. Ik ga op de bank zitten en net op dat moment gaat de bel. Zuchtend sta ik op en loop naar de voordeur. Ik doe hem open en zie de Liam en Harry staan.
"Hey, jullie zijn er snel," zeg ik. Liam grinnikt. Ik doe een stap opzij zodat ze naar binnen kunnen en ze lopen meteen door naar de woonkamer.
"Waar is onze Nialler?" vraagt Harry.
"Darcy naar bed brengen," zeg ik en ga op de bank zitten.
"Hoe gaat het met jou en de kleine?" vraagt Liam.
"Goed. Darcy stond vanmiddag rond tafel!"
"Die andere kleine," grinnikt Liam.
"Oh, ja ook goed. Wegens de val toen met Louis moet ik wel vaker naar het ziekenhuis, maar alles is oké. En met jullie?"
"Goed! We genieten lekker van de vakantie," zegt Liam.
"Mooi." Liam knikt.
"Eef!" roept Niall van boven.
"Zo terug, doe alsof je thuis bent," zeg ik en loop naar boven. Niall staat boven met Darcy in haar armen die heel hard aan het huilen is.
"Ik krijg haar niet stil. Ze loopt te hoesten en ze zegt wat, maar ik versta het niet." Ik pak Darcy van Niall over. Zachtjes wieg ik haar heen en weer, maar ze wordt niet stiller. Ze leegt haar hoofd tegen mijn schouder en ik voel dat ze heel warm is.
"Wil je de thermometer pakken uit de badkamer?" Niall knikt en loopt naar de badkamer. Al snel komt hij terug met de thermometer. Ik doe hem in Darcy haar mondje en al snel geeft hij aan dat ze hoge koorts heeft.
"Wat moeten we doen?" vraag ik lichtelijk gestrest.
"Jij moet rustig doen. Ik loop wel naar Liam." Niall rent naar beneden en ik sta nog steeds met een huilende de Darcy in mijn armen.
"Mammie!" huilt ze.
"Ik ben hier, schat." Zachtjes wieg ik haar heen en weer en langzaam stopt ze met huilen. Als ik naar haar kijk zie ik dat haar oogjes gesloten zijn. Ik loop naar haar bedje toe en wil haar neer leggen, maar ze begint meteen weer te huilen. Ik zucht en begin weer met haar te wiegen. Niall en Liam komen de kamer binnen. Liam pakt Darcy van mij over en ze begint allemaal maar harder te huilen. Het lijkt wel op gillen.
"Volgens mij is ze gewoon ziek, maar voor de zekerheid zou ik even langs de dokter gaan," zegt Liam.
"Thanks Li. Sorry dat alles verpest is," zegt Niall.
"No problemo. En dat geeft niet. Je kind gaat voor. We spreken later wel af." Met zijn allen lopen we naar beneden. Ik leg Darcy in haar maxicosi en meteen pakt ze mijn handen vast.
"Mammie," huilt ze opnieuw.
"Ik ga nergens, Darce. Mama haar armen werden een beetje moe." Darcy gaat minder hard huilen, maar ze huilt nog steeds.
"Op naar het ziekenhuis," zeg ik dan en met zijn alle lopen we de deur uit. Liam en Harry gaan weet ik veel wat doen en Niall, Darcy en ik gaan naar het ziekenhuis.
JE LEEST
✔His Groofy Smile
FanfictionI've never been in love until i saw you standing on that stage with the biggest goofy smile on your face because you're doing something that you love and dammit, that's when I fell in love *het verhaal is Nederlands*