25

387 19 1
                                    

Samen met Niall en wat van zijn oude vrienden lopen we een pub binnen. Een geur van zweet en alcohol dringt mijn neus binnen. Ik ga dichter tegen Niall aan lopen en pak zijn hand vast. Hij glimlacht even en drukt een kus op mijn wang. Ik bloos en kijk naar beneden. Ik hoor Niall lachen en speels sla ik hem op zijn arm. Een vriend van hem loopt naar de bar en komt even later met een dienblad vol bier. Ik krijg ook ene biertje aangereikt, maar die sla ik vriendelijk af. 

"Drink je niet?" vraagt die jongen. Man hij schreeuwt, al moet het wel met deze herrie. 

"We hebben nog een hele avond hoor," roep ik lachend. Ain't my fault van Zara Larsson komt op en meteen word ik helemaal blij. Schaamteloos doe ik het dansje uit de videoclip en brul mee. Ik ga helemaal op in de muziek. Als ik even later op kijk zie ik nog een paar andere meiden achter mij staan en Niall staat met een troste glimlach aan de kant. Ik ren naar hem toe en sla mijn armen om zijn nek. 

"I love you," zeg ik en druk mijn lippen op die van hem. Het kan mij echt geen ene fuck schelen dat zijn vrienden er staan. Niall glimlacht tegen mijn lippen aan en trekt dan terug. 

"And i love you," zegt hij met een glimlach en trekt mij tegen zich aan. Ik glimlach. Hij gaat alweer in gesprek met zijn vrienden. Ik probeer er iets van te verstaan, maar het lukt gewoon niet.

*~*~*

"Zullen we naar huis?" vraag ik aan Niall. Hij is de hele tijd bezig met zijn vrienden en ik sta hier maar een beetje te niksen. Ik snap wel dat hij ook een keer met zijn vrienden wilt zijn maar toch...

"Ja is goed." Hij neemt afscheid van ze vrienden en dan lopen we naar huis. Buiten pak ik zijn vast en ga dichter tegen hem aan lopen. Het is enorm koud en dan komt vast omdat het al herfst is... Niall slaat zijn arm om mij heen en drukt een kus tegen mijn haar. In stilte lopen we naar huis, waar we zachtjes naar boven lopen. Ik pak mijn pyjama uit mijn koffer en leg mijn kleding voor morgen al klaar. Om half 6 heb ik het vliegtuig naar Nederland en dan ben ik er om half 12 en dat is dan half 1 in de Nederlandse tijd. Dat betekend dat ik om half 5 op het vliegveld moet zijn, want ik heb het vliegtuig van de jongens, en het is nu half 2. Ik leg mijn pyjama weer terug en ga op bed zitten. 

"Moet jij je niet omkleden?" vraagt Niall, die net zijn tanden staat te poetsen. Ik schud mijn hoofd. 

"Dan mag ik over drie uur weer op staan," zeg ik. Persoonlijk vind ik dat gewoon niet de moeite. 

"En dan moet je overmorgen meteen werken?" Ik knik. Dat gaat nog leuk worden. Niall komt naast mij liggen. Ik kruip tegen hem aan en hij slaat zijn armen om mij heen. 

"Ik moet echt een baantje in Londen gaan vinden," zucht ik. 

"Dan ga je dat doen," grinnikt Niall. Ik ga weer zitten en pak mijn telefoon er bij. Niall gaat tegen mij aan liggen en na nog geen twee minuten hoor ik zacht gesnurk. Ik grinnik. Ik ga opzoek naar een baantje in Londen. Op de vacatures die mij aan staan solliciteer ik en de nadere druk ik meteen weg. Het is best jammer dat ze in de buurt van het huis van de jongens weinig mensen zoeken...

*~*~*

Ik geef Niall een kusje op zijn wang en loop dan zo stil als ik kan naar beneden. Niall werd de hele tijd wakker van iets en nu hij eindelijk sliep, wilde ik hem liever niet wakker maken. Wel heb ik hem een uitgebreide brief achtergelaten. Ik stap in de taxi die voor de deur staat en in stilte gaan we naar het vliegveld. Ik betaal de man en loop naar binnen. Meteen krijg ik te horen dat ik zo door kan lopen en meteen kan vertrekken. Ik stuur Niall nog een berichtje en hoop dat hij niet al te boos zal zijn...

Niall Horan

Ik voel naast mij of Evelien er nog is, maar de plek waar ze hoort te liggen is helemaal koud. Ik open mijn ogen en zie dat die inderdaad leeg is. Vlug kijk ik de kamer rond en zie dat haar spullen ook weg zijn. Ze is gewoon weggegaan!  Fuck! Ik pak mijn mobiel en dan valt mijn oog op een brief die op haar kussen ligt. Ik maak hem open en begin meteen te lezen. 

Lieve Niall,

Als je dit leest, ben ik dus al op weg naar Nederland. Het spijt me enorm dat ik je niet wakker heb gemaakt. Je sliep net en ik wilde je niet opnieuw wakker maken, al had ik dat wel moeten doen want nu heb ik geen afscheidskusje gehad :'(. Ik bel je zodra ik geland ben in Nederland. Wat ik je ook nog wilde vertellen is dat ik heel veel van je houdt. Ik heb op een aantal banen in Londen gesolliciteerd en zodra ik daar ben aangenomen, kom ik weer terug. IK ga je enorm missen, maar voor je het weet ben ik weer terug. 

I love you Niall. X Evelien.

Sweet! Ik ontgrendel mijn mobiel en zie dat ik een appje heb van Evelien. 

Ik ben veilig geland hoor! Bel maar zodra je wakker bent! x

Ik wil haar meteen bellen, maar dan bedenk ik me dat ze misschien wel slaapt. Ik zucht en stuur maar een berichtje terug. 

Hey Babe, waarschijnlijk slaap je, dus ik app je maar even. Ik mis jou ook en heb je brief gelezen. Ik houd ook van jou. Wanneer begin je met werken? xx

Meteen krijg ik ene berichtje terug.

Hey Niall! Nu meteen. Ik moet nu beginnen, dus ik bel je vanavond! Byee xx

Succes! Love you x

Ik leg mijn mobiel weg en loop dan naar beneden om maar eens wat te gaan eten.

✔His Groofy SmileWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu