8

730 19 7
                                    

Evelien Mulder

We zitten aan een tafeltje bij de Starbucks. Gelukkig was de regen snel opgehouden en konden we er lopend heen.

"Vertel," dring ik aan.

"Eerst wat te drinken," zegt hij en staat op. Even later komt hij terug met twee bekers.

"Een frappuccino aardbei met slagroom," zegt Niall met een glimlach en zet de beker voor mijn neus neer.

"Hoe wist je dit?" vraag ik lachend en neem een slokje.

"Gokje." Ik grinnik.

"Maar vertel," dring ik aan. Niall zucht even.

"Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen," zegt hij zacht.

"Jij wilde praten," zeg ik. "Of wil je liever dat ik eerst iets zeg?" Niall knikt.

"Nou, ik vind je leuk, denk ik. Ik weet het niet..." Niall grinnikt. Ik voel mijn wangen rood worden en kijk naar beneden. Niall grinnikt.

"Ik jou ook, maar Celine..."

"Ja, daar is vast iets op." Niall schud voorzichtig zijn hoofd.

"Het moet van het management."

"En je mag dan niet met een ander?" Niall schudt zijn hoofd.

"Die moet dan goedgekeurd worden door het management."

"Dus stel dat ik.. Dan moet ik dus eerst naar het management?" Niall knikt weer. In stilte drinken we ons drinken op.

"Dus je houdt niet van Celine?" vraag ik dan. Niall schud zijn hoofd.

"Ik houd niet van Celine. Jij bent veel leuker en gezelliger." Ik glimlach en Niall glimlacht terug.

"Zullen we terug naar het hotel? Vanmiddag moeten we naar The Forum." Ik knik. Niall betaald en dan lopen we terug naar het hotel. Onderweg pakt Niall mijn hand. Ik glimlach en ga dichter tegen hem aan lopen. Niall kijkt naar mij en ik glimlach. De paps staan allemaal voor het hotel. Ik zucht en kijk angstig naar Niall. Hij trekt mij mee en we rennen naar de achteringang van het hotel. Niall probeert de deur te openen, maar die is dicht.

"Daar zijn ze!" Ik kijk achterom en zie een horde fans en paparazzi onze kant op komen.

"Niall, rennen!" roep ik en trek hem mee. We rennen om het hotel heen. Voor de ingang staat nu nog een kleine groep mensen, waar Niall mij door heen trekt en dan in de lift stapt. Ik grinnik. We gaan naar de juiste verdieping en zo snel als we kunnen lopen we naar de hotelkamer. Ik trek mijn slippers uit en laat mij op bed vallen.

"Ik ga nooit meer op slippers rennen," zucht ik. Niall grinnik en komt naast mij liggen. Ik kruip tegen hem aan en Niall slaat zijn armen om mij heen. Ik glimlach, genietend van het moment. Er wordt op de deur geklopt en ik zucht geïrriteerd. Niall staat op en doet de deur open.

"Luke!" roept hij. Ik ga rechtop zitten en kijk naar de deuropening. Niall komt binnen, gevolgd door Luke Hemmings, dé Luke Hemmings van 5 Seconds Of Summer!

"Luke, dit is Evelien," zegt hij. Ik geef Luke een hand en stel mezelf voor.

"Lukey!" wordt er van de gang gegild. Ik grinnik en Louis komt binnen gestormd. Liam en Harry lopen achter hem aan. Iedereen begroet Luke en we gaan dan zitten op de bank.

"Eh, Niall je bent trending op Twitter met Evelien," zegt Liam Geschrokken kijk ik naar Niall. Ik pak mijn telefoon en open Twitter. Meteen zie ik de hashtag. Ik bekijk alles wat er staan; foto's van ons, haat, leuke reacties, haat, foto's en nog meer haat. Ik zucht en leg mijn telefoon weg.

"Haat?" vraagt Louis. Ik knik.

"Hoe krijgen ze nu al die foto's online en die hashtag, Iedereen heeft al een mening over mij, terwijl ze mij niet eens kennen!" Ik sta op en loop moeilijk naar het bed. Mijn voeten doen echt pijn! Ik laat mij op bed vallen en begraaf mijn hoofd in het kussen. Ik vecht tegen de tranen. Een hand rust op mijn schouder en ik voel gewoon dat het Niall is. Ik kijk hem aan en de eerste tranen rollen al over mijn wang.

"Waarom doen ze zo gemeen? Ze kennen mij niet eens..." Niall knikt.

"Als ze je wel zouden kennen, zouden ze het niet zeggen. Je bent hun tranen niet waard Evelien." Niall opent zijn armen en ik kruip er in. Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder. Hij drukt een kus op mijn haar en ik glimlach even. Niall veegt mijn tranen weg. Zo zitten we een tijdje in stilte. "Niall, we moeten gaan," zegt Louis. Niall knikt. Hij zet Netflix uit en trekt mij van het bed af.

"Ik wil Mean Girls afkijken," mopper ik. Niall grinnikt. Niall gooit mij mijn schoenen, die ik aan trek en dan lopen we de hotelkamer uit. Beneden staan al een heleboel paparazzi. Fuckie....

"Het komt goed," fluistert Niall in mijn oor. Ik knik en kijk angstig om mij heen. We lopen door de menigte heen. De flitsen van de camera verblinden mij helemaal.

"Niall," piep ik.

"We zijn er bijna." Hij versneld zijn pas en als eerste stappen we in het busje. Opgelucht haal ik adem. Liam, Louis, Harry en Luke stappen ook in en met zijn zessen rijden we naar The Forum. Daar stappen we uit en lopen naar binnen. De jongens worden begroet door allemaal mensen. We lopen de kleedkamers binnen en ploffen op de bank neer.

"Soundcheck boys!" De jongens zuchten. Niall drukt een kus op mijn wang en loopt achter de jongens aan.

"Zin in een film?" vraagt Luke.

"Sure." Luke zet de tv aan en opent Netflix. Hij klikt een willekeurige film aan; Scream. Het is dan wel de film en niet de serie.

"Hij schijnt heel leuk te zijn," zegt Luke. Ik knik. Aandachtig kijken we naar de film. Aan Luke kan je zien dat hij hem helemaal geweldig vindt, maar ik vindt er geen klap aan. Ik pak mijn telefoon en update een hoofdstuk op Wattpad.

✔His Groofy SmileWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu