Dayah melihat makin ramai tetamu yang datang makin banyak cawan yang dia keluarkan.Hanna melihat keadaan seperti tidak terkawal.Dia meminta izin Dayah untuk pulang sahaja.Dayah menyuruh Hanna menjamu sedikit minuman yang di buatnya namun Hanna menolak dengan baik.Hanna masuk ke dormnya..
Hanna terdetik untuk menuju ke bilik Wawa untuk menceritakan apa yang ada di hatinya.Dia menguak pintu dan terlihat agenda Wawa mendekatkan mukanya ke muka Suga.Wawa yang lengan bajunya terkoyak manakala Suga yang hanya bersinglet dan seluar panjang.
Hanna:Yoongi-sshi!
Suga:"terkedu "Han...hanna..
Hanna:"air mata mengalir"
Suga:Hanna,ni semua"menuju ke Hanna"
Hanna:"menampar Suga"kita putus.this time I really mean it Min Yoongi."berlari keluar dari dormnya dan menuju kembali ke dorm Dayah"
Suga:"ingin mengejar Hanna"
Wawa:Suga-sshi."menahan Suga"
Suga:"merentap tangannya dan mencerlung tepat ke dalam mata Wawa.dia kemudian mengambil bajunya lalu menyarungnya"
Hanna terlihat Erin di luar pintu dormnya.Hanna terus memeluk Erin.
Erin:eh?kenapa ni?"risau"
Jin:Erin,nak tumpang toilet...please??
Erin:eh,masuklah.
Jin:dae"masuk kedalm dan lihat bnyak kasut kawannya"oh?
Jimin:hyung!masuklah."sambil memegang pengering rambut Fuah"
Jin:toilet mana?
Jimin:sana,kene tunggulah sebab Jhope kat dalam.
Jin:"berlari menuju ke pintu toilet"Hoseok!cepatlah.
Jhope:chakahmanyeo~~~~
Di luar,Erin cuba menenangkan Hanna yang menangis teresak-esak.
Hanna:Erin,aku dah putus dengan dia.
Erin:Suga?kenapa?
Hanna:aku benci dia!benci dia!"berada dalam dakapan Erin"
Erin:ye,jom masuk dalam dulu?orang dengar kat luar ni.
Hanna masuk dalam bersama Erin dan juga Suga.Erin bawa Hanna ke biliknya.Tangan Erin di tarik oleh Suga.
Suga:Erin,pinjam bilik.
Erin:oh?ok.
Suga:"masuk bilik"
Semua mata memandang Erin menanyakan mengapa kecuali Jungkook,Taehyung dan Jhope yang berselimut tebal.Dayah dan Alisyah sudah pun masuk ke bilik masing-masing rehatkan badan yang terkena hujan.
Hanna:Erin.."terkejut"
Suga:Hanna...biar oppa terangkan.
Hanna:awak?awak keluar sekarang.keluar!
Suga:Hanna!"mencengkam bahu Hanna"
Hanna:lepaslah."ingin melepaskan cengkaman Suga namun Suga mencengkamnnya dengan kuat"
Suga:Hanna,cuba dengar oppa nak cakap."menggoyangkan tubuh Hanna"
Hanna:awak nak cakap apa lagi?saya dah bosan dengar alasan awak.saya penat Suga.penat..."air mata mengalir"
Suga:Hanna,tolonglah.kali ni je berilah saya peluang untuk jelaskan.
Hanna:oppa tolonglah keluar.jebal,Hanna pening.
Suga:"manatap muka Hanna yang sayu kemudian dia keluar"
Hanna:"cepat-cepat tutup pintu kemudian dia sandar ke pintu"
YOU ARE READING
Malay Student Live in Korea
Fanfiction6 pelajar Malaysia melanjutkan pelajaran ke Korea bersama niat masing-masing.Namun pada suatu malam,seorang diantara mereka telah melalui suatu peristiwa pahit.Dan pada malam itu jugalah,sebuah cinta telah bercambah dihati seseorang.Kehidupan 6 pela...